HAMİLEYİM

6.7K 267 32
                                    

''artık biz diye birşey yok savaş ''  bunu ben mi demiştim. hemde beni aldatmasına rağmen hala onu deli gibi seven ben. neden bilmiyorum ama savaş ne yaparsa yapsın ondan uzaklaşamıyorum hatta her yaptığı şey beni ona daha fazla bağlıyor. beni aldattı bu affedilir gibi değil ama neden hala onu istiyorum neden hala savaşın yanında olmak istiyorum neden hala savaşla evlenmek istiyorum neden neden neden..... neden  savaşı sevmekten vazgeçemiyorum....


- Savaşın ağzından -

bu kez kesin bitti asla ama asla beni affetmiycek bu yaptığım affedilir bişey değil. ben bunu ecrine nasıl yaptım nasıl. keşke bara gitmeseydim keske sarhoş olmasaydım keşke keşke o kızla birlikte olmasaydım. o zaman belki şu anda ecrin yanımda olurdu hatta belki evleniyor olurduk. ama ben herşeyi mahvettim..

 -Aylinin ağzından -

bu sabah midenin bulantısı ile uyanmak bir olmuştu bunun üzerine savaşta olan gecemizi hatırladım ve hamilelik testi yaptırdım yaptım sonucu görünce gözlerime inanamadım 2 çizgi hayatıma hayatımı ya mahvedecek ya da sevdiğim adama kavuşma mı sağlayacaktır bu durumu Savaş da paylaşma zamanı gelmişti bugün savaşa hamile olduğumu söyleyecegim..


- ecrinin ağzından -

15 arama 7 mesaj hepsi savaştan en sonunda pes edip 16. aramaya cevap verdim. 

- alo

- alo 

- ecrin lütfen beni affet . seni çok özledim. seni seviyorum. lütfen sana anlatıcam artık herşeyi hatırlıyorum. lütfen bizim evimize gel

- savaş

-Hayır Ecrin itiraz etme lütfen bizim evimize gel Çünkü her şeyi artık atıyorum sana her şeyi anlatacağım

- tamam 5 dk ye ordayım

savaşın evine geldiğimde  Zile bakmakta tereddüt ettim Daha sonra kendime geldim ve tüm Cesaretimi toplayıp zile bastım. savaşı karşımda görünce boynuna sımsıkı sarılmak istedim onu affetmeye hazırdım savaşı affetmek istiyordum onun elini tekar tutmak ona tekrar sevgilim demek istiyordum . bütün bunları istiyorum çünkü ben hala savaşı seviyorum ne olursa olsus suvaştan vazgeçemiyorum.

biz savaşla salona geçtik. savaş kola içermisin diye sordu ben içerim diyince mutfağa giderken birden zil çaldı ve ikimizde kapıya yöneldik. 

kapıyı açınca karşımda aylini görünce şaşırdım savaşta şaşırmış olucak ki

- ne işin var burda aylin

- şavaş

- ne işin ver

- şavaş

- ne savaş savaş sana ne işin var burda dedim

- savaş HAMİLEYİM....


KOLEJ ZÜBBESİ  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin