Sedím s rodiči v luxusní restauraci a přemýšlím co mám dělat. To, co se teď děje mi přijde jako zlý sen.
"Ashley, jsi nějaká zamlklá co se děje?", ptá se mamka dnes už podruhé zatímco si napichuje na vidličku krevetu. Její dlouhé blonďaté vlasy pod světly křišťálových lustrů hrají krásnými odlesky, dneska si na sobě dala obzvlášť záležet.
"Nic se neděje mami, jenom jsem nějaká unavená ze školy."
Nahodím oslnivý úsměv a v duchu děkuji za hodiny herectví.
"Přemýšlel jsem, kam bychom letos mohli společně vyrazit na dovolenou, nenapadá tě něco Ash?", usměje se táta. I on si na sebe vzal jednu ze svých nejlepších kravat.
"Tati, vyberte něco s mamkou, bolí mě nějak hlava, můžu jít domů? "
Pomalu odložím příbor, uskrnu ze sklenice s minerálkou a požádám od svolení odejít od stolu.
"Když si to přeješ, zavolám ti Erika," přikývne táta, hned vytahuje z kapsy saka telefon.
Erik je náš soukromý řidič a když je potřeba, tak mě vozí kam potřebuji. Vdečně tátův návrh příjmu, ze židle sundám svůj kabát a jdu počkat před ten předražený podnik.
Je mi špatně od žaludku, zvlášť potom, co jsem si přečetla poslední zprávu od XoXo:
Víš co provádí tvůj tatíček na úřadě? Proč máte asi tolik prachů děvko!Podvádět se nemá. Vím to. Pokud Megan Oxfordovou neztrapníš a nepošleš do háje před celou školou, zajdu na policii:) Ne, že ji něco rekneš, poznám to.
XOXO
Panebože.
O otcově práci moc nevím, ale od minulého roku začal dostávat hodně prémií. Že by šlo o nějaké podvody? A jak o tom Xoxo ví?
Nemůžu to Meg udělat, je to moje nejlepší kamarádka, ale ohrozit otce?
Zase jsem celou noc nespala, vstala jsem před zazvoněním budíku a vyrazila do školy dřív. Tyler na mě už čeká na obvyklém místé ležérně opřený o zábradlí. Stále se musím divit, jak může být někdo tak pohledný.
"Ahoj Ashley, můžeš na chvilku?"
Chlad sršící z jeho normálně vřelého hlasu na chvíli paralizuje mé tělo.
"Jasně."
"Chci se definitivně rozejít, nechci už s tebou být, hnusíš se mi," řekne Tyler s tvrdým výrazem.
Zůstanu jsem na něj koukat, z očí mi opět začínají kanout slzy. Jistěže dneska nemám řasenku, byla jsem tak unavená a tak se ani nelíčila. Musím vypadat jako zombie.
Chápala jsem, že se bude chtít Tyler rozejít, byla jsem na to trošku připravená, ale nečekala jsem, jakým to řekne způsobem.
"Rozumím," hlesnu a utíkám na nejbližší dívčí záchodky.
Celé vyučování jsem duchem mimo a ani si neposílám s ostatními tajná psaníčka, jak jsme měli ve zvyku. Nechci myslet na to, co se chystám udělat ve školní jídelně.
Stojíme s holkama ve frontě, když se otočím k Megan. Začnu mluvit schválně nahlas, aby to slyšelo co nejvíc lidí.
"Megan, přemýšlela jsem o tobě, přijde mi fakt trapný co máš dneska na sobě. To máš po starší sestře?"
Strašně mě bolí to dělat, ale nevím čeho všeho je Xoxo schopný.
Megan se nervózně podívá kolem, všichni ví, že je z velmi chudé rodiny a její rodiče jen tak tak zvládají platit školné. Mnozí ze studentů se jí kvůli tomu smějí za zády, ale nikdo si to nedovolí říkat nahlas, protože Meg kamarádí se mnou.
"Nechceš půjčit nějaké peníze, aby sis mohla koupit něco slušného na sebe?" , zeptám se ji hlasem, kterým se většinou mluví na děti ztracené v supermarketu.
Někteří kolem nás se začnou pochechtávat.
"Ash co to děláš, co jsem ti udělala, proč jsi tak hnusná?" Meggiin výraz je plný bolesti.
"Myslím, že už nemá cenu abychom se bavili, každá jsme z jiný ligy," řeknu krutě.
Sam a Cor na nás šokovaně koukají, ale neříkají nic.
"Když myslíš," odpoví Meg, strhne si řetízek, který máme všechny na krku a odejde.
Tak strašně mi ještě snad nikdy nebylo.Děkuju za podporu:) určitě pište připomínky do komentů, vote určo potěší.
Mějte krásný den:)
(Na obrázku Megan)
ČTEŠ
(Ne)Oblíbená
Mystery / ThrillerAshley, královna střední a velmi krásná dívka se spoustou přátel, má jednoduše perfektní život. Tedy až do té doby, než ji někdo začne psát vyděračské zprávy s úkoly, které musí splnit. Kdopak dokáže otrávit život nejoblíbenější studentce prestižní...