Distractie !!

1.8K 173 11
                                    

Perspectiva *Miruna*

M-am trezit in bratele cuiva dar nu stiam in ale cui. M-am intors si l-am vazut pe Horus care dormea ca un copilas. L-am sarutat usor pe frunte acesta zambind si m-am ridicat incet din pat ca sa nu-l trezesc. Am coborat in pantalonii scurti si bluza cea lunga de pijamale in sufragerie unde era Jeff care butona televizorul cu nervi. Am trecut pe langa el , acesta observandu-ma.

-Neata Jeff !

-Neata Miruna.. Mi-a zis pe un ton trist.

M-am intristat sa-l vad asa , asa ca m-am dus si m-am asezat langa el pe canapea ca sa vorbim.

-Miruna... Vreau sa vorbim. Mi-a zis Jeff pe acelasi ton trist.

-Te ascult Jeff.

-Tu chiar il iubesti pe Horus? M-a intrebat uitandu-se in ochii mei.

L-am privit putin confuza dar mi-am revenit.

-Da Jeff. Imi pare rau. Nu a fost sa fie pentru noi..

Mi-a luat mainile in ale lui si m-a strans usor .

-Daca el chiar te face fericita, atunci si eu sunt fericit. Mi-a zis zambind usor.

-Iti multumesc Jeff. I-am spus luandu-l in brate strans, acesta mi-a raspuns la imbratisare si m-a luat si mai strans.

-Putem ramane prieteni buni. I-am adaugat eu.

-Cu cea mai mare placere ! Mi-a spus el fericit.

In sfarsit mi s-a mai luat o piatra de pe suflet. Ma bucuram ca Jeff a inteles pana la urma.

-Eu ma duc sa fac clatite cu ciocolata. I-am spus lui Jeff.

-Te pot ajuta ? Mi-a spus Jeff facand botic de catelus.

-Haide !

Ne-am dus amandoi in bucatarie si am inceput sa gatim . Din greseala imi scapase un ou pe jos , spargandu-se si in momentul ala , Jeff imi aducea faina. Va dati seama ce s-a intamplat, a alunecat si jumatate de faina a aterizat pe mine si pe Jeff. Am inceput sa radem amandoi ca niste prosti, Slendy intrand in bucatarie.

-Ce ati facut dracusorilor ?!?!

-Facem clatite , vrei si tu Slendy? I-am spus razand luandu-l in brate.

-Aleluia !! Va intelegeti in sfarsit !

-Da ! I-am spus eu si Jeff deodata.

Am inceput sa gatim toti 3, dupa o ora am terminat. Facusem cam 100 de clatite. Am asezat frumos cate 5 clatite cu ciocolata pe 2 farfurii si am mai turnat si niste suc de mere in pahare. Am luat tava si am urcat la etaj, am intrat in camera mea incet ca sa nu-l trezesc pe Horus si am asezat tava pe masa. M-am apropiat incet de el ca sa-l trezesc dar el m-a luat in brate si am cazut peste el.

-Neata somnorosule!

-De ce esti plina de faina ?!

-Am facut clatite cu ciocolata ! M-au ajutat Slendy si Jeff.

-Jeff ?

-Da, ne-am impacat ca prieteni buni.

-Ma bucur ! Unde sunt clatitele ? Mi-a spus razand si ciufulindu-ma

Am luat tava de pe masa si ne-am pus amandoi in fund , mancand delicioasele clatite !

-Mmm ce bune sunt. Cine ar fi crezut ca Mirunica stie sa gateasca ?

-Hai taci si mananca.  I-am spus razand.

Dupa ce am terminat, l-am observat pe Horus ca era plin de ciocolata pe buze. Stiam ce avea sa urmeze dar am tacut.

-Miru? M-a strigat Horus

-Da Horus ?

-Sunt plin de ciocolata pe gura, ma ajuti sa ma curat? Mi-a zis pe un ton de copilas mic , etalandu-si boticul dragut.

-Offf fie. I-am spus razand.

Am inceput sa-l sarut apasat , el raspunzandu-mi. Ne-am intins in pat fara sa intrerupem sarutul iar el s-a pus peste mine incepand sa ma sarute mai cu pofta. O mana si-o strecurase pe sub tricoul meu si incepea sa ma mangaie tandru pe abdomen cu varful degetelor provocandu-mi un fior placut. Am fost intrerupti de niste tipete provenite din sufragerie .

-CLATITEEE !!! VREAU SI EUUU !

Am iesit rapid luandu-l pe Horus de mana si i-am privit pe Ben si pe EJ care se bateau cu Sally si Alice pe clatite. Am inceput sa ma tavalesc pe jos de ras impreuna cu Horus , doar ca el radea mai mult fortat fiind dezamagit ca ne-au intrerupt momentul. Jeff a intervenit intre ei dar a fost o idee proasta.

-AJUTOOR ! Striga Jeff care era strivit de Ben , EJ , Sally si Alice.

Am inceput sa rad si mai tare, Sally fugea cu clatitele iar Ben si EJ dupa ea.

-TRECI AICI HOATA DE CLATITE !

Slender si-a facut aparitia si a vazut bucataria care era aproape in flacari , sufrageria care era distrusa si o Sally care fugea de Ben si EJ cu clatitele  in mana.

-INCETATI COPII TAMPITI! UITATI CE ATI FACUT ! LUATI MATURILE SI MOPURILE SI INCEPETI SA CURATATI !

-Dar Slen eu nu am facut nimic !!!!! I-a spus Jeff revoltandu-se.

-AI COMENTAT CUMVA? I-a spus nervos Slender.

-Nu boss gata.

-I ajutam si noi ! I-am spus eu si Horus lui Slender.

-Bine copii. Sa terminati mai repede.

Am inceput sa curatam si sa radem de intamplarile din dimineata asta , cred astazi va fi o zi super !

Bunaa seara ! Saracul Jeff , cum e  el invinovatit pentru tot:))). Lectura placuta si daca va place , stiti ce sa faceti !

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum