Perspectiva *Miruna*
Buzele noastre s-au apropiat din instinct si ne-am sarutat. Buzele lui Horus erau asa de dulci... M-a luat mai strans de talie iar eu l-am luat mai strans de gat. Dupa 1 minut , buzele noastre s-au despartit. Horus uitandu-se la mine dragastos si mangaindu-ma pe fata. Brusc m-am indepartat de el si m-am intors cu spatele. S-a apropiat de mine si m-a luat in brate pe la spate.
-Ce s-a intamplat Mirunico? Mi-a spus suparat vazandu-ma ca m-am intristat.
-Horus eu... Nu stiu daca e bine ce am facut...
-Off.. Mi-a spus pe un ton suparat , dandu-mi drumul din imbratisare si dand cu pumnul in copaci.
M-am apropiat de el dar s-a indepartat , fiind foarte suparat.
-Horus...
-Nu Miruna, stiu ce crezi despre mine dar eu nu vreau sa-ti fac nimic ! Am de gand sa ma eliberez de Kaya si sa fiu alaturi de tine ! Mi-a spus apropiindu-se de mine si mangaindu-ma pe fata. -Eu te iubesc Miruna... Nu vreau sa iti fac rau.
Nu am ezitat vazandu-l trist si l-am sarutat apasat. Acesta mi-a raspuns la sarut si m-a luat strans de talie. Am fost intrerupti de un Slendy care se uita la noi in dreptul usii conacului. Am inceput sa rosesc iar Horus mi-a dat drumul .
-Copii ! Haideti in casa, e foarte frig afara. Apropo , sunteti impreuna ?! Cat de frumos !
Am rosit foarte rau iar eu si Horus ne priveam in ochi, acesta bufnind in ras cand m-a vazut rosie ca o tomata.
~Deci... Miru...~ mi-a spus acesta prin telepatie.
~Da Horus?~
~Suntem, stii tu.. Impreuna?~
Am inceput sa rad cand l-am vazut pe Horus ca se balbaia.
~Da balbaitule, da !~
Horus s-a inveselit si m-a luat pe sus invartindu-ne si razand , fulgii asezandu-se pe noi. Slender ne-a chemat din nou in casa iar Horus m-a luat de mana si am intrat in casa.
-Sunteti impreuna dragilor ?!
-Da ! Am spus amandoi deodata.
Slender m-a luat in brate si m-a felicitat. Am mers cu Horus in camera mea iar eu am intrat sa fac un dus. Am iesit in pijamale iar Horus ma astepta in pat. M-am pus langa el si mi-am pus capul la pieptul lui. El m-a luat in brate si se juca cu o suvita din parul meu. M-a sarutat pe frunte si si-a rezemat obrazul de capul meu.
-Fugi la somn , pitico. Mi-a spus sarutandu-ma pe buze.
-Tu nu dormi? I-am spus etalandu-mi boticul de catelus.
-Din pacate nu frumoaso. O sa stau cu tine pana adormi, dupa o sa ma teleportez in infern. Imi pare rau.
M-am intristat si i-am raspuns :
-Atunci nu o sa adorm. I-am spus zambind punandu-ma peste el victorioasa.
-O ba o sa adormi! Mi-a spus razand si ciufulindu-ma.
-Ba nu !
Nici bine nu am terminat raspunsul ca el mi-a atins fruntea si ma adormise.
Perspectiva *Horus*
Am adormit-o pe Miruna si am asezat-o usor in pat, invelind-o. Am sarutat-o pe buze, aceasta zambind si am iesit usor din camera. Am coborat in sufragerie unde m-au intampinat toti felicitandu-ma pentru relatia cu Miruna. Jeff se uita la mine cu ura dar a urcat la etaj si a trantit usa de la camera lui. Ben si Eyeless Jack vin spre mine si imi spun :
-Lasa-l. E doar socat.
M-au mai felicitat inca odata , mi-am luat la revedere de la ei si m-am teleportat in infern unde ma astepta Kaya.
-Horus, vino aici. Am ceva de vorbit cu tine.
M-am dus la ea si m-am asezat pe fotoliu ascultand ce are de gand sa-mi spuna.
-Eu nu ma mai duc ziua asta in padure, trebuie sa ma duc in valea umbrelor . Am niste treaba, sa te duci tu. Ok?
Eram fericit ca puteam sa stau toata ziua si noaptea cu Miruna. Nu mai era mult pana in ziua cand ma voi elibera de Kaya.
-Bine. Ma duc sa fac dus si sa plec de acum.
-Ok.
Am fugit in camera si am facut un dus lung si fierbinte. Am iesit din dus in boxeri cu parul ud. Mi-am sters parul si m-am imbracat cu niste pantaloni negrii cu un tricou alb si un hanorac rosu. M-am incaltat in niste tenesi negrii cu alb si m-am teleportat in conacul lui Slender. Slender m-a intampinat uimit.
-Nu trebuia sa stai in infern?
-Kaya are treaba si o sa "patrulez" eu incontinuare. I-am spus razand.
-Ma bucur ! Noapte buna ! Mi-a spus mergand in camera lui.
Am urcat la etaj si am intrat in camera Mirunei care dormea ca un ingeras. M-am pus langa ea si am adormit si eu cu ea in brate.
Bunaaa ! A venit in sfarsit si continuarea :)). Lectura placuta si daca va place , stiti ce sa faceti !
CITEȘTI
Jeff The Killer : Ultima Nascuta
FanfictionMiruna , o tanara de 17 ani intampina o tona de probleme si de momente frumoase care i schimba radical viata .