Batalia Finala (2)- Sfarsit

2.3K 182 13
                                    

Perspectiva *Miruna*

Am plecat toti spre Rake si sclavii lui. Asteptam momentul asta de mult timp , baiatul misterios era prin apropiere, il simteam. Am mers cu grija printe siluetele copacilor pana cand ne-am intalnit cu Rake si sclavii lui.

-Credeam ca nu o sa mai vii, pisico. Ti-ai trimis unul din prieteni sa ma tina cat mai departe de tine ?

L-am privit putin mirata pentru ca nu stiam de cine , dar cand mi-am dat seama , in momentul ala ,el a aruncat un cadavru cu hanorac negru si cu gluga pe cap in fata mea.

-N-nu se poate... I-am spus cu lacrimi in ochi lui Rake, cazand in genunchi in fata cadavrului.

-Ba se poate , scumpo. Asa vor ajunge si scumpii tai prieteni.

~Slendy, nu poate fi el, nu poate...Il simteam in apropiere acum cateva minute.~

~Din pacate, el e.~

Am inceput sa ma enervez, dar trebuia sa ma controlez, nu puteam sa i arat acum potentialul meu.

-In legatura cu tine , printesa. Pacat de tine, ca esti asa frumoasa. Vei muri astazi.

-Imi pare rau sa te dezamagesc, dar cel care va muri, vei fi TU ! Vei sfarsi ca tatal tau. I-am spus razand slab.

-AJUNGE CU VORBA ! Sclavii mei , atacati !

Mi-am luat forma de leu alb, de dimensiuni mari si am inceput sa rag la ei foarte puternic, 5 copaci au cazut pe un sfert din sclavii lui.
Slender , fratii lui si ceilalti se luptau cu demonii iar eu am ramas singura cu Rake.

-Am asteptat de mult timp momentul asta , Miruna.

-Si eu la fel. Vei plati pentru ce i-ai facut baiatului si pentru ce a facut tatal tau.

Am inceput sa ne batem de minute bune, eram prea rapida pentru el. Saream si il zgariam , il muscam si il dadeam de toti copacii, el arunca cu pumnale de plumb spre mine, asta inseamna cam o tona de zgarieturi pe tot corpul .
Intr-un moment de neatentie , Rake m-a injunghiat cu un pumnal in spate si am cazut pe jos.

-Vei muri !
-NICIODATA !

M-am concentrat iar smaraldul a stralucit mai mult ca niciodata, am inceput sa plutesc iar ochii , parul si hainele au devenit albe, aripi de inger au inceput sa-mi creasca si deveneam din ce in ce mai stralucitoare. L-am ridicat pe Rake in aer si l-am lovit de un copac atat de tare incat s-a rupt.
Am continuat sa il lovesc cu o forta bruta, pana cand am vazut ca Slender si ceilalti au fost prinsi de sclavii lui Rake, puterile lui Slender au fost blocate iar fratii lui erau foarte raniti.
In acel moment de neatentie, Rake a aruncat in mine cu un praf negru, incepand sa ma doara capul ingrozitor.
Am cazut pe pamant si am inceput sa vad tot feluri de scene cu parintii mei cum erau ucisi. Incepeam sa tip de durere cand le vedeam.

-Miruna ! Revino-ti ! Ti-a provocat halucinatii ! Mi-a spus Jeff care era plin de lovituri si de sange.

-J-Jeff?

M-am uitat spre ei dar ceva nu era bine , Jeff si ceilalti i tineau pe sclavii lui Rake. Aveam halucinatii, vedeam fix inversul lucrurilor.

Perspectiva *Jeff*

Reusisem sa scap din ghearele sclavului lui Rake, ca dupa sa il omor. Dar ceva nu era bine , Miruna incepea sa tipe foarte rau si plangea.

Perspectiva *Miruna*

In fata mea, am vazut cum sclavul lui Rake l-a omorat pe Jeff .

-Jeff ! NUU! TE ROG NU !

Jeff The Killer : Ultima NascutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum