Bir kızın küçüklüğünden beri hayalini kurduğu bir gün vardır. İşte ben bugün küçüklüğümden beri hayalini kurduğum günü yani sevdiğim çocukla evleneceğim günü hayal etmiştim ve bugün savaşla evleniyorum. Bu hissettiğim duygunun yerini hiçbir şey alamaz...
- Savaşın Ağzından-
sevmek hafife alınacak bir şey değildir . Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir. Sevmeye kabiliyetin yoksa, o gözlere bakmayacaksın. demişler . ben ecrinin gözlerine bakmaya cesaret ettim . bu sayede hayatımın aşkını , evleneceğim kızı buldum. iyiki o gözlere bakmışım..
- NİKAH ZAMANI-
bu aynadaki kişi bu beyazlar içinde olan kişi ben miyim yoksa hayal mi görüyorum. bu beyazlar içinde olmak o kadar müthiş bir his ki anlatamam. şimdi sırada savaşın karşısına çıkmak var . o kadar heyecanlıyım ki ayaklarım yere basmıyor sanki.
işte o büyük an savaşla birlikte nikah masasına doğru ilerliyoruz. nikah salonundaki herkes bizi alkışlıyordu. biz savaşla
nikah masasına oturduk o sırada nikah memuru geldi ve nikahımızı kılmaya başladı.
-nikah memuru-
sayın ecrin altan ; mert oğlu savaşı eş olarak kabul ediyormusun?
- ecrin -
EVETTTTT BİNLERCE KEZ EVETTTTTTT
- nikah memuru-
sayın savaş yılmaz ; burak kızı ecrini eş olarak kabul ediyormusun?
- savaş-
EVETTT
- nikah memuru -
bende belediyenin bana verdiği yetkiye dayanarak sizleri karı koca ilan ediyorum. gelin öpebilirsiniz.
savaş beni anlımdan öptü ve herkes alkışlamaya başladı...
daha sonra biz savaşla bir otele gittik . otel kapısının önüne gelince savaş beni kucağına aldı . sonra kapıyı açtı ve artık benim kadınımsın ecrinim. artık aile olmanın vakti geldi dedi ve beni operken de kapılı kapaattı........... bundan sonrası artı18 :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ ZÜBBESİ #Wattys2016
Teen Fictionokulları tadilatta olan ecrin mecburen aktaş kolejine gidiyor . acaba ordaki kolej zübbeleriyle baş edebilecek mi yada onlardan birine kalbini teslim mi edicek okuyalım görelim...