Noua mea casă

4.5K 281 81
                                    

Slendy iesise din camera lăsându-mă sa ma schimb. Mi-am dat hainele jos ramanand in chiloti si sutien. Am ales sa ma imbrac cu o bluza alba goala la spate , iar pe fata era plina de inimioare cu scrisul Love. Cand să imi pun si colantii negrii pe mine , aud cum usa se deschide.

-Mirunaaaa , esti gata? Ne plictisi- woooowwww ce picioare ai ! Privindu-ma pervers din cap pana in picioare

-IESI AFARA !!! In momentul asta !!!!

-Ce se intampla? Venind repede si Slendy vazandu-ma si el in chiloti. -Imi pare rau Miruna, plecam acum.

Slendy l-a luat pe Jeff cu unul din tentacule si au coborat. Am imbracat colantii negrii si mi-am mai luat o fusta alba,care era a mamei mele. M-am pieptanat si mi-am prins parul intr-o coada de cal, parul ajungandu-mi pana la mijloc. Am terminat de facut bagajele si le-am lasat in fata scarilor. Jeff si Offender vorbeau. Asa ca le-am ascultat putin conversatia.

-Stii ce bine arata Miruna??!! Doamneee , mai ales in forma de leoaica.

-Usor disperatule , mai ai putin si lesini. Am tipat la Jeff care si-a intors privirea spre mine si m-a mai privit odata , roșind.

-Oooooo Jeff, iti place de Miru ?! Strigand in cor Splendor si Trender

-CE? NU!!!! Doar ca arata bine. Atata tot, haideti mergem odata? Hai Miruna coboara.

-AM PICIORUL RUPT CAP DE COPAC ! Cum sa co-

Nici nu am terminat propozitia ca Jeff venise si ma luase in spate iar Slender imi luase bagajele. Eram foarte obosita, sleita de puteri.
Am ajuns la marginea unei paduri intunecate care iti dadea multi fiori.

-T-trecem prin p-padure? Am spus pe un ton speriat si in acelasi timp imi dadeau lacrimile.

-Ce s-a intamplat? M-a intrebat Jeff lasandu-ma jos langa un trunchi.

-In padure au murit p-parintii mei.. Imi dadusem drumul lacrimilor sa-mi inunde fata .

-Nu mai plange. Nu ii sta deloc bine unei fete frumoase sa planga. Jeff aruncandu-mi un zambet normal.
Dupa care ma luase din nou in spate continuand drumul. Ma uitam la Slendy care tot drumul se uita numai in pamant. Nu avea curajul sa se uite la mine. Am simtit venind de la el sentimentul de gelozie, teama, grija si iubire. Oare lui Slendy i place de mine? Nu... Nu cred... Sunt un copil de 17 ani care ar putea distruge toata lumea , chiar si pe ei daca ma enervez.. Imi stapaneam lacrimile pana cand am vazut in fata mea o casa foarte mare.

-Am ajuns !!! Tipa Jeff care m-a lasat jos si a intrat repede in casa.
Aterizasem pe piciorul rupt si am scos un raget care a rupt un copac in 2. Slendy m-a prins inainte sa cad si se uita la mine speriat si ingrijorat.

-Esti bine? Uitandu-se la copacul care l-am rupt. Dupa se uita iar la mine care incepusem sa plang.

-Imi pare rau Slendy.. Stiu ca te temi de mine, stiu ca va temeti toti de mine. Si tu si Jeff, Offender , Trender si Splendor... Dar nu vreau sa va fac rau daca voi nu imi faceti.. Nu va fie teama de mine.. Va rog.. Incepusem sa plang incontinuu cand am simtit 2 brate care ma strangeau puternic. Era Slendy.

-Linisteste-te, nu te voi lasa la greu. Voi fi mereu alaturi de tine. Promit.

Bratele lui Slendy ma faceau sa ma linistesc.. I-am raspuns la imbratisare punandu-i mainile in jurul gatului . L-am strans incet , stiind ca am forta foarte mare. Dar eram foarte obosita in acest moment. L-am pupat pe Slendy apasat pe obraz si am simtit cum lui i placea. Simteam ca e fericit si plin de iubire pentru mine. Dar si tristete pentru ca am plans.

