12.To přehnal

3K 291 7
                                    

Nevěřícně koukám na tátova nejlepšího kamaráda. Zrovna vstává a kolem boků se snaží zamotat aspoň prostěradlo. Stoupnu si do dveří a s chladnou tváři se jí zadívám do očí.
"Ahoj mami, jen jsem ti chtěla říct, že vás potřebuju, ale ty už mi neříkej nikdy nic."
"Ash prosím tě, počkej!
Začne hystericky křičet a hrabat se z postele.
"Myslíš, že táta mě nikdy nepodvedl?
"Lžeš, táta by tě nikdy nepodvedl, miluje nás, nemůže za to, jakou má práci.Ty se máš dobře jen díky němu a válíš se v posteli s tímhle debilem."
Ukážu na něj, právě si zkouší obléct pomuchlanou košili.
"Ash prosím,vysvětlím to."
"Nevím kdo jsi, neznám tě." Otočím se a dojdu k mému pokoji, naštvaně prásknu dveřmi a zamknu. Nenávidím to tu.
Obléknu si sportovní oblečení a vyplížím se z ven. Mamka se zrovna loučí s milencem vášnivým polibkem, je mi na zvracení, vždyť otec se má vrátit zítra večer.
V suterénu táta vybudoval posilovnu a tělocvičnu, hned vedle je bazén.
Pověsím ručník na věšák a utáhnu si cop, postavím se před boxovací pytel. Další hodinu jen tupě zasazuji rány, chudák pytel. Ke starostím, které teď mám přibylo i to, jestli mám otci prozradit matčinu nevěru a tak si zničit rodinu, nebo raději pomlčet.
****
Druhý den ráno odhodlaně nanesu jahodový lesk na rty.
S Loganem se musíme falešně pohádat. Peníze už Xoxo má, 10 000$ nebyl problém.

"Já to řešit nebudu, jsi protivná kráva!" , křičí Logan na školní chodbě, aby to bylo slyšet
"Cože?! To ty jsi neschopný idiot."
Herecká škola se mi hodí, v duchu se musím usmát.
"Tak už za mnou nelez."
Ukáže na mě Logan prostředníček a odejde.
Naoko se rozbrečím a uteču na záchod, myslím, že show byla dostatečně velká.
Zbytek dne nějak přetrpím, z první příčky školní elity jsem se dostala na místo poslední, ani ti největší magoři se mnou nechtějí sedět, Xoxo plán vychází skvěle
Dojím školní "jídlo" a vydám se ke ven, u vestibulu uslyším vzdechy. Nakouknu a hned poznám Tylera, jak si to tam rozdává s nějakou holkou, takovou malou šedou myší, klesl hluboko a zapomněl rychle. Mé srdce sevře náhlý smutek, ale už není tak palčivý jako před pár týdny. Raději přidám do kroku, zastavím až ůž své skříňky.
Vzkazy o školním představení se pořád tu stále objevují, ale zaujme mě obálka zastrčená pod ní.
Ha ha dobře jste to zahráli. Nelíbí se mi, že tě má Logan rád, ukončíš to. Peníze došly, ale příště dřív mrcho.
Posílám malé upozornění, aby si věděla, že máš být poslušnější
S láskou XoXo.
Nenávidím tě.

Už mě to nebaví, schovám dopis a půjdu na policii. Vyběhnu ven, rozsype se mi taška a tak začnu sbírat vše, co mi vypadlo, vzhlédnu nahoru od rozsypaných malovátek, uslyším křik ostatních lidí.
"Loge brzdi!", řve nějaký kluk.
"Proč nebrzdí?!"

Rozběhnu se a kouknu na vozovku, Logan si to na svém horském kole žene tou největší rychlostí ke křižovatce z kopce. Zrovna vjíždí auto, zavřu oči a čekám na ránu, ta se vzápětí opravdu ozve. Okamžitě vytáčím tísňovou linku. Okem ještě zahlédnu jak zahalená postava utíká z místa pryč s foťákem v ruce.
Tohle přehnal. Bude válka.

*****
Ahojik jak se máte?
Děkuju všem za hlas :) vážím si toho. Každý komentář mě motivuje to nevzdat
a psát ,psát ,psát:)takže díky,všem věrným čtenářům:)
P.S.která kapitola se vám zatím nejvíc líbila?:)
-Amy.

(Ne)OblíbenáKde žijí příběhy. Začni objevovat