Lasa-ma in pace , Horus !

2.1K 177 8
                                    

Perspectiva *Horus*

Miruna a lesinat, Doamne pentru cine naiba vrea ea sa se omoare ?! O sa aiba multe de discutat cu mine baiatul ala. In fine, mergeam cu Miruna spre casa ei si se pare ca in sfarsit am ajuns, era un conac imens cu vreo 2 etaje. Am intrat cu ea in brate si dau de un lungan de 3m si de mai multi baieti.
Lunganu' s-a apropiat de mine si s-a asezat pe vine.

-Cine esti? Si ce cauta Miruna in bratele tale ? A spus nervos studiind-o pe Miruna vazand ca sangereaza.

-CE I-AI FACUT? CINE ESTI?

-Nu ma mai stii , Slender? I-am spus calm, dandu-mi parul lung si negru din ochi. El s-a dat cu 2 pasi inapoi speriat.

-Horus ?!

-Da, chiar eu. Am gasit-o pe Miruna in padure incercand sa se sinucida, imi zici si mie de ce? Pana la urma n-a reusit si i-a scapat cutitu in pamant, era sa ma ia la bataie dar s-a impiedicat si s-a injunghiat cu cutitu in spate. Acum lasa-ma sa o ajut, i s-a rupt cutitul in spate.

Am pus-o pe canapea iar ea a deschis ochii plangand de durere.

-Linisteste-te, esti acasa. Te ajut eu.

Perspectiva *Slendy*

E imposibil, Horus aici ?! Regele infernului ?! Ajutand-o pe Miruna?! Daca ma gandesc putin... Ia stai asa , el a vegheat-o pe Miruna acum 10 ani. Daca o sa il vada Jeff o sa innebuneasca. Toti se uitau mirati la el, Alice si Sally au coborat si au ramas cu gura cascata cand l-au vazut pe Horus. Horus era un baiat foarte foarte frumos. Chiar daca nu avea taieturi sau plin de sange , era un demon. E iubitul Kayei si ea o vrea moarta pe Miruna. De ce Horus ar salva-o ?! Jeff a coborat suparat si nervos si l-a observat imediat pe Horus care o mangaia pe Miruna pe frunte incercand s-o linisteasca.

Perspectiva *Jeff*

Am coborat in sufragerie si am observat un baiat care arata foarte bine incercand sa o linisteasca pe Miruna, ce naiba ?! Am alergat spre canapea si o vad pe Miruna sangerand la spate si tusind sange, ma apropi de ea iar baiatul isi retrage mana , uitandu-se cu ochii lui rosii la mine.

-CE A PATIT MIRUNA ?! CE I-AI FACUT? O sa te omor !

-Usor muritorule , tu esti baiatul pentru care Miruna vroia sa se sinucida? Mai bine mi-ai multumi, ca i-ar fi reusit planul daca nu o gaseam eu. O sa-ti zica Slender ce a patit.

Slender mi-a povestit cine e el si ce a patit Miruna si mi-a spus sa-l las sa o vindece pe Miruna , i-a rupt rochia in zona de unde sangera , facandu-ma sa ma enervez. M-am apropiat de Miruna ca sa o calmez dar mai rau facea cand incercam sa o ating. O inteleg, de ce  as putea eu sa o linistesc dupa ceea ce i-am facut ?!

Perspectiva *Horus*

I-am verificat rana Mirunei, era foarte adanca, trebuia sa o tai in zona aia ca sa i scot varful cutitului de plumb, nu mai are mult de trait. Am vazut ca Jeff incerca sa o linisteasca pe Miruna dar Miruna mai rau facea.

-NU TE APROPIA DE MINE , JEFF ! Tot o sa mor eu.

M-am enervat ca Miruna se tot zbatea din cauza lui Jeff.

-Auzi pustiule , daca vezi ca face urat, de ce dracu nu te dai mai in spate ?!  Daca nu vrea sa te vada, ai face bine sa pleci.

Jeff s-a enervat si a sarit pe mine, ceilalti incercand sa ne desparta.

-JEFF , inceteaza ! I-a spus Slender luandu-l cu un tentacul.

-Nu vezi ca nu i face nimic Mirunei ?! O sa moara ! I-a spus nervos lui Slender.

-I-as face daca nu ai face-o tu sa se miste. Are varful cutitului in spate , trebuie sa o tai in zona aia sa i scot varful. I-am spus eu pe o voce calma.

-Nu o sa te las ! Mi-a spus scapand din tentaculul lui Slender si incercand sa ma atace cu cutitul.

L-am luat intr-o mana si l-am aruncat izbindu-se de perete, ochii mei incepand sa se inroseasca din ce in ce mai rau. Ma apropiam de el iar el se dadea in spate. Slender s-a pus in fata mea.

-Lasa-l Horus ! Ajut-o pe Miruna. E si el disperat si distrus pentru ce i-a facut Mirunei, intelege-l.

M-am intors la Miruna care avea pulsul din ce in ce mai mic, ceilalti incercand sa o calmeze.

-Slender, foloseste tentaculele si tine-o pe Miruna de maini si picioare, o sa distruga totul de durere.

Slender a legat-o la gura grijuliu si a prins-o de membre spunandu-i ca o sa fie bine.

M-am intors spre un baiat cu o masca albastra .

-Imi poti aduce si mie o carpa si un castron cu apa rece?

-Ok. Mi-a raspuns baiatul. Era de treaba.

O fetita de 8 ani plina de sange s-a apropiat de mine.

-O vei face bine pe Milu?

-Da scumpo. I poti aduce unchiului Horus niste pansamente?

M-a imbratisat si s-a dus dupa pansamente, baiatul cu masca mi-a adus carpa si castronul cu apa rece si fetita pansamentele.

Toti s-au strans in jurul nostru sa se uite.
I-am cerut unui baiat in costum verde un cutit curat , am rasuflat si m-am pus pe treaba.
Am taiat-o pe Miruna in zona varfului de cutit, ea incercand sa tipe de durere, lacrimi curgand de pe chipul ei si cazandu-mi pe maini. Am reusit sa-i scot varful de cutit din spate, sangerand fara oprire, i-am curatat rana si am pansat-o bine, Slender si-a retras tentaculele si am dezlegat-o la gura.

Perspectiva *Miruna*

Ma durea spatele ingrozitor, plangeam de durere dar Horus m-a luat in brate leganandu-se cu mine sa ma linistesc. Jeff se uita la noi , lacrimi curgandu-i pe obraji apropiindu-se sa vada daca ma simt mai bine.

-Ma simt mai bine , Jeff. 

-M-ma bucur. Multumesc Horus ca ai salvat-o. I-a spus punandu-si gluga peste cap si urcand la etaj , distrus.

Slender a venit spre noi si m-a mangaiat pe cap grijuliu.

-Sa nu mai faci asa ceva niciodata ! Ai inteles ?!

-B-bine Slendy.

Horus m-a luat in stilul miresei si m-a dus in camera mea , m-a asezat cu grija in pat si m-a invelit. Mi-a dat parul din ochi  si s-a asezat in fund langa mine.

-Haide dormi. Maine seara vin sa te vizitez sa vad daca esti mai bine , ok ?

-B-Bine.. Mersi pentru tot Horus.

-N-ai pentru ce. Mi-a spus zambind, parul venindu-i in ochi.

M-a sarutat pe frunte si a iesit din camera mea, lasandu-ma sa dorm.

Perspectiva *Horus*

Am coborat in sufragerie si am facut cunostiinta cu prietenii ei. Mi-am luat la revedere si m-am teleportat in infern, unde ma astepta Kaya ca sa ma intrebe daca am gasit-o pe Miruna.

-Nu am gasit-o. O sa mai cautam.

Ziua a venit si era randul Kayei sa mearga in cautarea ei. Am pus o vraja pe casa ca ea sa nu o vada.

Buna ! Continuarea a sosit. Va pup ! Daca va place, stiti ce sa faceti !

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum