Duygularım

29.6K 1K 190
                                    

Merhaba arkadaşlar bu bölümü savaşın ağzından yazıyorum. Telefondan yazdığım için hatalarım olabilir affedinnnn..

- Savaş 'in ağzından -
Sıradan sıkıcı bir okul günüydü. Ben yine sınıfta en arka sırada oturuyordum. Basımı sıraya koyduğum için yanıma oturan kişiyi fark etmemiştim. Merhaba ben ECRİN dedi. Bende başımı kaldırdım ve karşımda böyle güzel bir kız görünce şaşırdım. Dağa sonra gebe adını söyledi bende kısa olarak bende savaş dedim. Bu ilk günümüzün ilk konusmasiydi. Eve gidince aklıma birden ECRİN geldi. O kaşlari, gözleri , dudakları, ve muhteşem fiziğiyle mükemmel görünüyordu. Daha fazla direnemeyip kendimi uykuya teslim ettim.

Ertesi gün okul müdürü bir parti olacağını söyledi parti ortamı tam ben ve Egemene göreydi. Biz egemenle 4 yıldır arkadaşız kardeşim olur kendisi. Ben üzerime salaş bir tişört , deri bir ceket ve siyah bir pantolon giydim. Partiye gittiğimiz zaman ECRİN' le Burcu'yu gordum. Burcu ve ECRİN güzel görünüyordu ama ecrin daha güzeldi. O sırada sevdiğim şarkı çaldı ve herkes dans etti. Takı benim birine çarpmamla o kişinin elbisesinin mahvolmasına kadar...
Çarptığım kişi ECRİN di. Buz ecrini biraz didiştikten sonra ben ona pis pis sırıttım ve gittim.

Yarın sabah okula gittiğimizde hoca bize quiz yapacağını söyledi quiZlerden nefret ediyorum. Ama ecrinin kimmiş salak görücez demesiyle birden afalladim. Daha sonra bana partide baba salak kız dedin ya onu diyorum bu gün ki quiz de kimin salak olduğu ortaya çıkacak SAVAŞ BEYY dedi. Savaş beye ayrı bir vurgu yapmıştı. Bende kısa bir cevapla görüşücez dedim.
Daha sonra ecrin ortaya iddia koyalım dedi. Bende tamam dedim oda. Iddiamız düşük not alan yüksek not alanın bir aylık kölesi olucak dedi. Ve bende tmm dedim. Tabikide iddiayı ben kazandım. Ilk olarak da ecrin e ödevlerimi yaptırdım. Okula gidince ödevimi verdi. Bende ona telefonunuver dedim biraz ısrar ettikten sonra verdi. Bende numaralarımızı kaydettim.

Ecrin le vakit geçirmek istiyordum bu yüzden onu lunaparka götürmeye karar verdim. Ancak Ecrin gondoldan korkuyormuş. Ama binmek zorunda kaldı. Gondola binmemizle ecrinin bana sarilmasi bir oldu. Gondoldan indiğimizde ecrinin ağladığını gördüm ve ona sarıldim. Ecrin agladikca be ona daha sıkı sarılıyordum.

Eve gidince neden ecrin le bulusmak istediğimi düşündüm. Her ne kadar inkar etsem de ben ecrine aşıktım ve onu seviyordum. Ama bunu asla ecrin bitmeyecekti....

Bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir....

KOLEJ ZÜBBESİ  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin