Miruna si meditatul

2.1K 164 8
                                    

Perspectiva *Kaya*

Ma plimbam prin padure in speranta ca o voi gasi pe Miruna. O voi omora in chinuri, din cauza ei am ramas singura. Ea mi-a omorat fratele, daca nu ar mai fi nici Horus langa mine nu stiu ce as face. Am ajuns la un artar batran unde am gasit o balta de sange si un cutit de plumb cu varful rupt. Am analizat sangele si am aflat ca era al Mirunei. M-am teleportat in infern , la Horus ca sa-l intreb de acest cutit, m-a mintit ca nu a gasit nimic.

Perspectiva *Horus*

Kaya a venit la mine nervoasa cu un cutit plin de sange in mana . Ups, am uitat sa iau aseara cutitul de acolo.

-Imi poti explica si mie ce este cu cutitul asta cu sangele Mirunei? L-am gasit in padure.

Nu stiam ce sa i raspund , i-am cerut cutitul sa-l analizez si eu. Kaya s-a intors cu spatele la mine nervoasa , spunandu-mi lucruri tampite de-ale ei, mi-am ridicat in graba tricoul si mi-am facut o rana adanca cu cutitul pe abdomen ,sangele Mirunei inlocuindu-se cu sangele meu. Mi-am oprit sangerarea si mi-am tras tricoul la loc.

-Esti sigura ca ai analizat bine sangele asta? E sangele meu.

Kaya s-a intors spre mine si a luat cutitul, analizandu-l.

-Ridica tricoul , Horus.

Am ridicat tricoul si i-am aratat rana.

-Nu aveai ce face si te jucai cu cutitul?

-Tocmai asta.

Pentru moment nu ma credea , dar pana la urma m-a crezut. Huh, nu vroiam sa afle ca sangele era al Mirunei. Ar fi gasit locul unde sta. Nu stiu ce sa zic , dar imi place mult de Miruna. Adica e de treaba , sensibila si cuminte dar si cand se enerveaza, e superba. Nu-mi place faptul ca ea sufera dupa un tampit care nici macar nu incearca sa o impace . In fine , am asteptat sa se faca seara ca sa merg la ea.

Perspectiva *Miruna*

M-am trezit ca acum 2 zile , trista din calea afara. Am citit in jurnalul mamei cum ma pot linisti complet : meditatie. Puteam folosi smaraldul ca sa levitez , asezandu-ma turcesc si gandind profund. Mi-am luat prosopul si niste pantaloni scurti cu o bustiera de sport si am intrat in baie sa fac un dus . Psihic si sufletesc eram distrusa complet. Nu am mai vanat de 2 zile deci va dati seama , nici cu fizicul nu stateam prea bine. Mi-am spalat parul negru ca taciunele si restul trupului. Dupa ce am terminat am iesit cu prosopul pe mine si mi-am uscat parul. Mi-am pus pantalonii scurti de culoare roz cu gri  si bustiera de aceeasi culoare si m-am incaltat cu niste adidasi roz cu gri si cu alb. Mi-am lasat parul pe spate , acesta ajungandu-mi pana la mijloc . Nu era vreme de bustiera dar trebuia sa las pansamentul liber. Oricum nu ma mai intereseaza de parerea si de reactia celorlalti cand ma vor vedea. Mi-am luat ca masura de precautie un hanorac alb in maini si am coborat in sufragerie. Slendy statea si citea o carte, Eyeless Jack abia iesise din bucatarie , rezemandu-se de perete si uitandu-se la mine.

-Hmm, te-ai hotarat sa iesi si tu din camera? Frumos abdomen.

-Mersi Jack. Am chef sa iau o gura de aer.

-Te inteleg, o sa treci cu bine peste intamplarea asta. Mi-a spus luandu-ma prieteneste in brate. Si-a ridicat masca pana la nas si mi-a zambit dupa a urcat la etaj. Slendy s-a apropiat de mine si m-a luat in brate.

-Buna dimineata draga.Iti fac o cafea.

-Mersi Slen.

-Ce e cu tine de te-ai imbracat sport? Hai in bucatarie.

M-am dus in bucatarie si Slendy mi-a intins un pahar cu sange proaspat.

-Off Slendy, nu trebuia sa te deranjezi.

-Nu draga mea. Tu n-ai mai vanat de 2 zile. Vrei sa mori de foame? Eu unul nu te las. Pana la urma ce e cu costumatia asta? E frig afara.

-Vreau sa meditez. In jurnalul mamei scrie ca o sa ma linistesc profund .

-Aa stiu. O sa te ajute. Sa iti pui totusi hanoracul pe tine. Mi-a spus grijuliu.

S-a auzit usa trantindu-se cu putere. Slendy a scapat jumatate de cafea pe jos , enervandu-se.

-JEFF ! NU MAI TRANTI USA HANDICAPATULE CARE ESTI. TRECI AICI.

Jeff a intrat in bucatarie cu gluga peste cap, privind in pamant.

-De cate ori sa-ti mai spun sa nu trantesti usa ?! Vrei s-o rupi si p-asta? E a 20-a usa.

Jeff si-a ridicat privirea si s-a uitat la mine, vazandu-mi costumatia sport. Nu ma privea pervers dar nici fericit. Am simtit doar durere, remuscari si tristete.

-Scuze Slen. I-a spus pe o voce stinsa.

M-am uitat la el si am vazut cum la mana dreapta, maneca hanoracului alb era inundata cu sange.  A observat si Slendy.

-Jeff? Ce dracului ai facut? Te-ai taiat?

-Da, oricum ce mai conteaza?

M-am ridicat si m-am apropiat de el, luandu-i mana si ridicand maneca, era plin de taieturi adanci.

-Jeff , inceteaza si nu-ti mai face rau. I-am spus pe o voce calda abtinandu-ma sa nu plang. Ori de cate ori il vedeam imi aminteam de faza cu Jane.

-Ce mai conteaza Miruna? Oricum viata mea e distrusa.

I-am dat gluga jos si l-am ciufulit putin.   I-am sters lacrimile si am inceput si eu sa plang. Mi-au crescut aripi de inger iar parul si ochii mei au devenit de culoare alba. Cu o atingere i-am vindecat toate taieturile. I-am tras la loc maneca si m-am asezat la masa si am baut sangele care mi l-a adus Slendy ca sa prind putere. Jeff s-a asezat in fata mea mancand niste cereale cu lapte , nu-si mai lua privirea de la chipul meu de inger.

-Multumesc Miruna. Esti prea buna cu mine. Nu merit bunatatea ta. S-a ridicat trist si indreptandu-se spre usa si iesind la vanatoare. De data asta nu a trantit usa.

Dupa ce mi-am terminat si cafeaua , am iesit in fata casei , mi-am pus hanoracul pe mine si gluga pe cap si m-am asezat pe jos turceste . Am ridicat mainile si am inchis ochii, incepand sa ma concentrez, am inceput sa levitez iar gandurile mele erau exteriorizate . Practic am inceput sa meditez. Si am tinut-o cu meditatul pana seara.

Bunaaa ! Continuarea is here ! :)) . Si ca intodeauna : Lectura placuta , daca va place stiti ce sa faceti. Mai am o carte cu numele : Laughing Jack : Sentiment De Ura . Daca aveti chef si vreti, o puteti citi si pe aceea. O zi faina sa aveti si va pup !

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum