8.Rocky už to ví

3.7K 316 25
                                    

Po dvou dnech v nemocnici jsem konečně mohla obejmout Bellu. Hodně mi chyběla, měla jsem úsměv na tváři ,jelikož Logan říkal, že se brzo
ozve, momentálně to byl můj nejlepší kamarád.
Vybalovala jsem si tašku, když do pokoje nakoukla máma.
"Vítej doma zlato."
"Díky mami," usměju se na ní, už jsme tu zase sami. Táta odjel na nějakou služební cestu.
"Dole máš nachystané ty vitamíny, co ti předepsal doktor a nějaké ovoce."
"Jasně,díky."
"Jo a abych nezapomněla, došel ti zase dopis," mrkne na mě podá mi obálku a odejde.
Úsměv se mi rázem vytratí z tváře, radši si sednu. Už jsem myslela, že je konec. Jakoby to, že jsem skončila v nemocnici nestačilo.

Ahoj zlato! Hra může začít na plné obrátky a tentokrát bez slitování;)
XoXo1

Super, už zase pokažená nálada. Připojím se na chat a hned mi dojde zpráva od mého trýznitele.

Falešné hlasy pro královnu střední?Ashley,Ashley kam až si klesla...Tohle se pan ředitel Anderson nedozví rád.Pokud tedy nezrušíš své účinkování na školním vystoupení, ověřím si, že jsi to udělala;) měj se mrcho
XoXo1

Nádhera. Co to mluví o falešných hlasech na královnu střední? O ničem nevím, ale i tak je mi z toho špatně, co když je někdo zfalšoval a pokusí se hodit vinu na mě? Kéž by už přišel Logan s tím řešením.Ještě jednou chci kouknout na zprávu od
XoXo1, ale nemůžu ji nikde najít. Jakoby se sama smazala, myslela jsem, že to je možné jenom ve filmech. Hmm, tak asi není.
Vezmu mobil a napíšu Loganovi.

Přišel mi další úkol, mám ho splnit?A.

Ahoj, už mi nepiš. Sejdeme se v sedm U Rockyho.

To je divné, chvilku se zamyslím a pak se klepnu do čela. Já jsem vážně blbá, vždyť se někdo mohl napíchnout na můj telefon. Sakra.
Rychle zprávy smažu a podívám se na hodiny, mám už jen půlhodinu na nachystání, takže musím hejbnout zadkem.
Skočím do sprchy a použiju svůj oblíbený sprchový gel s vůní jahod. Vyžehlím si vlasy a obléknu roztomilé šaty s květy nad kolena, k tomu si dám riflovou bundu, nezapomenu na drahý parfém, popadnu kabelku a vyrazím.

Klub mládeže U Rockyho, je jeden z nejlepších v okolí. Najdete tu přes různé automaty až po bowling, snad skoro úplně všechno pro dobrou zábavu. Majitelem není nikdo jiný než Rocky, svalnatý a vysoký chlap budící hrůzu, který by ale neublížil ani mouše.

"Čau Rocky,"  houknu na něj, posadím se za pult, protože tu Logan ještě není.
"Nazdar krasotinko, co to bude? Dnes bez Tylera?"

Trošku mě píchne u srdce, protože s Tylerem tady mám opravdu hodně vzpomínek.

"Dej mi panáka."
"Jasně chápu."

Hodí po mě lítostivý pohled a nalije mi panáka, ikdyž by správně neměl. Holt jsem na něj zapůsobila. Kopnu panáka do sebe, v útrobách se mi rozlije teplo z alkoholu.

"Takže už jsi přišla na tu jeho roztleskávačku?", zeptá se mě Rocky, zatímco leští pult.
"C-cože?"
"Já myslel, že proto spolu nejste, minule se tu oblizoval s nějakou roztleskávačkou a prý si to rozdali na záchodech."

Chápu, už spolu přece nejsme, ale musím se přesvědčit.

"Nevíš kdy přesně?"
"Asi před 14 dny. Prokecl jsem ho?"

Rozešel se se mnou před týdnem.
Do očí se mi nahrnou slzy, takže on mě podváděl?

"To už máš jedno, dík za info."
"Není zač," odpoví a šoupne ke mě dalšího panáka.

