DOĞUM GÜNÜ

9.4K 429 46
                                    

Evet sonunda o büyük gün geldi. Ve be  sonunda ecrine kolyesini vericektim. Bu güzel ve özel gün de belki ecrin ona aldigim kalpli kolyeyi kabul eder ve onunla birlikte biz tekrar çıkarız. Ve kolyeyi verirken ecrine küçük bir süpriz yapıcam.  Umarım beğenir.

- ECRİNİN AĞZINDAN -

evet işte sonunda o bir yıldır beklediğim an geldi. Bugün benim doğum günümü ve tanıdığım herkesi doğum günü partime çağırdim. Tabi selim hariç. Onu birdaha ne olursa olsun görmek istemiyordum. Ondan nefret ediyordum. O beni kullanmıştı. Neyse ecrin sakin  bugün senin doğum günün ve ben daha hiç hazır degilimm
Off allahım yaa hemen kısa süren yaklaşık 30 dk lik bir duş aldıktan sonra hemen Sacimi kuruttum ve salaş bir örgü yaptım. Geçen gün aldığım kırmızı ve beni oldukça seksi gösteren elbisemi giydim. Allahım bu elbiseyi çok seviyorum .resmen benim İçin tasarlanmış . Elbisem olan aşkımı sonlandırdıktan sonra takılarımı taktım . Hafiften bir makyaj yaptım ve evet hazırım.  Aynanın karşısına son kez çıktım ve oha lan bu ben miyim ben neymiş böyle baya tatlı olmuşum.  Kendimi biraz övdükten sonra geç kaldığımi fark edip hemen evden çıktım.

- PARTİ ZAMANI -

Çağırdığım herkes gelmişti ne kadar çok insan o kadar çok hediye heheh neyse bu şansı gülüşünü ardından herkese hoşgeldin dedim . Sonra birden olağan üstü yakışıklılığıyla içeriye savaş girdi . Allahım ben neden ayrıldık ki. Onunla tekrar sevgili olmak istiyordum ama o benden ayrılmıştı o bana çıkma telif etmeliydi. Savaşı bir müddet. Kestikten sonra kendime geldim. Pastayı kestim herkes alkışladı. Sonra herkes hediyesini verdi . Ama savaş vermedi öküz insan bir hediye alır
Tam bunları düşünürken savaş yanıma geldi ve hediyesini bana verdi .
Oha yuh cus bu ne lan bu çok güzel bir kolye ..
İç ses kes sesini ve ecrin  sende çocuğa teşekkür et Nutkun tutuldu kızım.
Savaşa teşekkür ettikten sonra savaş.

- Ecrin sana bisey izletmem gerek

dedi ve demesiyle PERA - SENSİZ BEN  şarkısının çalması bir oldu en sevdiğim şarkı. Daha sonra sesi  geldiği yöne doğru baktım ve gözlerime inanamadım savaşla olan resimlerimiz slayt halinde ve cok tatli gozukuyorlar. ( VİDEO MEDYADA LÜTFEN İZLEYİN KENDİM HAZIRLADIM )
bu resimleri görünce çok duygularım ve gözümden yaşlar akmaya başladı .Sonra Savaş gözündeki yaşları sildi ve

- Ecrin ben seni çok seviyorum lütfen tekrar beraber olalım

Dedi. Bende

- bende seni seviyorum savaş aslında seni affetmiycektim ama bu videodan sora seni affediyorum dedim.

Bunu dememle savaşın  dudaklarını kendi dudaklarımda bulmam bir oldu. Herkesin önünde Öpüşüyorduk ama benim için sadece ikimiz vardık diyet insanları düşünmeden ona karşılık verdin sonra ayrılmadı gerektiğini anlayınca.... Kimi kandıriyorun ya etrafta ıslık ve alkış sesleri yükselmeye başlayınca ayrıldık. Tekrar birbirimize seni seviyorum dedik..Sonra yün bir süre dans ettik ve artık ayaklarım kopma üzereyken savaş beni eve bıraktı. Bende hemen üstünü değiştirdim ve cok yorgun  olduğum için kendimi uykuya teslim ettim..

Merhaba arkadaşlar evet biliyorum bir süredir yazmadım Üzgünüm.  Yeni bölüm en kisa zamanda yada yarına gelir :) mediayı izlemeyi unutmayın lütfen :)

KOLEJ ZÜBBESİ  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin