O zi intreaga alaturi de Horus

1.8K 142 9
                                    

Perspectiva *Miruna*

Dupa ce am terminat de mancat, m-am dus in camera mea ca sa fac un dus. L-am lasat pe Horus in sufragerie alaturi de ceilalti iar eu am plecat. Mi-am luat din dulap o rochie rosie simpla , lunga si mulata si am intrat in dus. Dupa vreo 10 minute, am iesit si mi-am uscat parul cu un feon gasit prin baie si m-am imbracat in acea rochie. M-am pieptanat si mi-am facut o coada de cal si am coborat in sufragerie, Horus holbandu-se la mine .

-Ce bine arati. Mi-a zis el balbaindu-se.

Am inceput sa rad si l-am luat in brate. Am mai povestit alaturi de ceilalti pana a venit Slender cu o propunere.

-Cine are chef de o vanatoare ?

Toti s-au ingramadit si si-au luat cutitele , radeam cu mana pe burta alaturi de Horus. Au incercat sa iasa toti deodata afara dar s-au blocat pe usa. Eu , Slender si Horus ne tavaleam de ras. Pana la urma i-am impins cu o forta de au iesit toti deodata pe usa cazand unul peste altul.

-$£#%¥£$%# Miruna !!!! Mi-a spus Ben.

-Hai gura Ben !

Slender a inceput sa ne grupeze.

Jeff-Ben

Masky-Hoodie

Miruna-Horus

Eyeless Jack-Alice

Sally-Slender

Dupa ce ne-am grupat, eu si Horus am pornit inainte cu viteza noastra care nu poate fi egalata. Am ajuns la marginea orasului. Ne-am ales o vila si ne-am impartit, eu etajul iar el parterul. Am sarit la geamul de la etaj si am intrat. Acolo era o fata care asculta muzica la casti. Mi-am transformat mana in gheare si am inceput sa o mutilez. La sfarsit i-am supt sangele si am coborat la parter sa vad cum se descurca Horus. Unul din oameni era mutilat extraordinar, nici Jeff n-ar reusi o asemenea performanta. Membrele si organele erau imprastiate peste tot. Practic nu a mai ramas nimic din acel om, el era plin de sange la fel ca mine dar era atat de dragut, mai ales cu parul lui negru care era asezat dezordonat, cateva suvite intrandu-i in ochi. L-am luat de mana si am iesit pe usa din fata. Am bagat in sperieti vreo 3 fete si 4 baieti, o baba a lesinat cand ne-a vazut si 2 masini de politie ne-au intampinat. Am inceput sa radem si sa ne despartim ca sa terminam si cu politistii. Din cauza vitezei noastre de miscare extraordinara de mare, nu ne putea tinti nici un glont. Dupa ce am terminat si cu politistii, am mers la un magazin si am luat inghetata si ciocolata pentru toata lumea. Am inceput sa mergem spre casa iar pe drum ne-am intalnit cu Masky , Hoodie, Jeff si Ben. Am inceput sa povestim despre victimele noastre, toti au ramas surprinsi cand au auzit de cadavrul mutilat de Horus. Am ajuns cu totii acasa unde erau si ceilalti si am inceput sa mancam inghetata. Dupa ce am terminat, eu si Horus am iesit la o plimbare prin padure. L-am luat de mana si l-am dus in locul meu preferat, adica o cascada .

-Ce loc frumos. Mi-a spus Horus sarutandu-ma.

-Stiu, nu-i asa ? I-am spus pe un ton mandru.

Am inceput sa ne jucam leapsa si dupa am inceput sa inotam in cascada. Ne-am dus acasa unde toata lumea era in sufragerie, rugandu-l pe Slender sa faca prajituri.

-Nu va fac nici o prajitura ! Le-a spus Slender dupa care s-a intors la cartea lui.

-Va fac eu ! Am sarit eu cu raspunsul.

Toti s-au bucurat iar eu si Horus am inceput sa facem tarte cu fructe de padure si altele cu ciocolata. Jeff si Ben au venit sa ne ajute, dupa 2 ore de chin , am facut 2 tavi de fiecare. Le-am servit tuturor si ne-am pus sa ne uitam la un film horror. Toti ne-au laudat tartele iar practic eu am devenit bucatareasa pentru deserturi ! Se facuse seara , am urcat cu Horus in camera mea iar el s-a aruncat in pat fiind foarte obosit. Eu m-am dus sa fac un dus si m-am imbracat in pijamale. M-am pus langa Horus iar el mi-a pus capul la pieptul lui si ma saruta pe frunte. Pana la urma am adormit.

Perspectiva *Horus*

Am inceput sa o iubesc foarte mult pe Miruna, dar din nefericire, astazi cand ne-am plimbat prin padure am simtit prezenta cuiva. Nu stiu daca e de bine sau de rau, dar stiu ca cineva ne-a spionat.

Perspectiva *Kaya*

-Ai vazut sau aflat ceva, supusule?

-Am vazut ca Horus si-a petrecut timpul cu Miruna. Sunt impreuna .

-Atat am vrut sa stiu, Horus, m-ai tradat !

Hei hei hei ! Buna seara si lectura placuta va doresc! Am lungit-o mult cu linistea asta dar incepand cu capitolul urmator, actiunea va domina !
Nu uitati, daca va place, stiti ce sa faceti !

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum