Visul..

3.6K 274 72
                                    

Perspectiva *Miruna*

Inainte de a inchide ochii aud o tona de voci in capul meu, zbatandu-ma pe pamant , cu mainile pe cap. Pe langa acele voci aud si vocea lui Jeff , Slendy si a celorlalti strigandu-ma sa-mi revin. Simteam ca cineva ma luase in brate strans si ma tot striga. Mi-am luat mainile de pe ochi si am vazut ca era Jeff.

"Trezeste-te Miru, te rog revino-ti. Ce ai patit? Mirunaaaa te rog"

In momentul ala am lesinat. Ma aflam singura in padure, ma simteam urmatita din toate unghiurile. Pana cand au aparut ei.... Semi-demonii din toate directiile incoltindu-ma.

-C-ce vreti ?

-Off draga Miruna, credeam ca citesti ganduri. Nu este evident ce vrem? VREM SA DISPARI ! ASA CUM AU DISPARUT PARINTII TAI.

-N-nu. Nu se poate !

Simteam cum puterile mele cresc, devenind greu de controlat.

-Daca va atingeti de mine, VETI MURI !

Simteam ca nu mai eram eu, doream sa ucid tot ce misca. Tot ce se afla pe pamant. Pana cand auzisem o voce

~Miruna, fiica mea. Controleaza-te , tati e mandru de tine~

Incepusem sa plang cand auzisem aceste cuvinte. Iar cand semi demonii au incercat sa atace, cineva aparuse din spatele meu in forma de leu alb. Era tata !!!!

-Nu va veti atinge de fiica mea cat sunt eu aici.

Tata scotand un raget care a bagat semi-demonii in spaima , care dupa i atacase. Eu ma rezemasem langa un trunchi luandu-mi genunchii in brate si incepand sa plang. Simteam ca nu-mi pot controla puterile. Pana cand tata a venit spre mine in forma de leu.

-Esti in siguranta draga mea, esti ultima nascuta din tribul meu si al mamei tale. Misiunea ta este sa restabilesti echilibrul pe pamant. Scapand de semi-demoni. Stiu ca poti, Slender te va invata sa-ti controlezi puterile. Am incredere in tine draga mea.

Tata a revenit la forma umana si m-a luat in brate. Ma simteam fericita ca tata era aici, in mintea mea. Pana cand vad ca tata sangereaza.

-TATA ?! C-ce s-a intamplat

-Ha ha ha ha !!! Si uite asa cade si regele leilor albi.

Tata cazand pe pamant fara suflare, unul din semi-demoni tintindu-l cu un cutit de plumb in inima.

-Am incredere in tine Miru... Am incre-

-Tata, te rog nu, TE ROG !!!

Tata murise in fata mea. Atunci simt foarte multa ura dand sa explodez, ma transform in leoaica si nu stiu cum ochii mei iau culoarea ochiilor diavolului, E IMPOSIBIL., PUTERILE S-AU CONTOPIT? Forma mea de leoaica alba luand culoare neagra, ochii iadului si dintii extrem de ascutiti. Ragetul meu darama toti copacii si bagandu-i in sperieti pe semi-demoni. Ma reped spre ei si i paralizez cu privirea . Pana cand vad... Ca in spatele lor se aflau Jeff, Slender si toti ceilalti morti... Omorati de mine..... Dintr-o data aud o voce

-Miruna te implor, trezeste-te, SLEN FA CEVA !!! NU POT SA O PIERD ACUM, O IUBESC . TE ROG FA CEVA.

Simteam lacrimi pe obrazul meu, Jeff plangea. Dintr-o data m-am trezit la viata

-Jeff ? Ce s-a -

-MIRUNA , esti bine? Te rog spune-mi ca esti bine , ce s-a intamplat? M-ai speriat rau de tot.

Jeff ma luase in brate strans si incepand sa planga. Nu mai aveam cuvinte, el baiatul sangeros si pervers plangea dupa mine... Si am auzit cand a spus ca ma iubeste. Am inceput sa plang incontinuu fara control.

-Miruna, fata mea , Slava cerului ca esti bine !!! A spus Slendy luandu-ma si el strans in brate, dupa care Splendor , Tender si Offender la fel.

Ma uitam la toti, la Ben, la Masky, Hoodie care aveau mastile jos si plangeau. Sally care ma luase in brate strans si nu imi mai dadea drumul.

-Nu va apropiati de mine , va rog... Nu vreau sa va fac rau!

-De ce? Ce s-a intamplat? Au spus toti in cor.

Le-am povestit tot pana la sfarsit si incepusem sa plang din ultimele forte care le mai aveam.

-Stiam ca se va intampla asta... Spuse Slendy trist uitandu-se la fratii lui.- Trebuie sa o antrenam, nu avem mult timp la dispozitie.

-C-cat timp mai e pana vor veni? A intrebat Jeff tinandu-ma in brate uitandu-se la mine care eram extrem de epuizata. Abia mai puteam sa ma ridic.

-2 luni. Trebuie sa o antrenam pe Miruna, ea e ultima speranta a acestei lumi.

-DAR DACA VA MURI? DACA O VOR OMORA? NU VREAU SA O PIERD. UITE-TE LA EA, NU VA REZISTA SINGURA. VOI LUPTA ALATURI DE EA. ALATURI DE MICUTA MEA!

Toti se uitau spre Jeff mirat , avea dreptate. Dupa care toti pe rand spuneau.

-Ma bag , Jeff. Sunt alaturi de tine frate. A spus Hoodie venind spre Jeff. -Si eu frate! Venind si Masky. -Nu uitati de mineee! A spus Ben venind si el. -Sa nu cumva sa luptati fara mine. A spus venind si Jack care m-a luat in brate si m-a pus pe canapea. -Heii, si eu o ajut pe Miruna! A venit si Sally.
Usa s-a deschis intrand si Alice, Jane , Ticci Toby , Clockwork si Nina.

-Lupta? Ne alaturam voua! Venind spre mine luandu-ma toti in brate.

-V-va multumesc enorm. Am spus eu incepand sa plang.

-Ce spui Slender? Ne alaturam? Splendor? Tender? A spus Offender.

-Sa o ajutam pe Miruna? NORMAL!  Au strigat toti 3 in cor.

Perspectiva *Jeff*
Ma apropi de Miruna si o iau in brate strans. Nu mai avea putere nici sa ma stranga in brate. Saraca... Prin ce trece acum... Suntem alaturi de ea, mai ales eu. M-am indragostit de ea. Nu o voi lasa singura. Voi lupta alaturi de ea, o voi proteja ,chiar daca asta inseamna ultimul lucru pe care il voi face.

Hehe , uitati si continuarea, sper sa va placa cartea:). Va pup!

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum