Bölüm 8

743 44 11
                                    

Hilmi'nin söylediği Sözle harap olsam da arabaya binip gözyaşlarımı tutmaya çalıştım . Sonuç olarak Hilmi'nin yanında ağlayamam . Üstü açık ultra lüks arabaları , evi, yatları , yakışıklılığı ve daha bir sürü şeyi olsa da ; kişiliği iğrenç , öküzce , pis ve kalp Kıran tipten ! Yolda yüzüne bakmak gibi bir aptallık yapmamak için dışarıyı izliyorum .
"İyi misin Serenay ?" Dedi . Ya Allah'ım bu yakışıklılığı ve öksüzlüğü neden Aynı ölçüde ?
"İyiyim !" Dedim soğuk bir sesle .
"Sen iyi iken böyle misin ya valla hiç çekilmezsin !" Dedi Allah'ım yeter valla ağlayacağım . Bu yaptığı ne böyle ya ?
"Yarın annen işe karışmazsa öğleden sonra boşum Saçma evliliğimizi konuşuruz !" Dedim zaten evime gelmiştik .
"Tamam yarın ben seni almaya gelirim . "
"Tamam ." Dedim ve Hızla uzaklaştım . Gözyaşlarımı durduramazken aynı anda yürüyemiyordum da . Lanet olası topuklular şuan fazla geliyor bana . Bunları hakedecek ne yaptım ki ben ? Gerçekten çekilmez miyim yani ?

Eve girer gitmez hıçkırıklarım şiddetlendi . Aklımda yankılanan sözleri beni öldürüyor. Ben o incinmesin diye ne çabalar veriyorum o kalbimi paramparça ediyor . Salak Saçma konuşması , isteksiz ve rol davranışları beni öldürüyor !
Bunları düşünürken uykuya teslim ettim kendimi .

Sabah uyandığımda yüzümde akmış makyajım , üzerimde dün giydiğim elbise ve dağınık saçlarım beni kuyundan çıkan Samara sanmaları an meselesi . Hemen üzerindekinden kurtulup ılık bir duşa girdim .
Sonra kahvaltı yapıp dar siyah kotum ile tişört giyip Hilmi'yi aramaya başladım . Dün olanları unutmuş değilim asla unutamam .
"Efendim Serenay ?" Dedi Hilmicem sitemkâr bir sesle .
"Şuan müsaitim 1 saat sonra antremanım var acele et !" Dedim ben de soğuk bir sesle .
"Tamam ben de Muratlarlayım geliyorum hemen . " Dedi ve kapattı . ben de yavaş yavaş spor ayakkabımı giyip aşağı inmeye başladım . Asla gerçek olamaz dediğim hayallerimin kabusunu görüyorum resmen !
Aşağıda Hilmi olmayınca kaldırıma oturup eskiden Hilmicem'e karşı hissettiklerimi düşündüm .
Nasıl oluyor o kadar büyük hisleri bir çırpıda yıkabiliyor bu adam ?
Nasıl oluyor da beni kedine karşı bu kadar nefretle doldurabiliyor ?
Ne kadar nefret etsem de nasıl ona olan aşkım hiç bitemiyor ?
Nefretimi büyük büyük yaşamak istesem de nasıl o gülüşe yenik düşüyorum ?

Geldiğini gördüğümde hemen arabaya bindim . Yine o muazzam gülümsemesi ile bana baktı . Off eriyorsun resmen !
"Nasılsın ?" Dedi önüne bakarak .
"İyi deyelim iyi olayım . Sen ?"
"Ben de aynı durumdayım . Nereye gidiyoruz ?"
"Şu yakınlarda bir Cafe var oraya gidelim sonra antreman var zaten ." Dedim .
"Yok ben bırakırım ." Dedi . Aman eksik kal !

