BEN SENİ SEVİYORUM ONU BOŞVER

6.2K 304 27
                                    

- SAVAŞIN AĞZINDAN -

cansuyu gördüğümde kalbimde bir acı oluştu. sonra birden yanıma oturdu. sadece onun yüzüne bakmakla yetindim. tıpkı eski günlerde ki gibi tıpkı sevgili olduğumuz zamanlarda ki gibi en arka sırada yan yana oturuyorduk. ama şu anda ona karşı hissettiğim şey bir hiçti. hiçbir şey hissetmemiştim. hangi ara cansuyu unutup ecrine bu kadar bağlanmıştım. ben ecrine bakınca içimde birşeyler uçuşuyor gibi olmuyor ama ona bakmadan onu korumadan onunla konuşmadan onun sesini duymadan yani onsuz yapamıycağımı hissediyorum. sonra birden biricik sevgilime bakarken bana sinirli sinirli baktığını ve tırnaklarını gördüm neden böyle davranıyor diye düşünürken birden dank etti ben ecrini düşünürken hala cansuya bakmaya devam ediyordum . sonra hemen cansuya bakmayı kesip önüme döndüm.


- ECRİNİN AĞZINDAN -

şu anda ne mi yapıyorum şu anda sinirden ve kıskançlıktan tırnaklarımı yiyorum . bir yandan da savaşa ölümcül bakışlar atıyorum. cansu yanına oturduğundan beri ona bakıyordu bu canımı cok acıtmıştı. ben onun sevgisine kıskançlığına aşkına bu kadar çok alışmışken ondan ayrılamazdım . eyer ayrılırsak ben biterdim . sonra birden savaşın gözleri benim gözlerimi buldu ona o kadar kızgın bakıyordum ki anlamış olacak ki hemen cansuya bakmayı kesip önüne döndü.


- CANSUNUN AĞZINDAN -

biricik aşkımın , sevgilimin , birtanemin yani savaşın yanına oturduğumdan beri savaş bana bakıyordu. sonra birden ne olduysa önüne döndü . acaba benden sonra sevgili yapmışmıydı bence yapmamıştır bende yapmadım zaten keşke tekrar çıksak seni çok özledim savaş . seni , sevgini , aşkını , herşeyini çok özledim savaş ...


- ÖZKANIN AĞZINDAN-

yok bu böyle olmaz ben bu tatlılığın yanında oturmamalıydım . onun sapığı olmuştum artık ama kardeşim için değil aslında ilk başlarda sadece savaşın acı çekmesi içindi ama sonra onun fotoğrafların görünce ondan hoşlanmaya başladım ve şu an hoşlandığım kızla yan yana oturuyorduk tek kötü şey ben onun sapığıydım ve benim hakkımda iyi şeyler düşünmediği belliydi. kardeşimin çektiklerini savaşada çektiricem ama en önemlisi ecrin benim olucaktı sadece benim benimm..



tenefüs çalıncan ecrini kolundan tuttum ve müzik odasına götürdüm onu.

- ya savaş niye getirdin beni buraya yaa neden kapıyı kitliyorsun aç şu kapıyı

- hayır ecrin konuşucaz sen de artık benden kaçmıycaksın

- senden kaçmıyorum

- emin misin

- eminim

- ecrin bak evet sana cansu hakkındaki herşeyi anlatmadım ama şimdi anlatıca ve sende dinliyceksin tamam mı

- başka çarem yok zaten kapıyı kitledin ( aslında şu an dinlemek için can atıyorum da neyse )

- cansu benim ilk aşkımdı , ilk sevdiğim kız , ilk kez birini kendime bu kadar yakın hissetmiştim , cansu benim ilk öptüğüm kızdı ben onu çok sevmiştim ama selim de cansuyu seviyormuş bunlar benden gizli çıkmaya başlamışlar ben onları öpüşürken görene kadar hiçbirşeyden haberim yoktu. ama bugün yanıma oturunca ona karşı en ufak birşey bile hissetmedim ecrin ben sana o kadar çok bağlanmışım ki senden başkasını gözüm görmüyor benim yani kısacası ben seni seviyorum ecrin onu boşver

- bende seni seviyorum sevgilim sen ona uzun uzun bakarken kıskançlıktan ne yapacağımı bilemedim sevgilim.

- ona uzun uzun bakarken seni düşünüyordum seni yanımda oturur gibi düşününce birden dalmışım

bunu dememle ecrinin bana sarılması ve beni sakın bırakma ben sensiz yaşayamam demesi bir oldu bende zaten seni bırakmaya hiç niyetim yok prenses dedim ve kapının kilidini açıp dışarı çıktık.


Kapıyı açmamla karşımda kızgın ve heran herşeyi yapabilecek kapasitede cansuyu gördüm . resmen ecrine ve bana nefretle bakıyordu . ecrin ve cansu birbirlerine kötü bakışlar atarken cansunun gözleri benim gözlerime denk geldi . cansu bana yaklaştı yaklaştı ve ...........


bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunuyoruz kolej zübbesi okuyucuları . 5 volte ve 5 yorum gelirse yeni bölüm yayınlanacak arkadaşlar :) :) :)

KOLEJ ZÜBBESİ  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin