Ziua mea

2.6K 204 14
                                    

Perspectiva *Slendy*

Azi ,Miruna implinea frumoasa varsta de 18 ani. M-am teleportat in camera Mirunei si i-am trimis un mesaj telepatic lui Jeff ,acesta trezindu-se si iesind cu mine pe hol fara sa o trezim pe Miruna.

-Jeff , du-te si fa cumparaturile inainte ca Miruna sa se trezeasca, eu ma apuc sa fac tortul.

-Acum ma duc, batrane.

Am coborat jos si am rugat-o pe Sally sa i faca un desen frumos Mirunei, Splendor , Masky si Hoodie au mers la Tender acasa pentru a lua baloane , confetti si multe altele.
Nina , Clockwork , Alice si Jane au venit si ele.

-Slender, cand Miruna se trezeste, o scoatem la vanatoare ca intre fete.

-Buna idee, sa nu veniti acasa pana diseara.

-Ok!

Perspectiva *Miruna*

M-am trezit cu o presimtire foarte buna legata de ziua asta , asa ca am intrat sa fac un dus, cum Jeff nu era aici, cred ca era la vanatoare. Dupa ce am terminat, mi-am uscat parul si mi-am facut bucle. Am ales o rochie neagra ca taciunele si rosie ca sangele cu o dunga alba la mijloc, la spate avand o fundita mare de aceeasi culoare, era o rochie de-a mamei care imi venea foarte bine.
Am mai luat si niste colanti albi si niste tenesi negri. Mi-am pus o fundita in parul buclat lasat pe spate si am iesit pe hol, nu se auzea nimic. Era destul de ciudat, deobicei il auzeai pe Slendy cum tipa la Masky si Hoodie sa nu mai sparga lucrurile. Am coborat in sufragerie cand am dat de Slendy care m-a luat in brate.

-Miruna, azi Nina , Alice , Jane si Clockwork te vor scoate la vanatoare ca intre fete.

-Serios? Abia astept!

Slendy imi ascundea ceva dar nu i-am citit gandurile deoarece fetele m-au si luat de maini si m-au tras in padure la vanatoare.
Am luat forma de leu si am inceput sa mergem. Un grup de turisti se plimba prin apropriere, le simteam prezenta. Fetele s-au suit pe mine si am inceput sa alerg mai repede decat Slender. Mi-am luat forma umana si incepeam sa ne alegem victimele. Erau 8, l-am ales pe cel care semana putin cu Rake. Fetele si-au ales niste baieti foarte frumosi.
Simteam ca sunt urmarita, insa nu am luat in seama, am sarit peste victima si am muscat-o de gat, lasand trupul pe pamant fara sange. De la prima vanatoare am inceput sa ma hranesc cu sange, nu mai mancam mancare normala. Am inceput sa mutilez trupul aruncandu-i membrele pe unde apucam. Am sarit si pe ultimele 3 victime care au patit acelasi lucru. Se facuse seara.

-Miruna, mergem acasa? S-a lasat seara.

-Duceti-va voi, eu mai raman putin sa ma plimb.

-Bine, dar nu mult, ok?

-Bine fetelor!

Ma plimbam printre copaci cand am vazut 4 siluete venind spre mine.

-C-cine sunteti voi? Ce vreti?

-Rake ne-a trimis dupa tine, ti-a sunat ceasul!

Au sarit peste mine si m-au injunghiat in picior. M-am sprijinit langa un trunchi de copac , vedeam in ceata.
Am vazut un baiat misterios, imbracat intr-un hanorac negru, cu gluga pe cap cu ochii rosii.
I-a distrus pe demoni si s-a apropiat de mine , punandu-se pe vine, mi-a pus pana pe picior si mi-a vindecat rana.

-Cine esti? L-am intrebat uimita, uitandu-ma la picior care era ca nou.

-Sa spunem ca un prieten. Dandu-si suvitele de pe fata lasandu-si un zambet la vedere. Ochii lui erau foarte rosii.

Mi-a dat parul dupa urechi , mi-a zambit si s-a intors, plecand.

-Stai ! Am strigat spre el dar disparuse intr-um fum negru.

Am fugit acasa sa-i spun lui Slendy dar cand am intrat , toti au sarit din toate partile .

-LA MULTI ANI MIRUNA ! Au strigat toti in cor.

Priveam decoratiunile care erau foarte frumoase, Jeff venise si ma luase in brate , dandu-mi o cutiuta mica.

-La multi ani , frumoasa mea. Mi-a spus sarutandu-ma pe frunte.

Am deschis cutiuta si era un lantisor cu o jumatate de inima, care s-a deschis si era o poza cu Jeff. Cat de dragut!!! Am sarit pe Jeff si l-am imbratisat. Sarutandu-l pe gura.

-Cealalta jumatate este la mine, cu o poza de a ta. Sper sa-ti placa.

-Sa-mi placa? Il ador Jeff! Iti multumesc!

De la Masky si Hoodie am primit niste cercei de aur cu mici diamante, Slendy mi-a dat o rochie neagra, lunga mulata , fetele mi-au dat o trusa de machiaj si Jack niste pantofi care se potriveau cu rochia de la Slendy.

-Va multumesc enorm !!! Nici nu stiu ce sa spun... Atunci imi aduc aminte de baiatul misterios , i-am trimis un mesaj telepatic ca ceilalti sa nu afle.

~Slendy, in seara asta m-au atacat cativa semi-demoni ranindu-mi piciorul, dar un baiat misterios cu ochii rosii i-a distrus , mi-a vindecat rana si a plecat, spunand ca e un prieten~

Slendy se uita la mine mirat dar si ingrijorat.

~Ochii rosii zici?~

~Da.~

~Nu am idee... Dar se pare ca te-a salvat.~

Slender imi ascundea ceva, stiu sigur, simteam ca stie cine e baiatul misterios dar nu mi-a zis.
Toti se distrau, Jeff si ceilalti se imbatau, fetele discutau despre ei, Jeff nu ma baga in seama, Jane se cam dadea pe langa el, provocandu-mi nervi.

~Draga Miruna, stai linistita, Jeff nici nu o baga in seama~

Splendor imi trimisese mesajul, asa ca eu i-am raspuns.

~Poate ca nu o baga in seama, dar nici pe mine nu ma baga, o sa ies la o plimbare.~

~Du-te, iti va prinde bine, dar si grija.~

Ma uitam dezamagita la Jeff care se imbata cu baietii si nu imi dadea nici o atentie, se jucau 6 minute in paradis dar desigur, eu nu eram pe aici. Sa nu-mi fac griji, am incredere in Alice , Nina , Clockwork dar in Jane NU! Cred ca toti erau beti morti si de-aia nu m-au bagat in seama, cand aud ca Jeff sa treaca in dulap cu Jane. Din instinct am dat cu pumnul in geam, facand un zgomot care i-a facut pe toti sa se uite la mine.

-Vad ca eu nu exist , mai ales pentru tine , Jeff.

-Miruna , eu...

-Sa nu aud nimic, stai cu Jane, vad ca iti place compania ei.

Sange imi curgea din pumn , strangeam niste cioburi in palma de nervi. Toti isi lasasera privirea in jos . Lacrimi din ochii mei isi facusera prezenta si am fugit in camera mea, inchizand usa. M-am schimbat in niste colanti mulati si un tricou scurt pana la buric si un hanorac rosu , mi-am pieptanat parul si mi-am pus gluga pe cap. Am iesit din camera si m-am dus in sufragerie, toti se uitau la mine si atunci vad cum Jane il consola pe Jeff. Ochii mei devenind rosii ca focul de furie, maraind.

-Miruna nu este ceea ce crezi tu! Jane, lasa-ma!

-DIN MOMENTUL ASTA SA NU MAI AUD NIMIC JEFFREY.

Am fugit plangand pe usa si mi-am luat forma de leu si am inceput sa ma plimb prin padure. Cand niste pasi se auzeau din spatele meu, cand m-am intors .. Era Rake.

Bunaa ! Uite asa a aparut si capitolul 7! Sper sa va placa, lasati un comm si un like daca va place!❤️ va iubesc !

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum