KOLEJDEN DEVLETE

5.9K 273 43
                                    


merhebe arkadaşlar uzun zamandır bölüm yazamıyordum bunun için çok özür dilerim...



-  DEVLETTTTTTTTTT OKULUMUUUUU hayatta izin vermiyorum ecrin nereye gidiyosun orda ya erkek senen yanına oturursa ya birisi sana sulanırsa o zaman ben ne yaparım. 

- savaş sakin ol başka bir ülkeye ya da  uzak diyarlara gitmiyorum sadece okulumu değiştiriyorum .

- bende onu diyorum ya sen nasıl okulunu değiştiriyorsun.

- savaş bu kadar sinirlenmene gerek yok 

- of ecrin nasıl sinirlenmem ya ben senin ailenle tanıştım biz 2  hafta son evlenicez sen nereye gidyon.. gidemezsin 

- allahım ya ben sadece okulumu değiştiriyorum savaş senden ayrılmıyorum

- o zaman ben seni okulu bırakıcam itiraz etme hakkın yok 

- tmm 


bu konuşmanın üstüne savaş beni eve bıraktı yarın  büyük gün .....


--YARIN SABAH ...  --

 sabah aşağıya indiğimde savaş da aşağıda beni bekliyordu hemen savaşın arabasına bindi . 5 dakika sonra okuldaydım . ben savaşın arabasından indiğim sırada savaşta hemen indi ve beni kendine çekip birden dudaklarıma yapıştı . savaştan ayrıldıktan sonra hemen savaşa ..

- ne yepıyorsun savaş okuldayız 

- birincisi okulda olup olmamamız umrumda değil . ikincisi seni sahipsiz sanmasınlar sen benimsin bende senin bu kadar .


dedi ve arabasına binip gitti . kıskaş savgilim benim ya bende bana bakan gözlere aldırmadan sınıfıma çıktım. sıkıcı ve sevgilimden ayrı okul günüm bittikten sonra eve gittim. 


üstümü değiştirdim ve hemen kulaklıklarımı takıp düğünümün hayalini kurmaya başladım....





KOLEJ ZÜBBESİ  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin