18.Konec zvonec? #1

3K 264 7
                                    

Tuhle část věnuji fajnové mhasnedl děkuji:-)
****
"Tak jedeme?!" Zavýskám a začnu si balit věci.

"Hej,hej !" Zasměje se Mayumi a ukáže hlavou na hodiny.
Vůbec si nevšimnu,že už je dávno po půlnoci ,tolik jsem se zabrala do práce.Kouknu na May a zaplaví mě vlna vděčnosti ,tolik mi pomohla,rychle k ní přiskočím a obejmu ji.

"Děkuji !"Voní jako jasmín s trochou lékořice.

"Já vím, jsem geniální."Zazubí se,
stiskne mě a pak začne vypínat počítače,celá místnost najednou ztmavne,jen malá lampa ve tvaru pandy ještě svítí.

"Co teda mám dělat dál?"

Promluvím do ticha a zapnu batoh.

"Zítra po škole se zajdeme podívat tam,kam nám řekl počítač."

Mayumi zívne a protáhne si ztuhlé svaly.Vzpomenu si na jedno pořekadlo-
Ráno moudřejší večera.

******
Druhý den ráno tak unavená,jako jsem snad ještě nikdy nebyla.Avšak mám přece jenom lepší náladu než kdy dřív.
Logana už mají brzo propustit z nemocnice a tiše doufám,že s Mayumi zůstaneme kamarádky i po tom,co dopadneme Xoxo.

Rychle si obléknu bílý svetr,vínovou sukénku ,navléknu punčochy a vyrazím k autu.

Řidič Bob se na mě omluvně podívá,když si špinavé ruce otírá do košile.

"Slečno, v noci někdo propíchal pneumatiky ,chvilku vydržte,skočím jen pro klíčky k dalšímu autu."

Šokovaně koukám na vyfouklá kola auta.
Cotosakraje!

Naštvaně kopnu do šišky,která mi leží u boty , tohle musel být zase ten Xoxo magor.

****
Pohledem před školní budovou pozdravím Mayumi,nesmíme se spolu na veřejnosti bavit.Tak ráda bych ji řekla o tom,co se ráno stalo! Otevřu skříňku a vyhodím pár nepěkných vzkazů od lidí ,co mě nesnáší kvůli vystoupení.
Jen růžová obálka mě zaujme a hned ji rozbalím.

Ahoj
Loganova srážka s autem nebyla nehoda,buď opatrná ,nesmíme dát znát ,že ti pomáhám.
-M.

May napsala jen to,co jsem tušila,Logan málem zemřel ,kvůli Xoxo a nechci ohrozit ani ji.Nenápadně přikývnu,když si všimnu ,že Mayumi stojí poblíž a sleduje mě.
Najednou se školní chodbou ozve šuškání,podívám se ,copak to vyvolalo takový rozruch.

Ladným krokem si tu kráčí dvě dívky ,jednu poznám hned -Emily,Loganova bývalá holka.
U druhé mi chvilku trvá než ji poznám ,ten její smích je mi ale povědomí.Vždyť to je Meg!
Strašně ji to sluší a Emily vlastně taky,jakoby obě prošly nějakou skvělou proměnou.Meginy vlasy jsou oživeny blonďatými proužky a její nové oblečení je přímo famózní,když kolem mě projde ucítím drahý parfém.Netušila jsem,že ty dvě jsou kamarádky.

Kluci slintají ,jakoby
zapomněli ,že ještě před pár týdny Meghan nazývali ošklivkou.

V tom už zazvoní a všichni se rozprchneme do svých tříd.Tohle ráno bylo opravdu zajímavé,pomyslím si ,když naše učitelka biologie vpluje za svůj stůl.

*******
Ahojky moji!
Míříme ke konci,jelikož tuhle kapitolku plánuji delší ,je zase na dvě části.Tu druhou zkusím vydat buď do večera nebo do pondělí:) Chtěla bych vám sem dát malou ochutnávku moji nové story Oběť;) tak sem dej "lajk" a utíkej se mrknout.
P.S. Meg máte na obrázku u třetí kapitoly a Ashin outfit na obrázku u této;)

Mám Vás ráda
-Amy

(Ne)OblíbenáKde žijí příběhy. Začni objevovat