Sabahtan beri savaşın öldürücü bakışlarına maruz kalıyorum. Neden mi çünkü sınıfa selim diye bir çocuk geldi . Çocuk allah için çok yakışıklı ama savaş kadar değil. Ama bu genede tatlı olmadığı anlamına gelmez. Tabi benim gözüm savaştan başkasını görmüyor o ayrı. Ben Selimle konuştuğum an yada Ohh yanına gittiğim an savaş bana kötü bakışlar atıyor. Savaş zaten selim sınıfa geldiğinden beri onu bir türlü sevememisti.
-SAVAŞIN AĞZINDAN -
Sınıfa gelen yeni öğrenci selim. Bu çocukta nerden çıktı. Hadi sen benim tekrar karşıma çıktın neden benim sevgilimin yanındasın. Bu çocuk hala dersini almadı mı ya . Bu çocuğu gene iyi bir dövmek lazım. Ben şimdi size neden Selim den hoslanmadigimi anlatayim. Çünkü benim eski sevgilim ama ben o kızı deliler gibi seviyordum. O kızın adı Cansu . Şimdi yüzünü bile görmek istemiyorum. Şimdi ben okulun bahçesinde geziyordum. Sonra burak diye bir arkadaşım vardı benim eski okulumda o bana arka bahçeye git dedi bende tamam dedim. Gitmemle Selim vr Cansu yu Öpüşürken bulmam bir oldu. Bende o sinirle Selime bir yumruk attım ve başladık kavga etmeye daha sonra bizi ayırdılar . Bende anda döndüm ve ben seni bu kadar severken sen beni Selimle bu salak la aldattı birdaha senin yüzünü görmek istemiyorum dedim.ve ondan ayrıldım. Birdaha da ne cansuyla nede Selimle görüştüm. Sonra bazı olaylardan dolayı okulumu degistirmek zorunda kaldım. Bir süre hatta uzun bir süre kimseyle cikmadim. Çünkü kimseden hoslanmadim. Ta ki ecrini görene kadar. Selimin ecrini de elimden almasına izin vermiycem.
-SELİMİN AĞZINDAN-
savaşı sevmiyorum hata ondan nefret ediyorum o benim sevdiğim kızı cansuyla elimden aldı bende benim olanı geri aldım. Ama şimdi intikam sırası bende ben de ecrini savaşın elinden alıcam ve benim yaşadığım acıyı savaşa da yaşatıcam. Ecrini savaşın elinden ne olursa olsun alıcam almalıyım. .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ ZÜBBESİ #Wattys2016
Genç Kurguokulları tadilatta olan ecrin mecburen aktaş kolejine gidiyor . acaba ordaki kolej zübbeleriyle baş edebilecek mi yada onlardan birine kalbini teslim mi edicek okuyalım görelim...