SEÇİM

24.7K 819 134
                                    

UZUN BİR ARADAN SONRA HERKESE MERHABAAAAAA :))

ecrin : - ulaş sey .. ben aslında ya... benden hoşlanmanı anlıyorum hatta bi aralar bende senden hoşlanıyordum ama şu anda benim kalbimde başkası var ve ne yazıkki o kişi sen değilsin. beni affet üzgünüm....

ulaş : benden mi hoşlanıyordun hadi ya keske daha önceden açılsaydım sana o zaman arkadaş olalım olur mu .

savaş : olmazzzzzzzzz

ecrin : olur

savaş : olmazzz

ecrin : neden olmazz savaş

ulaş : neden olmaz savaş

savaş : olmaz cünkü .... şey o çocuk seni seviyo ve sen bunu biliyorsun yani sana arkadaş gözüyle asla bakmaz bu yüzden olmaz.

ulaş: arkadaş gözüyle bakarım ben ecrine sen merak etme zaten seni ilgilendirmez sen bi karışma.

ecrin : evet savaş sen bi karışma tamam ulaş arkadaş olabiliriz bence iyide anlaşırız

ulaş : bencede iyi anlaşıcaz.

- SAVAŞIN AGZINDAN -

arkadaş olucakmış kim sevdiği birine arkadaş gözünde bakar ya saçma ulaşı o an öldüresiye dövmek istedim ama yapamadım işte . bu arada ecrinin kalbinde başkasımı varmış neyy nasıl kim ......... bir an önce ecrine onu sevdiğimi söylemeliyim ama nasıl o bana arkadaş gözüyle bakıyor of ya ...

- ECRİNİN AĞZINDAN -

ulaş bana senden hoşlanıyorum diyince bir yanım kabul et bir yanım kabul etme dedi . kabul et dememin sebebi savaşı kıskandırmaktı ama savaş beni sadece arkadaşı olarak gördüğü için kıskandırma işinden vazgeçtim. bu yüzden ama kalbimde birisi var dedim . hemde yalan söylememiş oldum benim kalbimde biri vardı oda SAVAŞTI. o beni arkadaşı olarak görüyor hatta belkide sadece kölesi olarak görüyor ama elimde ola bir şey değil ben savaşı seviyorum.

- ULAŞIN AĞZINDAN-

cesaretimi toplayıp ecrine açıldım. aslında istediğim sonucu alamadım ama arkadaş kaldık . tabi o öle sanıyor ben asla ona arkadaş gözüyle bakmam savaş anladı herhalde o yüzden olmaz dedi ama ecrin kabul etti yani bir sorun yokk.


- ECRİNİN AĞZINDAN -

eve gidince bir süre olanları düşündüm... doğru bir karar verdiğime eminim. ama bir yolunu bulup savaşa açılmam lazım. tek taraflı aşk biraz acı veriyor hele birrde savaş kadar tatlı biriyse ve okuldaki çoğu kız savaşı seviyorken bu çok zor acı çekiyorum. ama kölelik anlaşmasını kimse bilmediği için ve ben sürekli savaşın yanında olduğum için benim için hava hoş ama kızların ölümcül bakışlarına maruz kalmak kötü oluyor..

- SAVAŞIN AĞZINDAN -

ecrinin kalbinde birinin olduğunu öğrenince şaşırdım bu kim olabilir diye uzun bir süre düşündüm ama kimseyi bulamadım. kim olabilirdi. hangi ara sevmişti offff kafayı yiycemmm en iiyisi uyumak ve okulda ecrinin yanından ayrılmamak evet en doğrusu bu.... saaat geç olunca daha fazla düşünmedim ve kendimi uykuya teslim ettimm...


MERHABA ARKADAŞLAR İLK ÖNCE BANA ÖZELDEN ATTIĞINIZ GÜZEL MESAJLARDAN DOLAYI HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM... BU ARADA ÇOĞU KİŞİ SAVAŞLA ECRİNİ SEVGİLİ YAP DİYOR ... NE OLUCAĞINI KİMSEYE SÖYLEMEDİM SÖYLEMEYİDE DÜŞÜNMÜYORUM OKUYUP GÖRÜCEKSİNİZ..... BU ARADA HİKAYE YAZARKEN AKLIMA ÇOK FAZLA OLAY GELMİYOR OLMASINI İSTEDİĞİNİZ OLAYI BANA MESAJ OLARAK ATABİLİRSİNİZ . YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZEREE......

KOLEJ ZÜBBESİ  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin