Ultimele zile

2.3K 194 9
                                    

Perspectiva *Miruna*

Au mai ramas 3 zile , 3 zile pana la batalia finala . Acum ca am si smaraldul mamei, am sanse mai mari sa inving. Vroiam sa ma duc in camera mea , sa fac un dus si sa dorm insa Jeff ma oprise.

-Miruna.. Stiu ca esti suparata, dar nu iti face griji, vom invinge ! Mi-a spus bland luandu-ma strans in brate.

-Iti multumesc Jeff, iti multumesc ca imi esti alaturi .

-Intodeauna voi fi aici pentru tine, frumoaso.

-Jeff, mi-e somn. I-am spus somnoroasa incepand sa casc.

Jeff nu a mai stat pe ganduri si m-a luat in stilul miresei si m-a adus in camera lui.

-Jeff, asta e camera ta dobitocule, trebuia sa mergem in a mea, sa-mi iau pijamalele.

-E cald oricum , ia tricoul  meu.

Jeff isi daduse tricoul jos facandu-ma sa rosesc  si mi l-a dat mie.

-Tu vorbesti serios?

-Da Miruna, este cald , nu te mai agita si pune-l pe tine !

M-am dus la baie sa fac un dus si am iesit in tricoul lui Jeff care imi ajungea pana la genunchi , nu stiam ca Jeff e asa mare.

-Iti sta bine . Mi-a zis Jeff razand ca un copil.

-Ha ha, acum da-te mai in colo ca vreau sa dorm.

Perspectiva *Jeff*

I-am facut loc Mirunei si i-am pus capul la pieptul meu, incepand sa ma joc iar cu parul ei roscat, care isi schimba culoarea la 2 minute din cauza smaraldului din fruntea ei. Dupa ce a adormit am luat-o in brate strans si dupa o ora am adormit si eu.

Perspectiva *Slendy*

Au mai ramas 2 zile, azi am hotarat sa mergem sa ne mai antrenam si sa o invat pe Miruna puterile smaraldului.
Am urcat la etaj sa i trezesc pe porumbei dar fix cand am ajuns in dreptul camerei lui Jeff, ei doi au iesit .

-Neata ! Duceti-va sa mancati si dupa mergem sa ne antrenam.

-Bine Slendy. Au spus amandoi cu o voce de adormiti.

~Te voi invata sa stapanesti puterile smaraldului.~

Miruna s-a uitat la mine bucuroasa, asta facand ca smaraldul sa devina verde.

~Iti multumesc din nou , Slendy.~

Perspectiva *Miruna*

Dupa ce am mancat, am iesit toti afara si am pornit spre luminis. Eram asa entuzismata sa imi folosesc smaraldul. Am luat forma de leu alb, ochii mei devenind albi imaculati si am luat-o inainte.

-Asteapta femeie ! Nu mai alerga, noi nu suntem asa rapizi. A strigat Jeff care era deja obosit.

-Atunci hai sa te car eu pana la luminis.

Jeff se urcase pe mine, desigur si Ben si Sally au vrut asa ca i-am carat si pe ei.
Cum am ajuns ei s-au dat jos si ne-am intalnit si cu Laughing Jack , pe care il chemase Slender sa ni se alature, nu-l cunosteam asa ca nu am spus nimic.
Am revenit la forma umana dar ceva nu era bine, parul meu devenise negru ca taciunele si ochii mei la fel, hainele mele tot albe au ramas. Smaraldul incepuse sa straluceasca si am inceput sa "levitez" in aer.

-S-Slendy? Ce se intampla?

Toti se uitau la mine uimiti, numai L.Jack nu.

-Ai invocat puterile smaraldului, dar cum? De unde ai stiut?

-Nu am facut nimic ! A inceput sa straluceasca singur!

-Miruna , le-ai invocat cu gandul. Ai fost concentrata si smaraldul a reactionat.
Mi-a spus L. Jack luandu-ma din aer si lasandu-ma la pamant.

-Dar tu de unde stii?

-Sursele mele, acum sa incepem sa ne antrenam!

Am inceput sa ma concentrez iar si am inceput sa ma ridic de la sol, smaraldul stralucind mai mult, mi-am indreptat mainile spre un pom si am inceput sa ma concentrez, pomul a iesit din pamant si am inceput sa-l arunc de colo colo, dupa care mi-am despartit mainile si pomul s-a rupt in 2. Am aterizat gratios la pamant si am facut o plecaciune in fata tuturor care se uitau uimiti la mine .

-Ai reusit Miruna ! Esti pregatita. Mi-a spus Slendy mandru. -Ai ajuns la potentialul mamei tale.

Ma intristasem putin auzind cuvintele astea, dar mi-am revenit.

-De acum vei avea parul si ochii negrii, asa se intampla cand invoci puterile smaraldului.

-Nu-i problema , m-am obisnuit.

-Esti la fel de frumoasa , Miru. Mi-a spus Jeff venind si luandu-ma in brate.

Am mers toti acasa deoarece se inserase, noaptea trecuse, ziua la fel.
In sfarsit a sosit ultima zi. Eram pregatiti, doar asteptam batalia.

Buna! Din pacate acest volum va mai avea 2 capitole , dar cum am mai spus, mai sunt 2 volume ! Actiunea abia a inceput ! Va pup si o seara faina sa aveti ! :* . Daca va place , stiti ce sa faceti <3 .

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum