4.Rvačka

3.7K 309 8
                                    

Na vyučování sedím jako bez duše, ještě se celá klepu. Která zrůda tohle mohla udělat?Dost pochybuju o tom, že by se to Tyler nedozvěděl. Je mi do pláče, když pomyslím, že to zničí jak můj vztah s Tylerem, tak Emily a Logana.
Holky se o přestávce dožadují vysvětlení. Nebudu jim ale přece říkat, že za to může tajemná osoba z internetu.
"Prostě to neřešte! Udělala to nějaká závistivá svině, hotovo a tečka!"
Najednou uslyšíme křik, který vychází z prostoru před budovou školy, vyběhnu ven, uprostřed kruhu lidí se právě perou Logan a Tyler. Vrhnu se mezi ně.
"Nechte toho, oba dva, můžeme to vyřešit v klidu!"
"Co chceš řešit děvko! Podvedla jsi mě jak nějakou špínu a ještě s ním!", ukáže na Logana, který se s rozbitou pusou právě škrábe na nohy.
"Bylo to jen jednou, oba dva jsme byli opilí, Tylere odpusť mi to!"
Musela to být pro ostatní určitě pěkná podívaná, kdyby nezazvonilo, stáli by tam snad pořád. Vezmu Tylera za ruku a podívám se mu do očí. Moje srdce bije tak moc, jakoby chtělo vyskočit ven z hrudi a říct, jak moc mě to mrzí.
"Miluju tě, odpustíš mi to?"
"Já nevím Ash,"  řekne zklamaně a nechá mě tam stát samotnou.
Nenamáhám si jít pro věci do třídy, nasednu na první autobus, který jede k nám domů.
Celou cestu brečím a lituji se, tupě koukám skrz špinavé okýnko, hlavou mi běží spousty otázek.

Odemknu dveře a pod nohy se mi připlete moje kočka Bella. Pohladím ji a vezmu k sobě do ložnice, kde můžu plakat jak se mi zlíbí. Dotyčná osoba mi během jednoho dne vzala skoro všechno, hrdost i kluka. Horší to snad být už nemohlo.
Se strachem otevřu notebook a přihlásím se. Nepřekvapí mě další zpráva od XoXo.
Z toho co mi píše tentokrát, mi běhá mráz po zádech.

Děkuju za všechny hlasy, napište mi do komentářů, co si myslíte o Ashley.
Mějte krásný sluníčkový den moji milí čtenáři:)

(Ne)OblíbenáKde žijí příběhy. Začni objevovat