1.Královna

7.1K 447 47
                                    

Podívám se na sebe do zrcadla v šatně a uhladím saténové šaty červené barvy přesně padnoucí na mé boky, přetřu rty jahodovým leskem. Z odrazu se oslnivě usmívá blondýnka menší postavy. V tom mě někdo chytne kolem pasu a políbí na krk. Motýlci okamžitě vyrazí do mého břicha.
"Vypadáš úchvatně Ash," řekne Tyler a usměje se.
Jeho vlasy mě lehce zašimrají na bradě. Zachichotání mi samo vyklouzne a tak začne škádlit ještě více.
"Děkuju, musím dneska přece vyhrát korunku ne?"
Vypláznu na něj jazyk, zatímco si uvazuje kravatu.
"Tak já jdu, holky už čekají, sejdeme se za chvíli."
Zamávám mu a proklouznu do tmavé chodby naší školy. Hudba rytmicky duní a smích se rozeznívá čím dál hlasitěji, všude je to ozdobené lesklými fáborkami ve školních barvách, tedy modré a bílé.
Corina, Meg a Samantha už postávají v sále, čekají totiž už jen na můj příchod.
"Ahoj holky!" zavolám a každou obejmu.
"Co jste tam s Tylerem dělali tak dlouho?" rýpne si Cor.
"To bys chtěla vědět co?" zeptám se a už je táhnu k foťáku, abychom si udělaly skupinovou fotku. Kluci se po mě otáčejí a holky zelenají závistí. Dělá mi to dobře, proto mám skvělou náladu.
Sál se začne plnit lidmi, hudba hraje na plné obrátky.
Jako organizátorka musím vítat a na všechno dohlížet, vůbec si tedy nevšimnu, že hodiny už ukazují půlnoc. Má začít vyhlášení o královnu a krále plesu.
Na tuhle chvíli čekám, stoupnu k holkám a sleduji, co se děje na pódiu.
Pan učitel Edwards zaťuká na mikrofon, začne mluvit:
"Studenti, vítejte na plese k začátku školního roku. Za perfektní organizaci děkujeme Ashley Francisové a také ostatním, " oznámí, vytáhne si svoje věcně velké kalhoty a mezitím se sálem ozve potlesk, všichni obrátí svou pozornost na mou osobu, ukážu svůj nejlepší úsměv, nasadit masku pro mě nikdy nebyl problém. Pan učitel pokračuje:
"Několik dní probíhalo hlasování a tak  netrpělivě čekáme na výsledky. Dovolte tedy, abych vám s velkým potěšením představil nového krále ročníku Tylera Philipse s jeho královnou Ashley Francisovou!"
podruhé bleskne mi hlavou a nasadím výraz hodný královny, chytnu Tylera, abychom se společně vydali pro korunku a žezlo.
Já jsem tu  dnes královna.

Tak to je začátek příběhu Ash, doufám, že se vám bude líbit i dále!
!Votes or commnets! :-)

(Ne)OblíbenáKde žijí příběhy. Začni objevovat