Cafeye geldiğimizde İkimiz de sessizdik . Saçma evliliğimizi nasıl konuşacak bilmiyor herhalde (!)
"Serenay annem evlilik konusunu açmıştır sana ."
"Evet açtı ." Dedim .
"Bu evlilik olmayacak bana güvenebilirsin !" Dedi . Hayır ağlamayacağım , güçlü durmam lazım hadi ama .
"Ee ne yapacağız ?"
"Nişana kadar sabredelim . Nişandan sonra buluruz bir yolunu hem eğer nişana kadar birşey olmazsa ailemizin gözü üzerimizden çekilir ." Dedi kafamla onayladım .
"Peki ya çekilmezse ?" Dedim .
"Bilmem o zaman düşünürüz . Senden tek isteğim şu yalana katlanman . Lütfen her ne olursa olsun vazgeçme lütfen !" Dedi .
"Ne yani eğer sen nişana kadar halledemezsen de mi bekleyeyim ?"
"Evet lütfen o masaya oturmasıyla kadar bekle !" Dedi . Ama bilmediği ve çok önemli bir ayrıntı daha var .
"Hilmicem annenin planlarına göre nişan haftaya büyük bir salon tutularak yapılacak ." Dedim . Hilmi'nin ağzı açıldı ve gözleri büyüdü .
"Ne yani benim neden haberim yok ?"
"Bilmem ama emin ol ben nikah masasına kadar hatta senden haber gelmesiyle kadar sabrederim !" Dedim . Sıcak bir şekilde gülümsedi . İşte hep böyle gülümsese keşke .
"Çok teşekkür ederim . Benim için yaptıkların tarif edilemez ." Dedi ve gülümsedi . Allah'ım ben de ondan nefret edip ona karşı koymak istiyorum ! Ama o mükemmel .
"Benim antremanım var hadi kalkalım !" Dedim ve arabaya binip gidiyoruz . Radyoyu açıp dinlemeye başladık .
Oğuzhan Koç & Gülben Ergen - aşkla aynı değil

Senin adın aşkla aynı değil
Kimseye bitene değin sabretmem
Geri adım atmak hiç bana göre değil
Üzgünüm ölene değin affetmem
Evet bu şarkı beni anlatıyor arkadaş !
Elimde bi tek gururum
İçimde bi tek umudum
Yüzümde bir kaç çizgi daha
Aklım seni unutur elbet
Hafif hafif şarkıya eşlik etmeye başladım.
Yüreğime desem hep ha gayret
Teselliler yetmez bana

İnanmam kim bile bile yok sayar tüm hatalarını, ben saydım
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi,bi gün akar bi gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını, ben saydım
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi, bi gün akar bi gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

Senin adın aşkla aynı değil
Kimseye bitene değin sabretmem
Geri adım atmak hiç bana göre değil
Üzgünüm ölene değin affetmem

Elimde bi tek gururum
İçimde bi tek umudum

Yüzümde bir kaç çizgi daha
Aklım seni unutur elbet
Yüreğime desem hep ha gayret
Teselliler yetmez bana

İnanmam kim bile bile yok sayar tüm hatalarını, ben saydım
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi, bi gün akar bi gün dinmez mi?
Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

Kim bile bile yok sayar tüm hatalarını, ben saydım
Göz göre göre gittiğin o kör kuyuları sana anlattım.
Bir bilene sor gözyaşı biter mi, bi gün akar bi gün dinmez mi?

Harcadığın bir ömür sana yetmez mi?

Gerçekten bu şarkı tam beni anlatıyor . Şarkı bittiğinde gelmiştik de zaten ve tüm gözler üzerimizde . Rol icabı Hilmi'nin yanağına ufak bir öpücük koyup arabadan çıktım .

Antreman bittiğinde Hilmi gelmiş bizi izliyordu . Ben tekrar üzerimi giyinip geldiğimde tüm kızlar bir yuvarlak oluşturmuş .
Acaba ortada kim var ?
Hemen ittirip ittirip Hilmi'nin koluna girdim . O sahipsiz değil !
"Hadi gidelim Hayatım !" Dedim Hilmi'ye burada beni tek anlayan Gamze .
"Tama Görüşürüz kızlar ." Dedi Hilmi of bu ne ya ?
"Görüşürüz Hilmiii !" Dediler hep bir ağızdan . Bu çocuğa asılan asılana . Evet ona kızgınım ama seviyorum .
"Ya Sero kızlar futbol mu oynanmış diyorlar mı sana ?" Dedi .
"Evet ama takmıyorum ."
"Sana bir iyi bir kötü haberim var ." Dedi Hilmi eyvah !
"İyi olanla başla !"
"Nişan elbisen için bir Sürü Modacı yarın seni bekliyor !" Dedi artık kötü olanı duymak istemiyorum !

Arkadaşlar biraz uzun yorum yapın nasıl olmuş ?
Hilmi ve Serenay sizce evlenecek mi ?
Hilmi annesini evlenmemek için nasıl ikna eder ?

Kusursuz Aşk (hilser)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin