11.Šoky

2.9K 290 8
                                    

Myslím,že začínáš být celkem pošlušná, co takhle převod
10 000$ na můj účet?
Určitě chceš, aby Logan zůstal živ a zdráv.
Miluju tě.
Xoxo1
P.S. číslo účtu ti pošlu, máš čas do zítra.

Hledím na obálku a nemůžu uvěřit tomu, co mám udělat.
Všimnu si, že v obálce je vloženo ještě něco. Na zem spadnou fotky Logana a mě v baru, na chodbě a spoustu jiných. Musím ho hned vidět, co když je v nebezpečí? Xoxo zjistil, že mi pomáhá. Celou dobu nás někdo sledoval!
Vezmu si taxíka a řidiči řeknu kam má jet,ruce se mi třesou, když mu z peněženky dávám bankovky.
"Díky," řekne muž unaveně, zastaví před cílem.
Přeběhnu k Loganovu bytu a rychle vyběhnu schody. Udýchaná a ubrečená zabuším na jeho dveře. Sakra, kdo by tušil, že Xoxo je schopný někomu ublížit?
Zabuším znovu a tentokrát mnohem hlasitěji.
"Logane!"
Najednou se dveře otevřou a v nich Logan jen v ručníku kolem pasu. Rozpačitě se usměje, ale když si všimne, že brečím chytne mě za ruku a vtáhne dovnitř
"Co se děje?!"
Padnu mu do náruče a ruce mu dám kolem krku.
"Jsi v nebezpečí, Xoxo vyhrožuje, že když nezaplatím, tak ti ublíží."
"Páni, hlavně v klidu zvládneme to," podrbe se ještě ve vlhkých vlasech a povzbudivě se na mě usměje.  Podívá se mi do očí a kousne se do plného rtu, až teď si uvědomím, že objímám polonahého fotbalistu. Buší mi srdce a určitě jsem červená jak rajče.
"P-p-promiň, že jsem sem tak vpadla.Strašně jsem se o tebe bála," snažím se z toho vybruslit ven. Chvilku se na mě dívá a potom mě políbí něžné, ale žádostivě.
"Ještě se bojíš?"
Usměju se do jeho rtů.
"Ještě moc. 
A políbím ho znovu.
Nakonec zůstanu celou noc.

*******
Probudím se tím nejlepším způsobem. Logam mě lechtá na břichu. Celá rozbolavělá vyskočím na nohy a uhladím si džíny. Usnuli jsme při dívání se na film.
"Musím domů pro kreditku!", vyhrknu vyděšeně a začnu si nazouvat tenisky.
"Nebudeš to platit," ozve se z postele tvrdým hlasem.
"Musím, nechci aby se ti něco stalo," nenchám se odradit.
"Já to zvládnu," zopakuje Logan a posadí se.
"Stejně musím domů, uvidíme se zítra ve škole?"
"Jasně, ale Xoxo si musí myslet, že se nebavíme, sehrajeme ve škole hádku a scházet se budeme tajně," prozradí mi svůj plán.
"Musíme?", zaskuhrám a obejmu ho.
"Princezno musíme, je to pro tvé dobro."

Naposledy se obejmeme a já vyrazím do banky.

******
Už relativně v klidu otevřu dveře naší vily. Všimnu si maminých lodiček skopnutých v rohu předsíně společně s nějakými mužskými elegantními polobotkami. Táta je konečně doma! Budu si s ním moct promluvit konečně o všem, co se děje. Vyběhnu do pokoje najdu dopis od vyděrače, spadne mi brada když je úplně prázdný, jakoby zmizel a to stejné s fotkami, úplně vybledly. Naštvaně mrsknu papír do koše a otevřu pokoj rodičů. Máma už je doma, v posteli, s úplně cizím mužem.

Ahoj ! Tady máte další kapitolku:) Snad se líbila . Tuto knížku už četlo přes 500lidí. Děkuju moc:) jste zlatí
Příští kapitola bude speciální,tak se tešte!
Krásné pondělí přeju
-Amy

(Ne)OblíbenáKde žijí příběhy. Začni objevovat