Nemohla jsem celou noc spát a tak mi jako nejlepší činnost přišla zírání do stropu a přemýšlení, jak je tohle možné, já se přece nenechám nikým tyranizovat. Vstala jsem, udělala si lehký make-up a oblékla černé uplé džíny, bílé tričko a na to růžové sako. Byla jsem připravená ještě před tím, než zazvonil budík.
"Ashley co se děje? Dneska mi nevykládáš, jak je Tyler úžasnej."
Koukne na mě máma ve zpětném zrcádku a směje se.
"Nemám náladu."
Udělám kyselý obličej, vezmu tašku s věcmi a vystoupím z našeho bílého mercedesu.
Tyler už jako obvykle čeká před školou, vezme mou dlaň do své a nadšeně mi vykládá něco o chatě, kam bychom mohli společně jet na víkend. Neposlouchám ho, klepou se mi kolena a třesou dlaně, něco tuším. Všimne si toho, naštvaně se se mnou rozloučí a odejde za svými kamarády. Zkroušeně tedy přidám do kroku, abych stihla připravit své učebnice ze skříňky. Už z dálky vidím, že u ní stojí nemalá skupinka lidí a něco řeší. Dojdu k nim a málem omdlím. Na skříňce je nalepená fotka v té nejlepší kvalitě, jak se muchlujeme s Loganem, jedna pikantnější než druhá.
To není pravda, to není pravda, Ash štípni se, je to jen zlej sen.
Logan přijde, prodere se davem a vyjede na mě:
"Co to má jako znamenat! Na něčem jsme domluvili! Ash ty jsi taková mrcha."
Nechá mě tam stát a jde hledat svojí holku Emily, která už s pláčem utekla.
Začnu brečet a strhávat fotky, byly někým ale pěkně pevně přilepené.
"Běžte všichni pryč!"
To je hlas Sam, začne z prostoru kolem mě všechny odhánět, zatímco Cor a Meg mi pomáhají odstranit ty strašné obrázky.
"Díky holky!", poděkuji a stírám si roztečenou řasenku, když konečně všichni odejdou. Jakmile ale otevřu skříňku vyvalí se ven asi 50 dalších fotek spolu se vzkazem.
Tak už věříš děvko?:) xoxo--------------------------------
(Na obrázku Ashley)
Děkuji za votes a také bych chtěla poděkovat všem za podporu!
Mějte krásný den !
-Amarasmile:)
ČTEŠ
(Ne)Oblíbená
Gizem / GerilimAshley, královna střední a velmi krásná dívka se spoustou přátel, má jednoduše perfektní život. Tedy až do té doby, než ji někdo začne psát vyděračské zprávy s úkoly, které musí splnit. Kdopak dokáže otrávit život nejoblíbenější studentce prestižní...