Rapire falsa

1.9K 136 17
                                    

Perspectiva *Kaya*

M-ai tradat , Horus ! Stiam eu ca ceva nu era in regula cu el. Intentionat i-am zis sa se duca in padure ziua. Trebuie sa o elimin urgent pe Miruna. Horus imi poate fura puterile daca nu scap de ea cat mai repede. Azi , Horus si Miruna vor iesi la plimbare impreuna cu ceilalti. O voi rapi pe Miruna si o voi seca de puteri dupa care o voi omora. Ma duc sa ma pregatesc, astazi a venit sfarsitul Mirunei.

Perspectiva *Miruna*

S-a facut dimineata, m-am ridicat din pat lasandu-l pe Horus sa doarma si m-am dus sa fac un dus. Dupa ce am terminat. M-am imbracat intr-o pereche de colanti rosii si o bluza mulata si neagra cu pisicute albe. M-am incaltat in niste tenesi negrii cu alb si m-am pieptanat . Am coborat in sufragerie unde Ben se juca pe consola iar ceilalti erau in bucatarie si mancau. M-am apropiat incet de Ben si l-am speriat.

-Bauuuu !!! Am urlat eu in spatele lui.

S-a speriat si a cazut pe jos injurand.

-Nu esti normala la cap Miruna !!! Urla Ben , cred ca ma injura in mintea lui.

Ceilalti au inceput sa rada , la fel si eu. L-am luat in brate pe Ben si l-am ciufulit putin , acesta incepand sa roseasca. M-am dus in bucatarie vesela.

-Neata lumeee !

-Neata si tie ! Au raspuns toti.

L-am luat in brate pe Slendy si m-am pus la masa. Horus a venit si el dupa putin timp , cascand si cu parul ciufulit. Am inceput sa rad de el , de fapt toti dar am incetat.

-Neata. Ne-a spus cu o voce somnoroasa.

-Neata si tie ciufulitule. Au raspuns toti.

In timp ce mancam, Slender a venit cu o propunere.

-Aveti chef de o plimbare prin padure pana la casa lui Splendor?

-Daaaa !!!! Au urlat toti de bucurie.

Dupa ce ne-am pregatit, am pornit la drum. Horus m-a luat de mana zambindu-mi  si am inceput sa mergem spre Splendor. A trebuit sa suportam vaicarelile lui Jeff din 5 in 5 minute.

-Mai e muuuult Slender ?! Am obosit !! Se vaicarea Jeff ca un prunc.

Pe la jumatatea drumului , am auzit multi pasi. Slendy s-a facut de 3m iar ceilalti si-au scos cutitele. Horus m-a tras in spatele lui ca sa ma protejeze dar in acel moment... Kaya si supusii ei ne-au incercuit. Horus a ramas uimit.

-Kaya ?!

-Da Horus. M-ai tradat ! Ai preferat-o pe Miruna in locul meu.

Am ramas muta si m-am indepartat de Horus.

Perspectiva *Horus*

Ahh trebuie sa gasesc ceva, trebuie sa i mentin increderea fata de mine. Gata stiu!

-Dar nu te-am tradat, ti-am adus-o unde ai vrut. Am asteptat sa aiba incredere in mine ca sa ti-o pun pe tava.

Toti se uitau la mine dezamagiti si nervosi, Jeff incercand sa ma atace. Miruna plangea.

-Tradatorule ! Mi-a spus Jeff cu o privire plina de ura.

-Atunci, daca nu m-ai tradat. Adumi-o pe Miruna !  Mi-a spus Kaya cu o privire victorioasa.

M-am teleportat in spatele Mirunei si am luat-o pe umeri. Aceasta ma batea cu pumnii in spate si se zbatea.

-Lasa-ma in pace tradatorule ! Imi spunea ea printre miile de lacrimi de pe fata ei.

~Nu sunt tradator, trebuia sa fac ceva ca sa mentin increderea Kayei pentru mine. Azi ma eliberez de ea. Joaca teatru te rog.~ i-am spus Mirunei prin telepatie.

Aceasta a inteles si a inceput sa continue cu zbatutul. I-am adus-o Kayei si m-am prefacut ca am adormit-o . Miruna joaca excelent teatru !

-Ia-o si du-o in valea umbrelor. Eu raman sa am grija de prietenii ei. I-am spus cu o voce razbunatoare.

Kaya a inteles si s-a teleportat.

-Tradatorule ! Ne-ai mintit! Urlau Slendy si ceilalti spre mine.

Intr-o fractiune de secunda, i-am omorat pe supusii Kayei .

-Calmati-va. Trebuia sa i pastrez increderea Kayei. Azi ma eliberez de ea.

-Si de unde stim ca nu ne minti ?! Mi-au spus toti.

Pentru ca Miruna m-a ajutat cu teatrul. Trebuie sa mergem in infern sa o recuperam.

Buna ! Lectura placuta si sper sa va placa. Daca va place stiti ce sa faceti ! E cam scurt capitolul dar na. Va pup !

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum