AYRILALIM

12K 466 135
                                    

Herkese merhaba bu aralar kore filmlerine takmış bulunmaktayım. sevdiğiniz kore filmi varsa lütfen önerin .....

arkadaşlar dizden bişey istiycem lütfen mabel matiz - gel şarkısını dinleyerek okuyun şarkı mediada varrr...

Hala uyanmadı . neden uyanmıyor hala. of çok merak ediyorum. kavgaya sona erdirmemizin nedeni bir ses duymamızdı . bu ses ecrinin birden yere düşmesi ve kafasını çarpması olmuştu. ve 5 - 10 dakikadır revirdeyiz. ecrin başından bir dakika bile ayrılmadım. bir süre sonra yanıma selim geldi . ve bana :

- ecrinden ayrıl

dedi bende

- ne diyorsun olum sen yediğin dayak az geldi galiba

dedim . oda

- ecrinden ayrıl yoksa cansuyla olan resimlerinizi ecrine gösteririm ve farklı bir şekilde anlatırım olayları o zamandan ecrin senden nefret eder ya Ecrinden ayrıl yada ben ecrine herşeyi anlatırım.

- ecrin sana inanmaz

- eminmisin

-eminim

- o kardar emin olma cansuyu elinden nasıl aldıysam ecrinide alinden alırım. ecrin uyanır uyanmaz ondan ayrılıyorsun yoksaa... gerisini sen biliyorsun.

dedi ve gitti. gerçekten buna inanamıyorum . ecrin cansuyu öğrenirse yüzüme bakmaz

of ne yapmalıyım......

ben selimin dediklerini düşünürken birden ecrinin sesini duydum.


- savaş

- ecrin uyandınmı iyimisin

- iyiyim merak etme

dedi ve kalkmaya çalıştı benimde biraz yardımımla revirden çıktık . biraz yemek yedi ve tam olarak kendine geldi.

o yemek yerken ben hep ecrini izledim. selimin dediklerini düşündüm. ne yapmalıydım. ecrini bu kadar çok severken nasıl ondan ayrılıcaktım.

- savaş

- savaşş

-savaşşşşşşşşş

ecrinin bana seslenmesiyle irkildim.

- ne oldu ecrın

- yemeğim bitti sınıfa gidelim mi

- olur gidelim

dedim ve sınıfa çıktık. 3 - 4 ders sonra okul bitti ve ben ecrini evine bıraktım . onu bu kadar çok severken ve ecrinde benim onu ne kadar çok sevdiğimi bilirken benim ondan ayrılmamı kim ister selim dışında ecrinin cansuyu bilmemesi gerekir.

ecrini evine bırakalı yarım saat olmuştu ve ben hala ne yapacağımı bilmiyordum.daha sonra ecrine mesaj attım.

-gönderilen : sevgilim

ecrin 5 dakikaya senin yanına geliyorum.

gönderilen : aşkım

- tamam

hemen ecrini yanına gittim ve beni kapının önünde bekliyordu off nasıl ayrılıcaktım ondan. ben arabadan inince ecrin bana sarıldı . off ya işimi daha da zorlaştırıyor. bende ona sarıldım son kez onun kokusunu içime çektim. ve ecrine

- ecrin sana bişey söylemem gerek

- söyle savaş

- ecrin ...... şeyyy....... yaaa ..... şimdiii. ..... offfff

- savaş sevgilim ne söyliyceksin bir çırpıda söyle ne diye zorlanıyorsun o kadar.

- ecrin ben senden ayrılmak istiyorum. nedenini sakın sorma söyleyemem

bunu dememle ecrinin suratıma tokatı yapıştırması bir oldu

- neden savaş neden ben seni sende beni bu kadar çok severken neden ayrılıyoruz ben ayrılmak istemiyorum.

ecrin bunları söylerken gözleri doldu ve ağlamaya başladı. ecrin ağlıyordu hemde benim yüzümden offf...,

- ecrin yanılıyorsun ben SENİ SEVMİyORUM.

dedim ve hemen ordan uzaklaştım.

-ECRİNİN AĞZINDAN-

neden ya neden ben seni bu kadar çok severken . neden benden ayrıldın savaş neden . oysaki ben seni okadar çok seviyordum ki kelimelerle bile ifade edemiyecek kadar çok seviyordum seni. sen benden ayrıldın ama ben hala senden vazgeçemiyorum. kulaklığımı kulağıma taktım ve radyo da çalan şarkıyı dinlemeye başladım . bu şarkı beni daha fazla ağlattı çünkü karaokede savaşın söylediği şarkıydı bu ....


- SAVAŞIN AĞZINDAN -

eve gittim ve bunu ecrine nasıl yapabildiğimi düşündüm . kulaklıklarımı kulağıma taktım ve MABEL MATİZ - GEL şarkısını dinlemeye başladım. dinledim dinledim dinledim ve ecrini durmadan düşündüm. göz kapaklarımı zor açıyordum . etrafı zar zor görüyordum. ama ben ecrinsiz ne yapacaktım. hala bu sorular aklımdayken artık daha fazla direnemedim ve kendimi uykuya teslim ettim......


arkadaşlar lütfen kore dizisi önerin....

KOLEJ ZÜBBESİ  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin