2. Pá, mrcho!

4.7K 366 10
                                    

Druhý den jdu do školy s dobrým pocitem, Tyler mi už před školou věnuje úžasný polibek až se některé holky po nás závistivě podívají. Když dojdu ke skříňce čeká mě příjemné překvapení. Cor, Meg a Sam mi ji vyzdobily papírovými květy.
"Tady máme tu naši královnu!", smějí se holky.
"Včera jste s králem nějak rychle zmizeli," řekne Meg s významně zvednutým obočím.
"No jo, to muselo být královské muchlování," mrkne na mě spiklenecky Cor a už mi dává zabalený balíček.
"To je pro tebe."
"A za co?", podivím se.
"Za organizaci plesu, bylo to fakt bezva," pochválí včerejší večer  Sam a obejme mě.
Mám fakt skvělý kámošky.
***
Po skončení vyučování jsem měla trénink roztleskávaček a protože jsem kapitánka, musela jsem tam být, zdržení způsobila i paní Tomsová, jelikož se mnou chtěla nacvičit moje vystoupení, které se má konat pro rodiče.
Budu tam hrát na klavír a zpívat. Jsem prostě vytížená.
Dostala jsem se k otevření balíčku až hodně pozdě večer. Nedočkavě jsem rozrhla třpytivý papír a s úžasem hlěla na jemný stříbrný řetízek s přívěskem hvězdičky a pokud se nemýlím, stejné měli na krku i Cor, Meg a Sam.
Byla jsem šťastná, všechno mi vycházelo jak mělo. Uvařila jsem si horkou čokoládu a zasedla k počítači, otevřela jsem školní chat a připojila se, bylo tam  několik desítek zpráv s gratulováním k získání korunky, ale ty mě nezajímaly.
Zajem si získala jedna zpráva od XoXo.

Myslíš si, že to budeš mít tak lehký mrcho?
Mám tě v hrsti, vím TO! Jsi jenom blonďatá hlupka, nic víc.
Tak dělej co ti řeknu, nebo tě zničím. XOXO

Vyrazilo mi to dech. Nebyla jsem zvyklá na takové zprávy a nevěděla, co mám dělat. Napsala jsem tedy odpověď:

PrincessAsh: Co si o sobě myslíš? Nezáviď a zalez do díry k ostatním lůzrům.

Byla jsem s tím  spokojená, normálně tak s lidmi nemluvím, ale nikdo se mnou nebude jednat jako nějaká XoXo. Po chvíli přišla další zpráva:
XoXo: V té díře skoncíš ty mrcho! Radši si dávej pozor, když se muchluješ s někým jiným než bys měla. NĚKDO to může vidět a třeba vyfotit;) XOXO

Tohle byla rána pod pás.
Stalo se to jenom jednou a nikdo o tom neměl vědět. Na jedné párty těsně potom, co jsme se pohádali s Tylerem. Trochu víc jsem pila alkohol a začala tancovat s Loganem, Tylerovým nejlepším kamarádem. Po chvíli společného tancovaní navrhl, že půjdeme nahoru do pokoje. Potom, co jsme se muchlovali nám došlo, co jsme provedli a protože i Logan má dlouholetý vztah se svou
holkou Emily, domluvili jsme se, že to zůstane mezi námi.
PrincessAsh: Kdo jsi? Nic na mě nemáš! Co sakra chceš?
XoXo: Jsem tvoje noční můra! Chci tě zničit! Že nemám? Tak zítra!
mrcho!
Byla jsem vyděšená. Co se bude dít, kdo to sakra je? Běhalo mi stále rychleji hlavou a jen jsem se modlila, aby ty výhružky nebyly myšleny vážně.
------------------------------------------------------
Omlouvám se za ty výrazy. Snad se kapitola líbila. Komentáře a votes potěší. Mějte krásný den ;)
-Amy

(Ne)OblíbenáKde žijí příběhy. Začni objevovat