Najednou mi někdo lehce zaťuká na rameno, otočím se a tam stojí Logan. Chvíli na něj zírám, protože mu to vážně sekne, poprvé si všimnu, že začal posilovat a pod bílím trikem se mu rýsují svaly.Od našeho "úletu"je to už skoro rok a musím uznat, že se od té doby hodně změnil, už to není puberťák.

"Ahoj Ash."
"Neříkej mi to, vím že jsem blbá, už ti nikdy nenapíšu," uznám rychle svoji chybu.
"Jsem rád, že si to pohopila," zazubí se a přisedne si ke mě. Ucítím jeho kolínskou.

"Takže, přemýšlel jsem, dotyčná osoba tě musí znát a být kolem tebe, když plníš úkoly. Zní to logicky ne?"

Je to divný, ale nemůžu se soustředit. Koukám na jeho bicepsy.

"Hmmm myslím, že jo."
"Neuvažovala si nad tím, že by to mohla být některá z tvých kámošek?"
"To není možný, známe se už od první třídy a s Meg už od školky," namítnu rozhodně.
"Když myslíš. Napadlo mě, že až budeš plnit úkol, přichomítnu se a budu sledovat, kdo je zrovna v okolí," řekne Logan.
"Fajn. Takže mám splnit úkol?"
"Bohužel."

Vzdychnu a objednám dva koktejli s alkoholem. Logan se na mě podívá takovým zvláštním pohledem.

"Dobře, co jiného zbývá. Logane děkuju za pomoc."
"Nemáš zač, dlužím ti to."
"Dlužíš?", podivím se.
"Jo, vím něco, co bys měla vědět, ale neřekl jsem ti to."
"Je to něco s prsama a krátkou sukýnkou pro roztleskávačky?
Vyjeveně se na mě podívá.
"Ty to víš, on ti to řekl?"
"Neřekl, ale Rocky se prokecl."

"Aha, promiň. Musel jsem Tylerovi slíbit, že nic neřeknu. Byl to můj nejlepší kamarád."

Otočím se na něj když zrovna srkám brčkem svůj koktejl.

"Byl?"

Přikývne.

"Jo, poslední dobou se choval jako kretén, pořád po mě něco chtěl. Od toho incidentu na hřišti se nebavíme a myslím, že je to tak dobře."

"Já si taky myslím. A co Emily?"

"Je konec, nějak nám to neklapalo, akorát jsme to ukončily tak, že já jsem ten špatnej co jí podvedl no. Stejně by to ale jednou přišlo."

"To mě mrzí."

"Nějak jsem se z toho rychle dostal, takže v pohodě."

"Jo já taky, nějak jsem na Tylera zapomněla. Za to zatajování tě uškrtím až někdy jindy a s Tyem si to vyřídím hned zítra, myslím že když píchal tu roztleskávačku byl narozdíl ode mě střízlivej."

"To si piš."

"Jak jde to hledání?"

"Moc dobře ne, je to sakra dobře zakódovaný, odkud se odesílají ty zprávy, budeme se muset spolehnout na sebe."

"Škoda. Nevím, jestli to ještě vydržím."

"To zvládneme neboj."

Vezme mě za ruku. Zvládneme? To zní dobře a dodá mi sílu, že na to nejsem sama. Logan je vážně kámoš.
Prokecáme spolu ještě několik hodin, když dopiju svůj třetí koktejl mírně se motám a jsem v náladě, všemu se chechtám jak nějaká nanynka a Logan na tom není o moc lépe. Doktor by ze mě neměl určitě radost.

Zavolám Erikovi, aby nás vyzvedl a čekáme na něj před barem. Je tu do 10minut, nejdříve hodíme Logana. Když zastavíme před jeho domem nahne se ke mě a řekne tiše:
"Dneska ti to seklo."
Rychle vystoupí z auta , poděkuje, udělá bye bye a zaleze do baráku.

Já na jeho dveře koukám, jakoby mi právě řekl, že si mě chce vzít a mít se mnou deset dětí. Erik se na mě podívá do zpětného zrcádka.

"Jste v pořádku slečno?"

Jo asi jo.

Snad se líbilo.Vote určo potěší;) mějte krásný den;)

(Ne)OblíbenáKde žijí příběhy. Začni objevovat