Inceputul

2.3K 166 25
                                    

Perspectiva *Miruna*

Buna dragilor !!! Mi-a fost dor de voi , dar sa lasam dramatismul si sa va povestesc incontinuare viata mea...

*dupa 10 ani*

Astazi implinesc frumoasa varsta de 28 de ani , Jeff este alaturi de mine ca intodeauna , Slendy si ceilalti de asemenea , nimeni si nimic nu s-a schimbat.
Ma ridic din pat si intru sa fac un dus , dupa 15 minute am iesit si m-am imbracat in rochita neagra si mulata de la Slender de acum 10 ani, imi fac bucle si imi pun o fundita in par, imi iau balerinii negri si ma mai uit odata in oglinda , parul meu a ramas la fel de negru , ochii mei insa , au devenit de un rosu ca trandafirul. Daca va intrebati daca am si un copil , nu , nu am. Chiar daca au trecut 10 ani , simt ca nu sunt pregatita sa am un copil , de Jeff nu mai spun . A ramas acelasi copil tampit si psihopat ca intodeauna , doar ca mai in varsta .
Am coborat scarile unde ma astepta Jeff , ceilalti vad ca nu erau acasa.

-Buna dimineata si la multi ani , iubita mea ! Te iubesc. Mi-a spus pe un ton cald .

-Buna dimineata si tie tampitule. Multumesc frumos si eu te iubesc !

Mi-a luat mana in a lui si mi-a dat o cutiuta neagra cu o banda rosie .

-Asta este cadoul tau. Mi-a spus zambind si luandu-ma in brate.

Am deschis cutiuta si in ea se afla o bratara de argint cu o placuta pe care scria : Jeff&Miruna Forever .
Am inceput sa-l sarut pe Jeff pana am ramas amandoi fara aer.

-Jeffy , pune-mi si mie te rog bratara. O ador ! Iti multumesc foarte mult.

Dupa ce mi-a pus bratara, am mers amandoi la vanatoare, trebuia sa fac rost de forte proaspete pentru petrecerea din seara asta , nu? Daca va intrebati de baiatul misterios, nu l-am mai vazut, se pare ca Slendy a avut dreptate, chiar el era cadavrul care mi-l aruncase Rake acum 10 ani. In fine, deja ma intristez si nu vreau. Mi-am luat forma de leu iar Jeff s-a pus peste mine. Ne-am plimbat printre siluetele copacilor in speranta de a gasi niste victime , dupa cateva minute am dat de un grup de 10 oameni care cautau un loc unde sa puna cortul. Mare greseala ! Daca nu ma insel , politia a pus un semn la intrarea padurii cum ca intrarea este interzisa , se pare ca oamenilor astora le place sa traiasca periculos.
Mi-am luat forma de om iar ochii mei au devenit negrii cu irisul rosu, prin el se putea vedea flacara iadului care arde fara oprire. Eu cu Jeff ne-am hotarat sa i impartim , eu 5 si el 5. I-am incercuit si am iesit din ascunzatoare, ridicandu-i in aer pe toti 10 care ba plangeau , ba tipau , ba injurau. I-am lovit cu putere de pamant si m-am napustit asupra lor pe rand. Jeff i mutila incetul cu incetul , i facea sa sufere, era atat de dulce cand radea ca un psihopat . In fine , mi-am omorat cele 5 victime lasandu-le pe pamant fara sange si m-am intors cu Jeff acasa.
Alergam ca nebunii prin padure si radeam ca tampitii, nu mi-as putea imagina viata fara Jeff, fara sadicul dar totusi dragul meu Jeff. Se facuse seara, ne-am intors acasa si Jeff mi-a pus mainile la ochi si am intrat in casa. Cand mi-a dat mainile de pe ochi...

-LA MULTI ANI MIRUNA ! Sa ne traiesti multi multi ani!!

Casa era decorata ca in fiecare an din ce in ce mai frumos , datorita lui Trender , se pricepea foarte bine. In fine sa sarim peste cadouri, daca va intrebati daca eu si Jane ne-am impacat, va anunt ca NU ! Am inceput sa o suport din ce in ce mai greu. Insa m-am imprietenit foarte mult cu Alice , Clockwork si cu Nina. Imi erau ca niste surori.
Slender ne-a adus pizza si dupa ce am mancat, baietii s-au asezat pe canapea cu sticlele de alcool insirate pe toata masa. Radeau si se imbatau ca porcii. Jane din nou se dadea pe langa Jeff al meu , incep sa cred ca ea se da pe langa el numai cand e beat, ca stie ca nu gandeste in starea asta. Am venit in graba si m-am asezat langa Jeff. Jane indepartandu-se si aruncandu-mi o fata sictirita si plina de ura. Am inceput sa jucam 8 minute in rai si ma rugam din tot sufletul ca Jeff sa nu cada cu Jane. Dar aveam incredere in Jeff , chiar daca era beat el tot la mine se gandea si nu pica in plasa lui Jane. Inevitabilul s-a intamplat din pacate...

-Jeff ! Treci cu Jane in dulap , sa nu faceti nebunii ! A spus Masky incepand sa rada , dar rasul lui a pierit cand m-a vazut furioasa.

Perspectiva *Jeff*

Eram beat mort , nu suportam ideea sa stau cu Jane in dulap . Asteptam sa se termine odata prostia asta. Cand simt ca 2 maini ma ating pasional pe piept , cred ca o sa mor daca nu ies mai repede de aici ! M-am dat mai in spate si o vad pe Jane cum rade.

-Ce e , Jeffy? Nu-ti place deloc de mine ? Hai ca Miruna nu o sa afle .

-Sa nu te apropi de mine . Te-am avertizat.

Nici nu am terminat bine propozitia ca simt cum Jane s-a apropiat de mine foarte mult sarutandu-ma ,oh God ce naiba sa fac ?!?!?! Eram beat mort si nici macar nu mai gandeam , din instinct ca prostul i-am raspuns la sarut lui Jane. Usile dulapului s-au deschis si dupa 1 minut i-am dat drumul lui Jane , privindu-i pe toti cum se uita mirati la mine , Miruna mai avea putin si exploda in lacrimi , cazuse in genunchi dar Slendy a prins-o luand-o in brate. OH DRACE , CE AM FACUT ?!?!

Perspectiva *Miruna*

Am simtit cum cerul cade peste mine , mi-am dat drumul lacrimilor fierbinti sa-mi invadeze fata , Slendy tinandu-ma strans in brate. Simteam ca explodez . Am intrerupt imbratisarea si m-am dus la Jeff si i-am dat o palma peste fata.

-Miruna , Jane m-a sarutat ! Jur !

-Sa nu mai aud nimic de la tine, cretin mincinos. M-am saturat de scuzele astea prostesti .

Am fugit plangand in padure , vroiam sa ma linistesc , inainte sa plec , am vazut un ranjet victorios pe fata lui Jane. O voi distruge ! Am inceput sa ma plimb prin padure , am sarit intr-un artar batran si am ramas acolo , mi-am luat genunchii in brate si am inceput sa plang.

Perspectiva *Jeff*

Scuze prostesti ? Cretin mincinos ? Jane ma sarutase ! Miruna nici nu s-a obosit sa-mi citeasca gandurile sa vada ca nu mint . Ma voi razbuna Miruna. Am luat-o pe Jane de mana si ne-am dus in camera mea, am incuiat usa sa nu se deranjeze nimeni , am aruncat-o pe Jane in pat si m-am pus peste ea. Si nu-mi mai aduc aminte ce s-a intamplat incontinuare.

Buna ! Capitolul 1 din volumul 2 a aparut ! Daca va place , stiti ce aveti de facut ! O seara faina sa aveti , va pup ! O sa incep si inca o carte , sper sa o cititi si pe aceea.

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum