Neustále musím myslet,co mám dneska splnit za úkol.Odříci svou účast na školním vystoupení je jako sociální sebevražda.Mě na tom záleží,hodně.
Zapnu sprchu a nechám na sebe stékat proudy horké vody,potom si obléknu své oblíbené černé roztrhané džíny a volnou košili,vlasy nechám rozpuštěné.Přemýšlím,kdy se můj život takhle pokazil,snad se to brzo spraví.**********
Když vejdu do školy všichni na mě koukají ,určitě slyšeli co se mnou bylo.Rychle vejdu do zkušební místnosti ,baletky se zrovna protahují a hudebníci ladí své nástroje ,někteří dělají kulisy.
Cor a Sam zrovna vyrábí květy z papíru."Ahoj."
Cor zvedne hlavu a usměje se na mě.
"Ahoj je ti už líp?"
"Ano díky,nechcete vyrazit někam večer ?"
Sam se podívá na Cor a odpoví.
"Ehm..víš,promiň už něco máme."
"Dobře,tak někdy jindy.Musím jít,zatím ahoj."
Pípne mi telefon.
Můžeš.Koukám.L.
Rozhlédnu se a tmavém rohu uvidím Logana.Kývne na mě.
Naše učitelka stojí u pódia a zrovna kouká do scénáře.
"Ashley! Konečně si tady,bála jsem se,že nebudeš moct vystupovat."
Přivítá mě,když mě uvidí.
"No,paní učitelko,vlastně máte pravdu."
"Cože?"
"Já nemůžu vystupovat."
"Děláš si legraci ?Jsi hlavní role a výstup má být už příští týden,není čas na nový konkurz."
" Je mi to líto."
"Odejdi,nevím co budu dělat,snad to tu zrušit.Půjdu za ředitelem."Naštvaně hodí scénář a odejde.
Oči se mi zalijí slzami ,moje nejoblíbenější učitelka je ze mě zdrcená.Když se otočím je mi ještě hůř,všichni v místnosti na mě nevěřícně koukají.
Najednou se Logan rozběhne za nějakou postavou v černé kapuci ta ihned vyběhne dveřmi pro nouzový únik.Rychle se vydám za nimi,ale nejsem dost rychlá ,jsou až úplně dole a když se tam dostanu najdu jen Logana opřeného o kolena ,který se vydýchává."Měl jsem pravdu.Tohle je ta osoba.Natáčela to,ale všimla si mě."
"Netušíš ,kdo to je?"
"Měl šátek přes tvář a kapuci."
"Sakra!"
Nakopnu kámen a začnu brečet,najednou mě obejmou dvě silné paže.
"To bude dobrý Ash.Už to skoro máme"
To nebude dobrý.
ČTEŠ
(Ne)Oblíbená
Mystery / ThrillerAshley, královna střední a velmi krásná dívka se spoustou přátel, má jednoduše perfektní život. Tedy až do té doby, než ji někdo začne psát vyděračské zprávy s úkoly, které musí splnit. Kdopak dokáže otrávit život nejoblíbenější studentce prestižní...