-Haideti porumbeilor,ce faceti? Intram odata? spuse Offender

-Ha ha , buna gluma Offender. Aruncandu-i o privire sictirita.

Slendy ma luase in brate si cu tentaculele tinea bagajele mele. Casa era imensa, pe fotoliu era un baiat imbracat in verde care se juca jocuri video. Langa el mai era un baiat cu hanorac negru si masca albastra iar din ochii mastii parca iesea smoala. Din bucatarie au iesit 2 baieti tot cu hanorace. Unul avand o masca alba fericita iar celalalt o masca neagra cu o fata trista.
Toti se uitau la mine mirati.

-Miruna, ei sunt Masky , aratand spre cel cu masca fericita, el e Hoodie, aratand spre cel cu masca trista. El este Ben, aratand spre baiatul in verde, iar el este Eyeless Jack . Aratand intr-un final inspre baiatul cu masca albastra, care ma privea pervers. Super... Inca un pervers pe langa Offender si Jeff.

-IAR EU SUNT JEFF !!! Urland el din bucatarie iesind cu un castron cu cereale care era pentru mine.
Am inceput sa chicotesc iar Jeff imi arunca o privire fericita.
Masky , Hoodie , Ben si Jack au venit spre mine cand Slendy m-a lasat jos.

-Incantati , Miruna !!

-Incantata si eu, se pare ca de acum voi locui cu voi. Sper sa ne intelegem bine ! Aratandu-le un zambet calm .

-Cu siguranta!! Vii sa te joci cu mine jocuri video? Intreband Ben.

-Bine Ben.

Dupa 3 ore de pierdut incontinuu , l-am lasat pe Ben sa joace. Piciorul meu se vindecase foarte repede.
Ma duc la bucatarie unde era Slendy , care facea cina.

-Slendy? Ma uit spre el cu o privire somnoroasa, cascand.

-Spune, draga Miruna. Uitandu-se la mine calm si grijuliu.

-Unde este camera mea? Sunt foarte obosita...

-Este la etaj , a 2-a pe dreapta.

-Multumesc Slendy! Ma ridic pe varfuri si i dau un pup pe obraz. El punand mana unde l-am pupat, ramanand incremenit.

-C-cu placere. O sa te chem mai tarziu sa vii la masa.

-Ok !

Urcand scarile , dau de o fetita micuta cam de 8 ani, cu un ursulet in mana, s-a apropiat de mine si m-a luat de mana.

-Buna, cine esti?

-Ma numesc Miruna, pe tine cum te cheama , scumpo?

-Sally, vii sa ne jucam?

-Desigur . Lasandu-ma trasa de Sally pana in camera ei, care era langa a mea. Pe hol era si Jack , care ma privea din cap pana in picioare, pervers desigur.

-Buna Miruna, ce frumoasa esti.

-Stiu , nu-i asa? Aratand spre el coltii ascutiti.

-Mrr, pisi rea.

-Hai lasa-ma.

Ma jucam cu Selly pana cand mi-a zis sa-i cant ceva.

Perspectiva *Slendy*
Masa era gata , am auzit muzica de la etaj asa ca m-am dus sa vad ce este. Am deschis usa si o vad pe Miruna cantandu-i lui Sally. Avea o voce de inger..

-Unchiule Slendy, ce faci aici?

-Am venit sa va anunt ca cina este gata.

-Slendy, sper ca nu ai auzit cand cantam.

Ma uitam spre Miruna care se rusinase, era asa de frumoasa.. La fel ca si mama ei.

-Te-am auzit, ai cantat foarte frumos. Ai o voce minunata! Acum haideti jos, sa mancam. Maine ai antrenament,Miruna.

Perspectiva *Miruna*
Am coborat alaturi de Sally si de Slendy , pana cand o durere de cap ma luase in fata bucatariei, toti vazandu-ma. Camera se invartea cu mine iar eu am cazut. Auzeam voci. Inainte sa inchid ochii , am auzit o voce....

~TRAIESTE ! Fata Mayei traieste. Insa nu pentru mult timp~

Buna ziua :)). Aici este continuarea. Mai pe seara voi posta incontinuare. As vrea sa dati o parere intr-un comentariu cum vi se pare si ce ati dori sa se i ntample incontinuare. Sa se indragosteasca de Slendy? De Jeff? Poate de Jack? Astept parerile:). Va pup !

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum