Perspectiva *Horus*
Mergeam prin padure pana cand am ajuns la casa lui Slender. Am intrat si desigur, lunganul m-a intampinat.
-Bine ai venit , Horus !
-Salut Slen, Miruna unde este?
-E in camera lui Jeff, doarme. Jeff era sa moara de frig afara si Miruna l-a salvat.
-Nu e sanatos la capatana sau ce ?
-Nu prea, conteaza ca sunt bine amandoi.
I-am salutat si pe ceilalti si ma uitam la Alice si Jane care se uitau la mine salivand. Mi-am dat gluga de pe cap si mi-am asezat parul negru si putin dezordonat.
-Ce te aduce pe la noi, Horus? M-a intrebat Jane.
-Am venit la Miruna.
Ea s-a uitat crucis la mine .
-E la Jeff in camera. Nu cred ca vrea sa te vada.
-Nu ma face sa te arunc pe geam. Oricum stiu ce ai facut , cateluso. I-am spus razand si privin-o cu ochii mei rosii care incepeau sa straluceasca.
Am urcat la etaj si am intrat in camera lui Jeff. Miruna dormea in forma de leoaica la marginea patului sau.
Am intrat incet iar Miruna si-a ridicat botul si m-a vazut. A iesit alaturi de mine din camera lui si am coborat in sufragerie. Ea a devenit la forma umana si mi-a zambit, era cam slabita.
Am ciufulit-o putin si ne-am asezat pe canapea.-Ce faci? Cum te mai simti?
-Sunt mai bine . Cred..
Si-a intors privirea catre pamant si cateva lacrimi ii scapau din ochii ei negri. M-am enervat pentru ca ea suferea din cauza unui bou si i-am zis pe cat se poate de serios :
-De ce tot suferi Mirunico? Am trecut si eu prin ce treci tu si nu o sa rezolvi nimic daca stai si suferi incontinuu. Trebuie sa treci peste. Iti faci numai rau. I faci pe plac lui Jane sau ce?
Ea si-a ridicat privirea si si-a sters lacrimile . Parea foarte nervoasa. Ochii ei au devenit ca ai mei, e posibil? E jumatate demon?!
-Asteapta-ma aici .
-Bine.
S-a dus in camera ei ca sa faca un dus si sa se schimbe cred. Am ramas in sufragerie si vorbeam cu Masky si Hoodie care au venit de afara.
Perspectiva *Miruna*
Am urcat scarile lasand urme de ars pe jos. Mi-am luat niste colanti mai grosi negrii si un tricou negru cu citatul : Don't be afraid , un hanorac alb si m-am dus sa fac o baie fierbinte. Horus avea dreptate, o voi distruge pe Jane.
Perspectiva *Jeff*Nu am mai putut sa dorm si am coborat in sufragerie unde era Horus , Masky ,Hoodie , Eyeless Jack si Slender. Si-au intors toti privirea spre mine.
-Oooo Jeff ! Esti mai bine ba? Mi-a zis Eyeless Jack venind spre mine si dand palma cu mine.
-Da, sunt mai bine.
Horus m-a salutat si m-am asezat si eu pe canapea. Jane a coborat si m-a vazut.
-Ooo Jeffy ! Ce faci dragule ? Mi-a zis cu un zambet victorios. Nu am bagat-o in seama.
-Jeffy? Nu ma mai bagi in seama?
-Daca imi mai spui odata asa...
-Ce o sa-mi faci? O sa ma saruti ca sa tac? Mi-a spus razand .
Cand m-am intors spre ea , Miruna era in spatele ei . Smaraldul stralucea iar parul ei zbura in toate partile. A luat-o pe Jane intr-o mana si a aruncat-o pe geam afara. S-a teleportat afara iar noi am iesit in fuga afara.
Perspectiva *Miruna*
Am inceput sa rag la ea, hainele mele devenind negre iar ochii mei rosii ca ai lui Horus . Mi-au crescut coltii si gheare . Am sarit peste Jane care se ruga sa nu o omor.
-O sa platesti pentru ca mi l-ai luat pe Jeff de langa mine. I-am spus razand ca o psihopata si am inceput sa o zgari adanc pe fata ei "frumoasa" . Am desfigurat-o. Horus m-a luat repede ca sa nu o omor iar Jack a luat-o pe Jane.
Jeff se uita la mine speriat.-M-Miru...
Puterile mele cresteau iar eu nu ma puteam controla , dar Horus ma tinea.
Perspectiva *Horus*
Puterile Mirunei cresteau enorm si nu se putea controla. Ochii mei au inceput sa straluceasca si am inceput sa o sec de puteri , lasand-o la potentialul ei. Ea a cazut in bratele mele si a lesinat. Smaraldul incetand sa straluceasca. Am luat-o in stilul miresei si am intrat in casa , m-am asezat cu ea pe canapea si o priveam cum doarme. Toti au intrat inapoi in casa uitandu-se la mine uimiti.
Perspectiva *Slendy*
Horus detinea puteri foarte rare si foarte puternice. Se uita la noi calm, ochii lui neincetand sa straluceasca. Straluceau din ce in ce mai mult deoarece o secase pe Miruna de puterile crescute. A ridicat o mana unde a creat o bila de energie din puterile crescute ale Mirunei si lovind-o cu ea, aceasta trezindu-se.
Perspectiva *Miruna*
M-am trezit cu dureri de cap in bratele lui Horus care imi zambea. Nu stiu de ce dar imi placea in bratele lui. Iubirea mea pentru Jeff se ofilea deoarece i citisem gandurile cat el dormea si am vazut cum a mai facut-o de 3 ori cu Jane in timp ce eu sufeream ca o tampita. N-a fost sa fie din pacate. Am incercat sa ma ridic dar ma dureau toate oasele.
-Nu te obosi sa te ridici. Sunt dispus sa te tin in brate cat e nevoie. Mi-a spus zambindu-mi . O suvita neagra venindu-i in ochi.
Am inceput sa rosesc si nu m-am impotrivit. Jeff se uita la noi trist dar a venit spre mine.
-Esti bine Miru?
-Sunt bine, stai linistit.
Slendy a iesit din bucatarie si mi-a dat un pahar cu sange sa ma ridic pe picioare. Dupa ce am terminat le-am spus noapte buna iar Horus m-a luat in brate si m-a dus in camera mea. M-a asezat cu grija in pat si m-a invelit. Mi-a sarutat fruntea si ma mangaia pe fata pana am adormit.
~Noapte buna frumoaso.~
Continuarea a sosit. Daca va intrebati, Horus este un personaj creat de mine. Trebuie sa fie destul de originala povestea , nu-i asa ? Poza de la acest capitol il reprezinta pe Horus . Lectura placuta si daca va place stiti ce sa faceti. Va pup si o zi faina !
CITEȘTI
Jeff The Killer : Ultima Nascuta
Hayran KurguMiruna , o tanara de 17 ani intampina o tona de probleme si de momente frumoase care i schimba radical viata .