Antrenamentul

3.6K 229 118
                                    

Perspectiva *Jeff*

Toti am ramas pe ganduri , semi-demonii erau cat de cat mai puternici decat noi. Dar nu o puteam lasa pe Miruna singura contra lor. Am cazut de acord sa ne antrenam si noi alaturi de Miruna.
Mi-am intors privirea catre micuta mea care adormise in poala mea. Era foarte palida.

-Jeff, du-o pe Miruna in camera ei, e foarte extenuata. Mi-a spus Slen care punea la punct un plan alaturi de fratii lui.

O iau usor pe Miruna in brate sa n-o trezesc si am dus-o la ea in camera. Am asezat-o cu grija in pat si am invelit-o. Era atat de dulce cand dormea.. Am sarutat-o pe frunte si am vrut sa ies din camera cand am auzit o voce provenind de la ea.

-Jeff.. a spus abia mai putand sa vorbeasca .

-Da , micuta Miru. Spune-mi.

-Poti ramane cu mine in seara asta? Ma simt in siguranta in bratele tale.

Nici nu a terminat bine propozitia ca m-am si pus langa ea in pat si i-am pus capul pe pieptul meu. Luand-o strans in brate si jucandu-ma cu parul ei atat de moale.

Perspectiva *Miruna*

Jeff chiar era cel mai tare. Nu am crezut niciodata ca tocmai el se va indragosti de mine. Gandurile lui si sentimentele erau atat de frumoase incat ma faceau sa tresar de bucurie. Chiar daca era un psihopat sangeros, era un baiat grijuliu, intelegator, sensibil si foarte iubitor, mai ales cu mine. Ma simteam protejata in bratele lui.Am adormit in cele din urma ascultandu-l cum ma iubeste el foarte mult.

-Noapte buna , Miruna. Mi-a spus Jeff sarutandu-ma pe frunte si luandu-ma din nou in brate. -Te iubesc , pitico.

-Si eu te iubesc , Jeff..

Perspectiva *Slendy*

Era ora 9 iar noi toti trebuia sa mergem in padure pentru a incepe antrenamentul. Am urcat la etaj cand dau de Jeff care iesise din camera Mirunei.

-Cum se mai simte Miruna?

-E bine acum , Slen. Poti sa mergi sa i faci ceva de mancare? Eu ma duc sa fac un dus, te rog.

-Ok Jeff. Dupa ce mananca imbracati-va si iesiti. Azi avem antrenament.

-Bine batrane. Mi-a spus Jeff aratandu-mi un zambet uman.

Eram gelos pe Jeff.. Si eu o iubeam pe Miruna, din prima clipa in care am vazut-o m-am indragostit de ea. Dar nu vreau sa afle nimeni. Stiu ca Jeff o iubeste enorm si ca va avea mare grija de ea.

Perspectiva *Miruna*
M-am trezit mai puternica si mai energica ca niciodata. As putea sa jur ca Jeff m-a facut bine, cu dragostea lui. Ma ridic din pat si imi iau prosopul si intru sa fac dus, cand aud ca usa camerei se deschide, am iesit in prosop lung si cu un prosop pe cap cand vad ca era Slendy.

-Scuze Miruna, nu stiam c-ca faci dus... Mi-a zis Jeff sa-ti aduc ceva de mancare. O sa vina si el mai tarziu, e la dus.

- E ok , Slendy. Multumesc !!

Slendy a iesit din camera lasandu-ma sa ma imbrac. Inainte sa ma imbrac am decis sa-mi usuc parul, cand a intrat Jeff peste mine.

-Ce bine arati , pitico. Lasa-ma pe mine sa-ti usuc parul, tu mananca.

Ce m-a mirat este ca Jeff nu se uita la mine pervers, se uita la mine grijuliu . Ce baiat !!

-Bine , Jeff. Multumesc frumos , iubire.

-N-ai pentru ce, ce nu fac pentru tine? Mi-a spus chicotind ca un copil .

Dupa ce am mancat si Jeff de uscat parul, am hotarat sa ma imbrac, dar imi era rusine de Jeff, deoarece el nu avea tricou pe el , avea corpul asa lucrat, se vedeau 4-6 patratele care m-au facut sa ma emotionez.

-Daca vrei sa ies sa te imbraci , spune-mi. Si eu trebuie sa ma schimb.

Pana la urma ce naiba? E Jeff, Jeff al meu. Il iubesc foarte mult si nu ar trebui sa-mi fie rusine de el. Mi-am dat prosopul jos.

-M-mama Miruna, ai un corp foarte frumos. Mi-a spus rosind.

- E hai, cine vorbea. Hai sa ne schimbam, Slendy ne asteapta.

Dupa ce mi-am pus lenjeria pe mine, Jeff m-a luat in brate, lipindu-mi spatele de pieptul lui cald si sarutandu-ma pe gat. M-am intors cu fata la el punandu-i bratele in jurul gatului si mi-am lipit buzele de ale lui , sarutandu-ne lung. El trasa linii imaginare pe spatele meu cu varful degetelor facandu-ma sa tresar , cand din intamplare ma uit la ceas , era 10.

-JEFF , AM INTARZIAT !!! Haide sa ne grabim. Cred ca au plecat fara noi.

-Off , bine. Mi-a spus cu o voce dezamagita.

Mi-am luat niste colanti negrii mulati si o bluza de culoare neagra cu un umar gol , vazandu-se breteaua de la sutien , cu scrisul : go to sleep . Jeff se uita mandru la bluza mea deoarece asta era replica lui. M-am incaltat cu niste tenesi albi cu negru si mi-am prins parul in coc. Aratam bine. Jeff si-a luat vesnicul lui hanorac alb unde si-a pus 2 cutite lungi.

-Haide sa mergem .

-Hai.

Am ajuns afara unde ne asteptau toti, Slender , Offender , Splendor , Trender, Ben , Masky , Hoodie si lista continua..

-Haideti sa mergem, dar pentru inceput , Miruna, hai sa te invatam sa stapanesti forma de leoaica.

-Ok. Sunt pregatita.

-Inchide ochii si linisteste-te. Elibereaza-ti mintea de toate lucrurile rele si arunca-te cu bratele inainte.

-O-ok.. Am inchis ochii si incercam sa-mi fac ordine in ganduri. Dupa ce am crezut ca am reusit, m-am aruncat cu mainile inainte. Forma mea transformandu-se in leoaica.

-AM REUSIT !! Uraaa

-Bine lucrat Mirunaa !!! Bravo. Au strigat toti in cor aplaudandu-ma. Slendy uitandu-se mirat si mandru de mine.

-Vad ca prinzi repede . Felicitari!

-ASTA-I IUBITA MEA ! a urlat Jeff luandu-ma in brate si mangaindu-ma pe spate.

-Acum , Miruna, trebuie sa mergi in forma asta pana in luminisul unde ne vom antrena.

-Ok, nu e greu. Sper...

-Trebuie sa fii linistita pentru a te controla, altfel forma ta redevine la normal. Te poti controla si cand esti nervoasa dar vei ucide mult in stadiul ala. Vei invata asta dupa ce te stapanesti.

-Ok. Mergem?

-Da, dar pentru a te testa mai bine , Sally , Ben si Jeff se vor urca pe tine, trebuie sa-i cari pana in luminis.

-Ok. Vai de mine...
-Asta o sa-mi placa . A spus Jeff

Mergeam si tot mergeam, pana cand am ajuns. M-am controlat foarte bine pana acum. Jeff , Sally si Ben s-au dat jos de pe mine iar eu am revenit la normal. Dar un gand ma tot macina pe dinauntru. Vroiam sa ucid.. Să sfăsi ceva. Coltii si-au facut aparitia si mi-am dat drumul unui raget.
-Linisteste-te , elibereaza-ti mintea si controleaza-ti ragetul si coltii.

M-am asezat jos si incepeam sa ma concentrez, toti ceilalti se antrenau pe copaci, ori aruncau la tinta cu cutitele in sticle.
Pana cand am simtit sange. Coltii si-au facut aparitia si nu reuseam sa ma controlez.

-Ma temeam de asta, pastreaza-ti calmul Miruna.

Slendy m-a prins cu tentaculele de maini si picioare , imobilizandu-ma sa ma calmez. Rageam din ce in ce mai tare despicand 2 copaci in 2.

-M-Miruna? Ce se intampla? m-a intrebat Jeff uitandu-se speriat la mine.

-V-VREAU SA UCID. S-SIMT SANGE. A-AJUTATI-MA VA ROG.

Am inceput sa plang pana cand o durere imensa de cap ma luase. Asta facandu-ma sa lesin si sa cad la pamant inconstienta.

Hellau ! Continuarea a sosit. Sper sa fie pe placul vostru. Va pup! Voi posta continuarea diseara. Greselile le voi corecta la sfarsitul volumului !

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum