Věnuji VeronikaPopelkov,mé nejvěrnější čtenářce děkuji!:)
S posledním zvoněním mi spadne kámen ze srdce,konečně budeme moci jít hledat Xoxo! Rychle si sbalím tašku a spěchám ke skříňce.Když ji otevřu zavane ke mě strašlivý zápach ,chytnu se za nos a hledám zdroj.Dávám na stranu učebnice,sešity ,propisky a další věci,najednou nahmátnu něco měkkého ,pořádně se na to podívám a vykřiknu, se slzami v očích hledím na mrtvou myš.
Sesunu se na zem a brečím,nestarajíc se o to ,že mě sleduje celá chodba ,žaludek mi dělá kotrmelce ,jak se snaží ,aby jeho obsah zůstal na místě.
Ucítím něžný dotek na rameni a podívám se nahoru.Mayumi na mě soucitně hledí , bezeslova vezme sáček od svačiny,navlékne si ho na ruku,vezme tu ohavnou věc a hodí ji do koše.Tolik se mi uleví."Pojď jdeme." Mírně řekne,pomůže mi vstát a společně vyjdeme ze školní budovy,pro mě místa utrpení.
****
Jdeme mlčky vedle sebe a já sotva sunu nohu za nohou."Všechno mám se sebou můžeme vyrazit hned hledat,ať těmhle prasečinkám učiníme přítrž."
Pronese Mayumi a snaží se na mě chabě usmát.
Snažím se utřídit si myšlenky,
abych mohla začít něco dělat."Jasně , jen skočíme ke mě domů pro věci jo?"
Ostýchavě ukážu bradou na naši vilu v ulici.Mayumi jen kývne hlavou ,určitě tušila,že nežiju v nějakém malém bytě.
Otevřu branku a pozdravím Boba,který právě opravuje pneumatiky u našeho auta.
Když vejdeme do haly May se posadí na pohovku,aby na mě počkala,rychle vyběhnu pár schodů do patra a projdu kolem dveří do ložnice rodičů.Zahlédnu svou matku ,jak sedí na
zemi ,kolem hromádky fotek a pláče.Zarazím se a mám chuť jít dál,ale pořád je to moje máma.
"Co se děje?"řeknu chladně.
Vzhlédne ,v jejich očích uvidím stud a provinilost.
"Měla si pravdu holčičko."
Vzlykne nahlas ,popadnu kapesník a dám jí ho,vděčně si ode mě vezme.Pak dál pokračuje:
"On mě nikdy nepodvedl,plánoval mi velkou oslavu narozenin a proto často nebyl doma ,nebo voněl dámským parfémem.Plánoval ji s Leony !"
Vzpomenu si na Leony a musím se usmát,je to nejlepší kamarádka matky a moc dobře si pamatuji kolik ta ženská na sebe lije parfému,často ,když přišla na návštěvu tu voněl celý dům.
"Jak si to zjistila?"zeptám se.
"Tvůj otec se Leony svěřil,že si myslím,že mě podvádí,dneska zavolala ,vše mi řekla a odpřísáhla,nic spolu neměli a já jsem se tvému otci chtěla pomstít!"
To je jasné!Leony má dvě milé děti a skvělého manžela Nicka.Vždycky jsem věděla,že tátovi můžu věřit!
"Mami,naprav to hned, než zničíš celou naši rodinu." Pronesu tiše,líbnu ji na čelo a vstanu.Jen zahlédnu ,jak kývne a sáhne po telefomu ,dál už se nedívám.Tyhle starosti musí jít chvíli stranou,v pokoji popadnu diktafon ,který by se mohl hodit a vyzvednu May,abychom mohli vyrazit.
****
Celou cestu se bavíme o všem možném ,snažím se na nic nemyslet,jinak bych jen brečela."Podívej,už jsme skoro tady!"
Mrkne na mě May a já se trochu usměju,vždyť za pár chvil se budu moci podívat svému nepříteli do očí.Xoxo nebude ten,kdo vyhraje,na to jsem moc hrdá.
Starý panelový dům zarostlý houštím působí přesně jako doupě pro blázna.
"Nevím ale byt ,musím si s GPS'skou stoupnout před každé dveře dokud se mi souřadnice nebudou shodovat."
Přikývnu a pozoruji okolí, pak ukážu na nedaleké lavičky , abychom se posadili,než někdo půjde a otevře nám dveře.
Stačí počkat pár minut,než se ven snaží dostat stařenka se svým psíkem,ale dveře jsou příliš těžké.Rychle přiskočíme a paní pomůžeme ,nenápadně pak nenechám dveře dovřít a když paní nedaleko zaujatě kouká na svého mopsíka jak značkuje, vklouzneme dovnitř."Jdeme na to!"May začne přistupovat k jednotlivým dveřím a manipulovat s malým přístrojem , až skoro úplně nahoře zapípá a oznámí,že jsme u cíle.
Chvilku čekám na a hypnotizuji dveře.Srdce mi buší,jako bych právě běžela maraton.
"Ehm...asi bys mohla zazvonit?"
Naznačí mi May ,trochu se bojím,co mě za dveřmi čeká.Ještě než zazvoním,stisknu tlačítko nahrávání na diktafonu.
Let's do this !Ahoj ahoj ahoj!!!!:)
Tak tady to máme jen kousek od odhalení Xoxo! Jsem zvědavá co budete říkat na poslední kapitolu ,kterou chystám na čtvrtek a bude opravdu nervy drásající;) nemůžu se dočkat.
Prosím,pokud se taky těšíš dej "lajk";) děkujíí + už jste četli novou story Oběť ,která je už teď na mém profilu?jak se vám to líbí?:)-Mám vás ráda
P.S. chystám jedno překvapení;)
ČTEŠ
(Ne)Oblíbená
Mystery / ThrillerAshley, královna střední a velmi krásná dívka se spoustou přátel, má jednoduše perfektní život. Tedy až do té doby, než ji někdo začne psát vyděračské zprávy s úkoly, které musí splnit. Kdopak dokáže otrávit život nejoblíbenější studentce prestižní...