Media : savasin odasi
gözlerimi açtığımda bir yataktaydim. Ama burası benim evim değildi. Bu evi daha önce hiç görmemiştim. Kıyafetlerim degiltirilmisti. Ama kim degiltirmisti . Burası kimin eviydi. Hemen yataktan kalktım ve hatırlamaya çalıştım. En son hatırladığım kuzey diye bir çocukla tanismistjm . Olamaz yoksa bu ev yoksa biz onunla Hayır hayır bu imkansız ben savaşa bunu yapmam hu kaşar ileri gitmiş olamam. Hemen evi inceledim ev gerçektende güzel dekore edilmişti ama bunu kesin bir erkek dekore etmisti. Hemen aşağıya indim . Aşağıda kimse yoktu. Karnım gerçektende çok açılmıştı ve başım çık agrıyordu. Ve en önemlisi bu ev kimisi ve ben burda ne yapıyordum. Sonra hemen hekime kahvaltı hazırlamak için buzdolabına yöneldim. Bir not vardı.
Günaydın güzelim iki kişilik bir kahvaltı hazırla bana borçlusun.
Bu notu kim yazmıştı ve ne borcundan bahsediyordu . Off ya hicbirsey hatırlamıyorum. Bende notun dediğini yaptım be iki kişilik bir kahvaltı hazırladım. Çünkü gerçektende çok açılmıştım. Hemen kahvaltıya hazırlayıp yemeye başlamıştım bir ses duydum . Evin kapısı açılmıştı. İşte bu evin sahibi gelmişti. Hemen ayağa kalktım. Ve içeriye giren kişi nee savaş mi hangi ara biz buraya gelmiştik. Ne olmuştu da ben ona borclanmistim off neden hatirlayamiyorim.
- Günaydın sevgilim uyanmissin
-evet uyandım
- hadi geç kahvaltı yapalım açım ben bak Poğaça da aldım
- tamam hadi geç kahvaltı hazır
Biz kahvaltı yaparken yani savaş kahvaltı yaparken bende benim burda ne işim var diye düşünüyordum. Sonra hemen savaşa sordum
- Savaş benim burda ne işim var nasıl geldim ben buraya neden geldim Kıyafetlerim nasıl degistirildi benim sana olan borcum ne
- hicbirsey hatirlamiyorsun
- hayır hatırlamıyorum
- dün kuzey diye biriyle şans ederken sizi gördüm ve çocuğu dövdum sonra seni dışarı çıkardım sen sarhoş olmuştun ve beni kıskandırmaya çalıştığını söyledin sonrada sizdin. Bende bu halde seni eve gotuemedim.
- hmm peki kiyafetlerim. ... sen .. mj değiştirdin lütfen Hayır Dee
- tabikide ben değiştirmedim gizemi çağırdim o değiştirdi sonra babana gizemlerde kaldığını söyledik. Yeni gizem söyledi.
- sana olan borcum ne peki
- seni buraya getirirken üstüme küstün baş belası o yüzden bana kahvaltı borcun var
Dedi bende.
- tmm o zman üstüne küstü gün için Üzgünüm
- önemli degil baş belası
-bana baş belası deme
-ama öylesin
Dedi ve yemek yemeye devam etti
- Savaş
- gene e var ecrin bi kahvaltı yaptırmadin
- bu ev kimin annenler Nerede
- annemler burda yaşamıyor. Burada yanlız ben yaşıyorum . Bu evde artık ikimizin....
Bölüm kısa olmuş olabilir çünkü uzun zaman yazmadıgim için hemen yayınlamak istedim umarım beğenirsiniz :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ ZÜBBESİ #Wattys2016
Novela Juvenilokulları tadilatta olan ecrin mecburen aktaş kolejine gidiyor . acaba ordaki kolej zübbeleriyle baş edebilecek mi yada onlardan birine kalbini teslim mi edicek okuyalım görelim...