Potom,co jsme s Loganem vstřebali,že nám Xoxo utekl mi navrhl,abychom se vrátili do školy.Celá jsem se třásla když jsem si všimla,že u mé skříňky stojí skupinka lidí.Doběhla jsem k nim a lokty si prorazila cestu,s otevřenou pusou jsem hleděla už podruhé tento školní rok na svoji skříňku.Tentokrát jsem si ,ale byla jistá,že to nebyl Xoxo.Papírky a vzkazy s nápisy ZRÁDKYNĚ a zničila školní vystoupení byly úplně všude.Najednou se ve mě něco přeplo a já na všechny okolo zakřičela."Běžte už všichni do prdele!"
Strhala tu špínu ,vzala si učebnice a šla do učebny.
Nikdo se mnou ten den nepromluvil.
******
Rychle jsem zabouchla dveře od svého pokoje a sedla si hned za ně.Co jsem komu udělala? Horké slzy mi smáčejí tváře,jistěže mám voděodolnou řasenku.Proč to někomu neřeknu? Nemusím přece proti Xoxo bojovat jen já a Logan.
Konečky prstů přejedu po rámečku s rodinnou fotografií.
Chybí mi ten starý život.*****
"Mami?"
Oslovím mamku, zrovna si rtěnkou upravuje už tak svoje dokonalé líčení.
"Áno zlato?" Hodí na mě pohled.
"Potřebuju si promluvit."
Vzdychne.
"Ash, já na tohle nejsem a spěchám řekni tátovi."
"Ale.."
"Promiň , mám tu odvoz."
Oblékne si kabát a popadne kabelku , pošle mi vzdušný polibek a zavře za sebou dveře.Smutně koukám na východ z našeho domu a doufám, že se ještě otevře , přijde ta stará máma, udělá mi kakao a vyslechne si mě.
Najednou se dveře začnou opravdu otvírat v nich máma úsměv na tváři.Díky Bohu.
"Zlato, promiň, zapomněla jsem ti říct , že jsem tě na zítra objednala na kosmetiku a masáže, zdáš se mi napjatá.Užij si to."
Zabouchne až se lustr na stropě zahoupá.
"Tak dík mami." Řeknu naštvaně dveřím a zamířím k tátovi do pracovny. Na pracovní cestě, jako vždy, sednu si do tátova křesla a zatočím se .Nikoho nemám , ikdyž mám všechno, paráda.
Dole uslyším klapnutí otvoru na dopisy, rychle seběhnu dolů.
Bílou obálku znám moc dobře.Ahoj:)
děkuji za tak pěkné ohlasy na moje příběhy :) měla jsem teď špatné období,ale už bych měla přidávat pravidelně:) Do pátku by měla vyjít další kapitolka Ztracené:)Neoblíbená v sobotu;) Děkuju:)Ps. Ať máte jakoukoliv připomínku určitě napište:)
Přeju krásný den:)
-Amy
ČTEŠ
(Ne)Oblíbená
Mystery / ThrillerAshley, královna střední a velmi krásná dívka se spoustou přátel, má jednoduše perfektní život. Tedy až do té doby, než ji někdo začne psát vyděračské zprávy s úkoly, které musí splnit. Kdopak dokáže otrávit život nejoblíbenější studentce prestižní...