DOKTORA GİDİCEZ

6.2K 280 19
                                    


Hayatım resmen mahvolmustu. Sevdiğim kadından değilde sevmediğim bir kadından çocuğum olucaktı. Bana baba diycekti , benim soyadımı alıcaktı. Peki ya ben bu çocuğa oğlum yada kızım diyicekmiydim, sevmediğim kadına kocalik, sevmediğim hatta istemedigim bir çocuğa babalık yapicakmiydim.

- aylinin ağzından -

eczaneden aldığım teste göre hamleydim. Karnında bir can taşıyordum. Artık ben bir anneydim sevdiğim adam ise benim kocam olucaktı. Bu konuyu anneme açmanın zamanı geldigi için annemi odama çağırdim. Annem kapıyı çalıp içeri girdi ve ben anlatmaya başladım .

- anne benim sana birsey anlatmam lazım

- anlat canım

- anne benim sevdiğim kişiyi yani savaşı biliyorsun.  İşte biz Selimle barda otururken savaşı gördü selim . Anlattığına göre savaş evlenicekmis ama ben onu hu kadar severken onun ecrin le evlenmesine izin veremezdjm.  Bizde Selimle bir plan yaptık ve ne kadarda yanlış olsa da ben savaş sarhoş olunca onu eve götürdüm ve onunla birlikte oldum ve eczaneden aldığım teste görede hamileyim .

Annem tüm anlattıklarımin şokunu hala atlatamamisti.

-Aylin bunu sen nasıl yaparsın bir insanın namusu önemlidir . Ve sen daha Küçüksun Buda yetmezmiş gibi bir de bebeğim var diyorsun bebeğin olduğuna eminmisin

- evet anne eminim eczaneden yaptırdığım teste göre hamileyim

- eczaneden yaptırdığın test herzaman doğru olmaz. Şimdi hemen savaşı ara ve buraya gelsin

- neden

- soru sorma Aylin sen hemen savaşı ara

Ben savaşı aradılar bi yarım saat sonra savaş geldi ve annem bizi doğruca hastaneye götürdü. Doktor karnıma jel sürüp ultrasona baktı . Daha sonra bize döndü ve

Malesef bir bebeğiniz yok eczaneden yapılan testler herzaman doğru sonucu vermiyor sizin adınıza çok Üzgünüm zaten gencsijiz hiç üzülmeyin

Doktor bunları derken benim gözlerim dolmuştu fakat savaşın gözlerinin içi gülüyordu demekki hj kadar çok ecrini seviyordu. Benide bu kadar çok sevmesini isterdim . Ama ben bugun bunu anladım ki kimse beni savaşın ecrini sevdiği gibi sevmeyecek.

Doktordan çıkar çıkmaz savaş benim kolumdan tuttu be doğru ecrinin evine getirdi . Bende ecrine tüm olanları anlattım . anlattım derken savaş anlattı ben onayladim. Daha sonra kendimi o kadar kötü hissettim ki yüzlerine bakmadan oradan uzaklaştım.

Yanlarından uzaklaşırken gördüğüm ve duyduğum son şey savaş ve ecrinin birbirine sarilmasi ve birbirlerine seni seviyorum demeleriydi...

Yeni bölümde tekrardan karsinizdayim. Bir süre yazmadıgim için yeni bölümü hemen yayınliycam bu gün içerisinde okuyabilirsiniz sizleri seviyorum ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

KOLEJ ZÜBBESİ  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin