Confruntare

2.6K 206 9
                                    

Perspectiva *Miruna*
Erau sclavii lui Rake. Rake fiind fiul lui Thanatos , regele infernului care mi-a omorat neamurile. Rake mai avea o sora pe nume Kaya , dar era mica. Veneau din toate partile.

-Slender, ia-o pe Sally si pe Ben. Ma descurc .

-Miru,nu vei putea singura. Lasa-ne sa te ajutam. Mi-a spus Jeff uitandu-se serios la mine.

-CE VRETI ? Ce mai face Rake?

-Cine te crezi tu sa intrebi ce face stapanul Rake? Ne-a trimis sa te ucidem. Acum cat esti slabita. Nu ne vei face fata, ha ha ha ! Vei cadea cum au cazut si parintii ta.

-CE AI SPUS? DACA MAI POMENESTI ODATA DE PARINTII MEI , VEI REGRETA!

Parul meu devenise negru ca taciunele, hainele mele devenisera negre, ochii au luat culoarea focului, ochii iadului punand stapanire, coltii mi se ivisera , scotand un raget foarte puternic spre semi-demoni care le simteam frica. Ma hraneam cu frica lor, simteam cum puterile imi cresc.

-Sa va vad, sclavilor.

-ATACATI !

Am inceput sa alerg inexplicabil de repede spre ei, fortandu-i sa se uite in ochii mei, jumatate din ei paralizand dupa cateva secunde. Jeff , Jack si ceilalti luptandu-se cu ceilalti. Slender se teleportase acasa cu Sally si Ben, deoarece ei nu erau foarte puternici si puteau muri imediat. Generalul semi demonilor il prinsese pe Jeff.

-Draga copila, revino la forma ta normala sau pretiosul tau iubitel va muri.

-Miruna , nu-l crede, ataca !!!

Generalul strapungandu-l cu un cutit in burta , lasandu-l la pamant.

-NU ! VEI PLATI PENTRU ASTA!

-Nu ma face sa rad. Hai sa te vad.

Puterile mele crescusera enorm, pana cand s-au contopit, forma mea era de leu, insa nu alb, ci negru. Ochii erau de culoarea focului, iar dintii erau si mai ascutiti, lasandu-mi si ghearele ascutite la vedere. Am scos un raget atat de puternic de durere incat 6 copaci au zburat, strivindu-i pe semi demoni.

-Nu se poate , n-nu... C-credeam ca nu existi! LEULE NEGRU.

-Ba sa crezi, si acum vei muri.

Am sarit peste general si am inceput sa-l sfasi in bucati, muscandu-i gatul. L-am lasat fara suflare si am fugit repede spre Jeff, care respira sacadat.
Am revenit la forma umana dar eram foarte slabita, dar ce conta asta ?! Jeff al meu era ranit. L-am luat in brate si am inceput sa plang, el si-a ridicat mana si ma mangaia pe obraz, stergandu-mi lacrimile.

-Nu mai plange Miruna.. O sa fiu b-bine..

-Cum poti spune asta , Jeffrey? Ai pierdut mult sange! Din vina mea...i-am spus incepand sa plang din nou.

Slender a venit si el , la fel si restul langa noi.

-Rezista Jeff , prietene . Vei fi bine. I-a spus Jack.

Incepeam sa plang cand am vazut ca inchide ochii.

-J-Jeff? Nu!! Nu inchide ochii te rog. Revino-ti.

-Imi p-pare rau ,Miruna.. Imi pa-

-TACI! Nu ma vei lasa singura. Nu mai spune nimic , te rog, incearca sa respiri .

Plangeam incontinuu vazand cum Jeff se stinge usor. Parul meu devenise blond iar hainele mele albe. Ochii mei erau negrii cu albastru, pe ei vazandu-se constelatiile cerului. Plangeam cu lacrimi cristaline, tamaduitoare peste Jeff.
Toti se uitau uimiti cu lacrimi de bucurie cand lacrimile mele vindecau incet incet rana lui Jeff.

-Sunt mandru de tine, Miruna. Ai invatat singura sa vindeci ranile.

Rana lui Jeff nu mai exista, Jeff deschizand ochii si luandu-ma in brate cu lacrimi in ochi.

-Ai reusit, micuta mea. Sunt mandru de tine.

Toti au inceput sa aplaude si ne-am hotarat sa mergem acasa, Jeff ma luase in stilul miresei pana acasa, deoarece eram prea extenuata dupa batalia asta.
Ne-am dus toti sa mancam, dupa care Ben si Jack se jucau jocuri video, Hoodie si Masky se jucau carti , Jane s-a dus la ea in camera iar restul au plecat la casa lui Splendor, deoarece acolo locuiau.
M-am dus sa fac dus ,la fel si Jeff.
Mi-am luat o pereche de boxeri negrii si o bustiera si m-am dus sa fac dus, am dat drumul apei facandu-si misiunea magica , aceea fiind de a ma calma. Am iesit din baie in lenjerie si am inceput sa-mi usuc parul, cand usa s-a auzit iar Jeff a intrat in camera, privindu-ma calm.

-Ce faci, piticot?

-Uite imi usuc parul, nu te mai holba asa la mine.

Jeff se asezase in pat, asteptandu-ma pe mine. Dupa ce am terminat, mi-am dat parul pe spate, Jeff ramanand cu gura cascata. Am venit langa el iar el mi-a pus capul la pieptul lui si se juca cu parul meu rosu ca sangele.

-Te iubesc , piticot.

-Si eu te iubesc , domnule Jeffrey.

-Nu-mi mai spune asa .

-Asa cum, Jeffrey?

-Inceteaza sau o sa vezi ce patesti.

-Jeffrey Jeffrey !

Jeff incepuse sa ma gadile, radeam fara oprire, ramasesem fara aer.

-Jeff gata! Nu mai pot respira tampitule.

Jeff a incetat si m-a luat in brate strans, punandu-ma iar cu capul la pieptul lui. Ma saruta pe frunte si imi soptea din 5 in 5 secunde ca ma iubeste.
Insa eram putin nesigura in legatura cu ceva, asa ca l-am intrebat:

-Jeff?

-Spune , draga mea Miru.

-Promiti ca ma vei iubi numai pe mine? Si ca nu vei mai fi cu alta fata.. As fi distrusa.

-Iti promit , printeso. Acum hai, dormi. Ca esti epuizata.

Si-a lipit buzele de ale mele si am inceput sa ne sarutam lung, dupa care mi-am pus capul la pieptul lui si am adormit.

Buna dragilor ! Continuarea a sosit :*. Va pup!

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum