Jeff , tampitul

2K 152 4
                                    

Perspectiva *Jeff*

Dupa ce am mai ciopartit cateva victime m-am hotarat sa merg acasa. Se insera, luna facandu-si aparitia . Eu ca prostul nu mi-am luat hanoracul si tricoul de pe mine era subtire. Era foarte frig afara , pai cum naiba? E inceputul iernii. Cred ca o sa mor de frig. Mai era mult pana acasa iar eu deja eram inghetat, nu imi mai simteam membrele. Am ametit si am cazut , asta era sfarsitul meu. O sa mor de frig.

Perspectiva *Miruna*

Meditam deja de prea mult timp, m-am linistit cat de cat. Era foarte frig afara. Poti sa mori daca ramai toata seara afara... Stai, Jeff nu e acasa. O NU ! Trebuie sa il caut. Am intrat in casa si i-am gasit hanoracul pe canapea. Offf Jeff vrei sa ma distrugi? M-ai distruge total daca ai muri...
M-am dus in camera lui si am luat un hanorac de-al lui, curat. Slender m-a vazut si a venit spre mine.

-Ce faci? E foarte frig afara.

-Jeff nu e acasa ! E afara in frig si nici hanorac nu are!

-Off Doamne. Hai sa mergem sa-l cautam.

Eu si Slendy am plecat in cautarea lui, el a luat-o in stanga iar eu tot inainte. M-am transformat in leoaica si am inceput sa-l caut.

-Jeff ? Jeff unde esti?

L-am strigat si l-am strigat pana cand am auzit o voce stinsa venind de dupa un copac.

-S-sunt a-aici.

M-am dus in fuga in spatele copacului si il gasesc pe Jeff inghetat total.

-Off Jeff sa nu imi mai faci niciodata asta.

Am revenit la forma normala si i-am pus hanoracul cald pe el. M-am transformat in leoaica si l-am carat pana acasa, el tinandu-ma strans ca sa se incalzeasca. Pe drum ne-am intalnit si cu Slendy si dupa putin timp am ajuns acasa.
L-am dus la el in camera si l-am asezat in pat si l-am invelit cu patura. El fiind tot inghetat.
L-am luat de mana lui rece ca gheata in speranta ca o sa-si mai revina dar nici un succes. M-am urcat in pat langa el si m-am transformat in leoaica. M-am incolacit in jurul lui iar el s-a "cuibarit" bine incalzindu-se. Il lingeam pe fata iar pulsul lui revenea la normal. Dupa o ora , a adormit ca un bebelus . Il priveam cum se intorcea pe o parte pe alta cautandu-si o pozitie mai buna . Era tare dulce, inca il mai iubeam dar nu-l puteam ierta, nu pentru asta. M-am ridicat incet de langa el si am tras patura peste el . Am coborat in sufragerie si m-am pus intr-un colt, lasandu-mi botul peste labute. Ben a venit langa mine vreo 5 minute si ma mangaia pe spate, dupa care s-a pus sa se joace jocuri video. M-am mutat pe canapea si mi-am luat dimensiunea de pui de leu. M-am "cuibarit" intr-un colt al canapelei si ma uitam la Ben cum joaca. Peste putin timp , a spart linistea.

-Si cum se mai simte Jeff? Am auzit ca era sa moara de frig.

-E bine.. Doarme .

Si-a indreptat privirea spre mine si mi-a zambit.

- Iti admir faptul ca esti puternica si ca te gandesti mereu la altii.

-Multumesc , Ben. Sunteti familia mea, normal ca ma gandesc la voi.

Eyeless Jack a coborat si el in sufragerie si s-a pus peste coada mea.

-Jack !!! Stai pe coada mea !

-Aa scuze Miru. Mi-a spus pe un ton calm. Punandu-ma pe picioarele lui .

-Ce faci Jack ?!

-Daca tot esti un puiut de leu. Am chef sa te flocosesc umpic.

-Oo nu , n-ai indrazni.

A inceput sa ma gadile si sa ma flocoseasca pana am ajuns un ghemotoc de blana.

-Jack!!!! I-am spus schimbandu-mi forma. Ben radea cu gura pana la urechi.

-Hai ca oricum aveai nevoie de putina distractie. N-am dreptate ?!

-Mda...

- Jeff ce face? Mi-a spus Slender ce s-a intamplat.

-Doarme. E bine acum.

Jack mi-a zambit iar eu am urcat la etaj si am intrat in camera lui Jeff, asezandu-ma la capatul patului sau, transformandu-ma in leoaica. Ma uitam la el cum doarme . Intr-un final mi-am pus botul intre labute si am adormit.

Bunaaaa searaa ! Cam scurt dar sper sa va placa. Daca va place , stiti ce sa faceti. O seara faina !❤️

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum