Perspectiva *Horus*
A venit seara. M-am dus sa fac un dus si sa ma pregatesc ca sa ma duc la Miruna. Am iesit din baie si m-am imbracat cu niste pantaloni negrii, un tricou alb si un hanorac negru deasupra, m-am incaltat cu niste tenesi negrii , mi-am pus gluga pe cap si m-am teleportat in padure. Mergeam si tot mergeam pana am ajuns la conacul lui Slender , am intrat si am gasit-o pe Miruna dormind pe canapea , cu rochia plina de sange. Cred ca in sfarsit a iesit si ea la vanatoare. M-am intalnit cu Slender care mergea spre bucatarie si mi-a spus sa vin si eu. M-am asezat pe un scaun si am servit o cafea.
-Ce mai faci Horus?
-Am venit sa o scot pe Mirunica la o plimbare prin padure.
-Pai dupa ce termini cafeaua , puteti merge. Ma duc sa o trezesc pe somnoroasa.
Am stat si mi-am baut cafeaua si am asteptat ca Miruna sa vina.
Perspectiva *Miruna*
Am simtit ca cineva ma zgaltaie si cand am deschis ochii, l-am zarit pe Slender.
-Te asteapta Horus in bucatarie , draga copila.
-Vin acum.
M-am ridicat de pe canapea si m-am intins putin. Am venit cu Slendy in bucatarie si mi-a pus putina cafea. Horus a venit spre mine zambind si m-a luat in brate . I-am raspuns la imbratisare.
-Ce faci somnoroaso? Mi-a spus ciufulindu-ma.
-Pai tocmai m-am trezit, te asteptam pe tine.
-Ai chef de o plimbare prin padure?
-Pai.. da.
Ne-am terminat cafelele si mi-am luat hanoracul de pe canapea, l-am pus pe mine , l-am luat in brate pe Slendy si am plecat cu Horus prin padure. Ne plimbam de minute bune fara sa ne spunem nimic. Dintr-o data s-a oprit si s-a intors spre mine si mi-a zambit.
-Ne distram putin?
-Da.
A sarit pe o creanga si se uita la mine. Am sarit si eu langa el iar el m-a atins pe mana si strigand:
-Leapsa ! Tu esti !
A inceput sa alerge foarte repede iar eu dupa el, ne urcam in copaci si saream din unul in altul razand. Cred ca incepe sa-mi placa mult de Horus, offf.. Bine imi placea deja de el, dar nu stiu ce sa fac. El e cu Kaya. Daca o sa ma tradeze? Dar nu cred. In fine, sa lasam problemele si sa ne distram putin. Eram in spatele lui iar dintr-o data el s-a oprit, din greseala nu am vazut si m-am izbit de el , am cazut peste el iar spatiul dintre buzele noastre era unul foarte mic. Am inceput sa rosesc si am ramas amandoi asa pentru cateva secunde. M-am ridicat repede si m-am indepartat putin.
-Scuze ca te-am daramat , Horus.
-Nu e problema. Mi-a spus cu un ton calm dar totusi dezamagit.
M-a luat de mana si asta m-a facut sa rosesc si mai mult.
-Hai cu mine in oras, am pofta de o inghetata.
-Omule esti nebun? E iarna !
- Si ce daca? Nu sunt un om normal ca sa nu mananc inghetata.
Am inceput sa radem si am alergat mana de mana spre oras. Ne-am oprit la marginea padurii si ne-am dat glugile jos . Mi-am retras mana , smaraldul meu facandu-se portocaliu.
-Ai rosit frumoaso?
M-am uitat la el care radea incet .
-N-nu ! Haide odata sa luam inghetata.
-Bine sefa.
Am inceput sa mergem unul langa altul la un magazin non stop , am intrat iar femeia de acolo s-a speriat groaznic de noi.
-Nu va faceti griji , doamna . Nu vreau sa va fac nimic. Am venit sa luam inghetata. I-a spus calm Horus
-D-de care? Ne-a spus ea tremurand de frica.
-Cu ciocolata. I-am spus eu la fel de calma.
Ne-a dat 2 cutii de inghetata iar Horus i-a platit. Prima data nu a acceptat banii dar Horus a insistat. Ne-am luat 2 lingurite si am plecat sa ne plimbam. M-a luat de mana si am mers intr-un parc frumos ca sa mancam inghetata. Ne-am asezat pe o bancuta din apropierea unui lac si ne uitam la luna. Dupa ce am terminat inghetata il observ pe Horus care avea mustati de la ea ! Ce dragut era '
-Horus vezi ca ai mustati de la inghetata . I-am spus razand.
El s-a sters si a bufnit in ras alaturi de mine. Ne-am uitat timp de cateva minute la luna fara sa spunem nimic . Dintr-o data simt 2 maini care ma iau in brate , era Horus. Si-a asezat capul pe al meu si am ramas cateva secunde asa. Dupa putin timp m-am ridicat si i-am spus sa mergem in padure sa ne mai plimbam. M-a luat grijuliu de mana si am inceput sa mergem spre padure. Dupa 10 minute , am ajuns in mijlocul padurii, am luat-o tot inainte si ne-am mai povestit unele chestii. Am ajuns in fata casei lui Slendy si incepuse sa ninga cu fulgi mari. Am inceput sa topai ca un copilas si sa prind fulgi de zapada alaturi de Horus. El m-a prins de incheietura si m-a intors cu fata spre el. M-a tras aproape de el si ma tinea de talie. Mi-am pus mainile in jurul gatului sau si ne priveam in ochi, zambind iar fulgii de zapada atingandu-ne fata.
-Miruna, eu.. Vreau sa-ti spun ceva.
M-am uitat la el care isi lasase privirea in pamant si i-am spus:
-Spune-mi .
Si-a ridicat privirea spre mine, suvitele lui negre venindu-i in ochii lui rosii ca focul . Si-a ridicat o mana si incepea sa ma mangaie pe obraz.
-Te plac foarte mult.
Am inceput sa rosesc iar el si-a lipit fruntea de a mea, luandu-ma in brate.
Ne-am privit in ochi iar eu i-am raspuns:
-S-si eu te plac Horus.
Nici bine nu am terminat propozitia ca buzele noastre s-au apropiat din instinct si ne-am sarutat.
Bunaa seara ! Continuarea a sosit. Astazi am postat cel mai mult din viata mea ! Ma dor mainile deja. Lectura placuta si daca va place, stiti ce sa faceti. O seara faina sa aveti !
CITEȘTI
Jeff The Killer : Ultima Nascuta
FanficMiruna , o tanara de 17 ani intampina o tona de probleme si de momente frumoase care i schimba radical viata .