İNAN BANA

17.4K 751 51
                                    

"Ecrin lütfen bana inan gerçekten ben duruyu öpmedim öpmemde . çünkü benim kalbimde başka biri var. Ve ben o kişiyi çok seviyorum. Ve o kişiden de vazgeçmeyi hiç düşünmüyorum çünkü ona sırılsıklam aşığım. Lütfen bana inan bana inanman benim için çok önemli bana inaniyormusun "

" inanmıyorum sana savaş sana inanmak istiyorum gerçekten sana inanmak istiyorum ama inanamıyorum "

"Bana inanman için elimden geleni yapıcam ben duruyu öpmedim öpmemde "

" Savaş ben daha fazla konuşmak istemiyorum eve girmek istiyorum."

" tamam ecrin sen içeri gir ama ben sen bana inanana kadar bu işin peşini birakmiycam "

-ECRİNİN AĞZINDAN -

Savaşa o kadar çok inanmak istiyorum ki ama inanamıyorum yapamıyorum savaşın duruyu öpebilme ihtimali bile beni Çıldırtiyor. Daha fazla Dayanamadim ve kendimi uykuya teslim ettim ama aklım hala Savaştaydi .

- SAVAŞIN AĞZINDAN -

Ne olursa olsun Sevdiğim kıza duruyu opmedigimi kanitliycam ama nasıl ama nasıl bunu düşünmem lazım ..... Bir süre düşüldükten sonra aklıma bişey geldi duruyla konuşmaya gidicem ama konuşmamızi ses kaydına alıcam böylelikle elimde delil olucak ve ecrin bana inanıcak.

--OKUL ZAMANI --

Hemen durunun yanına gittim ve ses kaydını açtım. .

- selam duru

- selam savaş

- duru sana bisey diycem sen neden ecrine benim seni öptügumu söyledin.

- çünkü ben seni seviyorum ve ecrinde seni seviyor bu yüzden böyle bir plan yaptım ve ecrin senden vaz geçti.

- ben pek öyle sanmıyorum benden vazgecmedi

Dedim ve ses kaydını gösterdim

- nee savaş beni citten yaptı mı inanamıyorum sana

- ben sevdiğim kız için her şeyi yaparım neyse bunu ecrine dinletmem gerek

- ne yaparsan yap be

- neyse senle isim kalmadı birdaha benle konuşmaya dahi çalışma ecrin den de uzak durrrrr

Dedim ve cevap vermesine bile izin vermeden bir hisimla yanından ayrıldım. Planım tutmuştu şimdi sıra Bu kaydı ecrine dinlemekti . Ama malesef bugün ecrin okula gelmemişti bu yüzden yarın dinleticektim. Sonunda okul bitti ve eve gittim bence artık ecrine acilmanin zamanı gelmişti hem beni sevdiginide biliyordum evet yarın ecrine çıkma teklifi edecektim. Ama kuru kuruya olmaz en iyisi birde hediye almaktı. Ama ne alacaktim. .....Evet buldum kolye kolye alacaktim. Hemen evden çıktım ve kolye aldım bu kolye ecrine çok yakisicakti. ( kolye medyada arkadaslar) Ece geri geldim ve uyudum yarın büyük gündü ecrine seni seviyorum diyecektim....

Merhaba arkadaşlar 5 VOLTE 5 yorum gelirse yeni bölümü yayınlamayi düşünüyorum....

KOLEJ ZÜBBESİ  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin