Batalia finala

2.2K 181 8
                                    

Perspectiva *Slendy*

A venit ziua bataliei, era ora 6 , eu m-am trezit inaintea tuturor deoarece nu imi mai era somn, mi-am luat o carte si m-am dus in sufragerie sa citesc. Am auzit sunete provenite de la scari si cand m-am intors o vad pe Miruna, intr-un tricoul de-al lui Jeff, coborand.

-Neata Miruna, ce faci? Nici tu nu poti sa dormi?

S-a uitat spre mine cu ochii ei negrii si s-a apropiat.

-Neata Slendy, am venit sa beau o cafea daca tot nu pot sa dorm.

-O sa fac eu cafeaua, tu stai aici .

-Mersi Slen, esti un dulce. Mi-a spus pe un ton somnoros , smaraldul devenind verde.

Dupa cateva minute am venit cu cafeaua , Miruna se uita la TV si casca din minut in minut.

-Mersi din nou , Slen.

M-am asezat langa ea si simteam ca era trista, smaraldul facandu-se rosu.

-Stiu ca esti trista pentru ziua de azi, stai linistita, vom invinge.

-Sper Slendy, sper.

-Jeff ce face?

-Doarme ca un ingeras , macar el sa aiba un somn linistit.

Perspectiva *Miruna*

Orele treceau, se facuse ora 10 , Laughing Jack aparuse pe usa uitandu-se spre noi.

-Numai voi v-ati trezit? Vai vai .

-Din pacate da. I-am spus pe un ton trist.

-Stiu ca esti suparata, dar nu putem da timpul inapoi, be happy girl!

Nu degeaba i se zicea Laughing, ma facuse sa zambesc putin. Pe scari au aparut Ben cu Sally , plini de energie.

-NEATA LUMEE !!!!! Au strigat de s-a auzit in toata casa. E. Jack a iesit din camera nervos si a coborat alergandu-i pe Sally si Ben.

-Ce urlati ca descreeratii ?! Unii inca dorm la ora asta !

Eu , Slendy si L. Jack am inceput sa radem in hohote.

M-am dus in camera mea sa ma schimb , mi-am luat o rochie neagra de a mamei cu o fundita rosie la spate , putin mai scurta, niste ciorapi negrii si conversi rosii. Mi-am pieptanat parul negru ca taciunele si am zis sa-mi pun si o fundita neagra, m-am privit in oglinda putin si dupa am plecat la Jeff in camera.
Cand am deschis usa , Jeff se schimba , PFF !

-S-scuze Jeff, nu stiam ca te-ai trezit. I-am spus rusinata cu obrajii rosii.

-Intra, nu m-ai deranjat.

Jeff m-a luat in brate si m-a sarutat.

-Esti pregatita pentru ziua de azi?

-C-cred ca da.

-ESTI PREGATITA?

-DAAA ! Si nu mai tipa !!!

-Asa. Hai sa mancam.

Am coborat mana de mana cu Jeff la bucatarie unde ne asteptau ceilalti.

Perspectiva *Jeff*

Toti erau foarte energici , nu i-am mai vazut niciodata asa.

-Sunteti pregatiti , fratilor ?!

-DA ! Au strigat toti in cor, cred ca mi-au spart timpanele.

Cat am mancat, ma uitam la Miruna care era nelinistita.

-Eu ma duc sa vanez, aveti grija ce faceti ! Ma intorc peste cateva ore. Ne-a spus Miruna cu un zambet fortat. Am lasat-o sa se duca singura sa se mai linisteasca.
Noi am ramas si ne-am ascutit cutitele si am mai stat la vorba.

Perspectiva *Miruna*

Ma plimbam cu grija printre copacii inalti in speranta ca voi gasi niste victime . Ia te uita, un cuplu , norocul a dat peste mine. Am revenit la forma umana si le-am iesit in cale, m-am concentrat iar smaraldul a stralucit, am ridicat frumosul cuplu in aer si i-am lovit de copaci, ei urland din toti plamanii. I-am lovit cu putere de pamant ca sa nu se mai ridice si am inceput sa-i zgari pe fata , dupa care coltii si-au facut aparitia si i-am muscat pe rand de gat lasandu-i fara un strop de sange in ei. Ma simteam mai puternica ca niciodata.
Cand am plecat spre casa , l-am vazut pe baiatul misterios care statea linistit pe o creanga . Dintr-un salt am si ajuns pe creanga unde statea el.

~Frumos lucrat cu cuplul ala. Nu ar trebui sa te duci acasa? Rake e pe drum.~

~Imi poti spune si mie cine esti? Esti si tu demon? Nu nega, pentru ca nu o sa-ti iasa.~

Isi indreptase privirea inainte, dandu-si suvitele negre de pe fata, lasand un zambet.

~Da draga, sunt demon.~

~Ce scop urmaresti? Esti spionul lui Rake? Vrei sa prind incredere in tine ca dupaia sa ma tradezi in favoarea lui Rake?~

Am inceput sa merg in echilibru pe creanga si am sarit pe alta.

~Ai grija sa nu cazi.~

~Tu raspunde-mi la intrebare, ca daca nu...~

Nici nu terminasem bine propozitia ca m-am dezechilibrat si am cazut, insa nu am facut contact cu pamantul pentru ca baiatul misterios m-a prins.

~Daca nu iti raspund ce o sa imi faci?~

Am tacut uitandu-ma in ochii lui rosii , el zambind. Nu imi puteam da seama cine e, pentru ca avea gluga pe cap si parul pe jumatatea fetei.

~Daca eram un spion de-al lui Rake, te mai salvam in seara aia cand te-a prins? Cand te-au atacat sclavii lui, te mai vindecam? Am avut multe sanse sa te omor , insa nu am vrut.~

Il ascultam cuminte, avea dreptate, dar ce urmarea? Cu un motiv face asta, nu cred eu ca l-a apucat dintr-o data sa ma salveze de fiecare data si sa ma pazeasca. Vocile sclavilor lui Rake se auzeau in toata padurea. Au venit.

~Asa ma gandeam si eu, acum fugi repede acasa, i retin eu, tu anunta-ti prietenii. Batalia a inceput.~

M-a pupat pe frunte si mi-a dat drumul sa plec, el le-a atras atentia lui Rake si sclavilor sai , ducandu-i cat mai departe. Ajunsa acasa intr-un suflet, toti se uitau speriati la mine.

-Slendy... Prieteni.. Au venit.

Toti s-au ridicat in picioare si si-au luat cutitele dupa care m-au imbratisat. Incepusem sa plang.

-Va fi bine , Miru. Iti suntem alaturi. Mi-a zis Jeff luandu-ma in brate strans.

Splendor , Tender si Offender au ajuns si ei speriati.

-Ce s-a intamplat? I-am intrebat speriata.

-Sunt aproape, trebuie sa i intampinam cum se cuvine.

-Desigur. Rake, vei plati pentru suferinta care mi-a adus-o tatal tau.

Bunaaa ! Continuarea a venit, cum am mai spus, actiunea abia a inceput. Ultimul capitol il voi posta mai pe seara. Zi faina sa aveti ! Daca va place , stiti ce sa faceti :3 .

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum