Perspectiva *Horus*
Am stat langa Miruna pana a adormit. Am coborat in sufragerie si Slender m-a intampinat si a spus sa mergem in biroul lui sa vorbim. Imediat cum am ajuns mi-a spus sa ma asez si am inceput sa vorbim.
-Deci , Horus, tu esti iubitul Kayei care o vrea pe Miruna moarta. De ce ai grija de Miruna?
Am stat putin pe ganduri si i-am spus:
-Imi place de ea. Kaya imi povestea mereu de ea , dinainte ca fratele ei sa moara. Din seara in care au atacat-o 4 demoni am simtit o atractie pentru ea, de atunci o tot veghez.
Slender a ramas si el putin pe ganduri fiind destul de uimit.
-Pai si cu Kaya ce o sa faci?
-Nu ma pot desparti de ea asa usor. Daca nu ma eliberez de ea , imi poate lua puterile. Am nevoie de puterile Mirunei ca sa ma pot elibera.
-Adica cum ai nevoie de puterile ei?
-Daca o sec de puterile ei marite, pot arunca cu o sfera de energie formata din puterile mele si puterile Mirunei in Kaya. Imediat cum sfera o va atinge ma voi elibera de ea iar puterile mele vor creste mai mult decat le am acum.
Slender s-a uitat indelungat la mine si a spart linistea care se asternuse in camera.
-Noi te vom ajuta. Doar daca promiti ca Miruna nu va pati nimic.
-Nu va pati nimic, promit. Nu vreau deloc sa i fac rau.
Slender mi-a zambit si m-a lasat sa plec. Am coborat in sufragerie si am mai vorbit una alta cu ceilalti. Dupa o ora m-am hotarat sa plec in infern, deoarece mai era putin si se lumina. Mi-am luat la revedere si m-am teleportat in infern unde ma astepta Kaya. Aceasta m-a luat in brate si a incercat sa ma sarute dar eu am oprit-o spunandu-i ca sunt foarte obosit. Trebuia sa scap cumva de ea, nu? Nu o iubeam deloc pe Kaya. Imi place foarte mult de Miruna, ea e altfel , opusul lui Kaya. E frumoasa, inteligenta, intelegatoare si lista continua. Am chef sa ies la o plimbare cu ea in seara asta. M-am dus in camera mea si m-am dus sa dorm.
....
Perspectiva *Miruna*
M-am trezit mai linistita si m-am dus sa fac un dus. Dupa ce am iesit m-am imbracat cu o rochita neagra cu alb scurta pana la genunchi, niste ciorapi mai grosi de culoare alba cu cranii negre si un hanorac alb deasupra. Mi-am pieptanat parul si l-am lasat pe spate . M-am incaltat cu niste conversi negrii cu alb si am coborat in sufragerie , cascand desigur. M-am indreptat spre bucatarie unde era Slender cu cafeaua pregatita. L-am luat in brate iar el m-a ciufulit putin.
-Neata Slen ! Ce faci?
-Uite ti-am pregatit cafeaua si dupa o sa plec la vanatoare cu fratii mei.
-Pot veni si eu? Nu am ce face acasa.
-Desigur ! Te astept in sufragerie.
Mi-am baut cafeaua si am venit in sufragerie unde era Slendy , Jeff , Eyeless Jack si Ben .
-Neata si voua !
-Neata Miru ! Te duci cu Slen la vanatoare? Mi-a spus Ben.
-Da.. Nu am ce face acasa. N-am mai vanat de mult.
-Bafta ! Mi-au spus toti 3.
I-am zambit lui Jeff care incepuse sa roseasca si am plecat cu Slendy spre casa lui Splendor. Am facut intrecere cu Slendy iar desigur eu am castigat. Am batut la usa si mi-a deschis Splendor care era bucuros sa ma vada.
-Draga mea ! Vii si tu cu noi la vanatoare? Mi-a pus pe un ton copilaresc.
-Desigur ! Mi-a fost dor de tine. I-am spus luandu-l in brate. Ma arunca in aer si ma prindea si radeam toti 3 cu gura pana la urechi.
Langa noi si-a facut aparitia si Trender si Offender.-Papusico ! De cand nu te-am mai vazut ! Mi-a spus Offender luandu-ma in brate.
-Offender , lasa-ma si pe mine sa o imbratisez pe draga mea fosta eleva. I-a spus Trender razand si luandu-ma si el in brate.
-Mergem? Ne-a spus Slender.
-Da ! I-am spus toti in cor.
Am inceput sa fugim toti cu o viteza inexplicabila spre o vila . Se pare ca proprietarii au musafiri. Cu atat mai multi, cu atat mai bine!
Ne-am teleportat cu totii la etaj si am inceput sa coboram unul cate unul . Offender a fost primul dar cum a incercat el sa para galant, a alunecat pe scari.-¥\''}£¥.*,^$|'¥\¥\¥ !!!!!!! Injura Offender.
Am inceput sa ne tavalim de ras dar ne-am revenit si am inceput sa ne jucam cu victimele . Am desfigurat 2 baieti dupa care le-am desenat cu ghearele pe piept o inimioara si un punct in interior. Am pus gheara pe acel punct si am impins-o. Aceasta perforandu-le pieptul si ajungand la inima. Au murit pe loc, coltii si-au facut aparitia si i-am muscat de gat si i-am lasat fara un strop de sange in ei. Splendor se juca cu o fata cu tentaculele lui , ajungand sa-i bage tentaculul in burta si sa-i iasa pe gura. Acelasi lucru au facut si ceilalti, radeam si ne distram. Ne-am intors spre casa razand si povestind de victimele noastre si de reactiile lor.
Se facuse seara , Splendor si ceilalti au plecat spre casa iar eu si Slender am mers acasa la noi. Eram plini de sange dar nu conta. Ne-am distrat pe cinste. M-am asezat pe canapea si am inceput sa butonez telecomanda pana cand am ajuns la desene. M-am uitat la TV pana seara. Asteptam ca Horus sa ajunga.Buna seara. Capitolul 22 a sosit ! Lectura placuta. Nu e prea multa actiune dar abia a inceput ! Daca va place , stiti ce sa faceti . O seara faina sa aveti !
CITEȘTI
Jeff The Killer : Ultima Nascuta
FanficMiruna , o tanara de 17 ani intampina o tona de probleme si de momente frumoase care i schimba radical viata .