16.Tak blízko

2.6K 271 7
                                    

Je dost divné ,že má na sobě masku v místnosti ,leknu se jí a mám co dělat,abych nezačala křičet.Pod černou čepicí se objeví oči,které jsou mi tak povědomé.Snažím se být potichu a pozoruji osobu jak naťuká školní heslo do počítače a chvilku něco dělá.Je více než divné ,proč se tu potuluje v úboru jak na maškarní.Když se zadívám pozorněji klepou se mu ruce a je nervózní.Potom počítač vypne a zvedne se, v tom momentě mi cinkne mobil a já leknutím kopnu do koše na odpadky.Náš neznámí se lekne snad ještě více,trhne sebou a hledá očima odkud ten zvuk vyšel.Musím ten telefon honem vypnout než zazvoní znovu,vytáhnu ho z kapsy a podívám se od koho je zpráva.

Ahoj špíno,
tvůj táta má krev na rukou víš to? Pošli 20 000$ do zítra.
Miluji tě.
Xoxo

Zastaví se mi srdce a všechny dílky zapadnou na správné místo.Byla jsem tak hloupá! Vyskočím zpod stolu a rozběhnu se k Xoxo odhodlána strhnout tu masku.Šok v jeho očích bych si ráda vyfotila , rozhlédne se kudy by utekl.Stoupnu si před zavřené dveře a zakřičím.

"Tak špíno jo?Pojď ať se podívám kdo jsi!"

Nic na to neřekne ,stojíme naproti sobě a koukáme na sebe.
Ty oči.Jako bych je znala.V další vteřině se Xoxo rozběhne a vrazí mi pěst do břicha,schoulím se na zem a snažím se mu podkopnout nohy ,ale je mnohem silnější než já.Kopne mě do zad a já zakřičím,rychle se odkutálím pryč.Xoxo toho využije ,otevře dveře a rychle jako ještěrka vyklouzne ven.Postavím se malátně na nohy a vydám se za ním,škola ne škola.Musím ho
chytit,spletitými chodbami se ale pronálsleduje těžko.Když vyběhnu ven ovane mě čerství vzduch a já v dáli zahlédnu postavu v černé mikině s čepicí, jak co nejrychleji šlape do pedálů svého kola.

*****

Přiložím si teplý obklad na záda a s čajem si sednu do svého oblíbeného křesla.Pořád jsem otřesená z toho,co se stalo,vždyť jsem to skoro měla, chyběl kousek a mohla jsem to mít za sebou.Vytáhnu notebook a přihlásím se.Kliknu na odeslat peníze a smutně koukám jak se z mého účtu odečte velká suma,hned potom se podívám na seznam z počítačové učebny. Některá jména se shodují na obou seznamech ,ale nemusí to nic znamenat.Zavřu oči a opřu so hlavu,měla bych přemýšlet.Myšlenky se mi zatoulají k Loganovi strašně mi chybí ,ale nechci ho ohrozit tím,že bych mu zavolala,Xoxo je blázen schopný všeho.

(Ne)OblíbenáKde žijí příběhy. Začni objevovat