- ecrin senden ayrıldım çünkü..... çünkü artık seni sevmiyorum
- ne sevmiyor musun
- evet seni sevmiyorum
- o zaman az önce beni öptün.
- çünkü cümlenin devamını duymak istemedim. selimle sevgili olmanı istemiyorum.
- savaş ben kiminle sevgili olmak istersem onunla olurum sen buna karışamazsın çünkü artık sen beni sevmiyorsun ve biz ayrıldık.
dedim ve savaşın cevap vermesini beklemeden hemen eve girdim.
- SAVAŞIN AĞZINDAN -
ne yaptım ben ya ben unu unutmaya çalışmak yerine gidip onu öpüyorum. ecrini unutmak istemiyorum. çünkü onu çok seviyorum. daha ona aldığım kolyeyi bile vermedim. o kolye ecrine ait o kolyeyi ben ecrine almıştım. ama salak selim yüzünden kolyeyi veremiyorum .
- ECRİNİN AĞZINDAN-
off allahım ya ben onu unutmaya çalışıyorum tabi unutamıyorum ama olsun o gelip beni öpüyor oda yetmezmiş gibi seni sevmiyorum diyor ama kiminle sevgili olucağıma karışıyor ona neyse offf nasıl unutucam ben savaşı birde selimle sevgili olduk offffff....
- OKUL ZAMANI -
okula geldiğimde savaşın yanında bir kız gördüm kız bizim okuldandı ama bizim sınıftan değildi. kimdi acaba ne konuşuyorlardı bu manzaraya daha fazla dayanamadım ve başka yöne bakmaya karar verdim. kafamı çevirmemle selimi görmem bir oldu ne zaman gelmişti ki .
- günaydın ecrin
- günaydın selim
- ya selim ben kendimi iyi hissetmiyorum sınıfa çıkalım mı
dedim oda
- tamam
dedi ve sınıfa çıktık . bir süre sonra selim beni uyuyor sandığı için yanımdan kalktı. çok uzaklaşmadan içeri biri girdi . sanırım giren kişi beni fark etmemişti ve birden selime bağırmaya başladı. bu ses bu ses savaşın sesiydi bende hiç çaktırmadan dinlemeye başladım onları.
- konuşmamız lazım selim
- konuşucak bişey yok
- ne demek yok ben senin yüzünden sevdiğim kızdan ayrıldım.
ne ne ne ne dedi savaş selim yüzünden mi ne oluyor yaaa
- sen benim elimden nasıl cansuyu aldıysan bende senin elinden ecrini aldım
-ben cansuyu senin elinden almadım sen cansuyu benim elimden aldın.
ne cansuda kim ya offf bu kız nerden çıktı.neyse sakin olayım ve dinlemeye devam edeyim
- ben mi senin elinden aldım savaş ne diyon sen ln
- sen okulun arkasında cansuyu öptün biz o zaman sevgiliydik
savaşın bunu demesiyle birinin acıyla inlemesi bir oldu . ne olmuştu . kafamı sonunda kaldırmaya karar verdim ve selim savaşın üstüne çıkmış ve yumruklarını ard arda atıyordu . daha fazla dayanamadım ve yeter diye bağırdım . bağırmamla ikisininde bana bakması bir oldu.
- ecrin sen uyumuyormuydun
- ecrin senin burda ne işi var
derken ikiside ayağa kalktılar.
-ben uyumuyordum selim . savaş ben zaten sınıftaydım sen beni görmedin sadece. şimdi asıl sorun cansu kim ? sen selim yüzünden mi benden ayrıldın ? bunu neden yaptın bana anlatmayı neden denemedin ? selim sen de bana savaştan intikam almak için mi benle çıktın . bana iyi davrandın dedim.
tam sınıftan dışarı çıkarken savaş ecrin dur dedi bende arkamı döndüm ve savaşa doğru ilerledim daha sonra ona çok kızgın olduğum için savaşın yanagına bir tokat yapştırdım ve şunları söyledim . senden nefret ediyorum savaş sakın birdaha karşıma çıkma...
merhaba arkadaşlar yeni bölümle tekrar karşınızdayım her gün kolej zübbesini okuyan kişi sayısına bakıyorum ve her gün biraz daha artıyor. okuduğunuz için teşekkür ederim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ ZÜBBESİ #Wattys2016
Teen Fictionokulları tadilatta olan ecrin mecburen aktaş kolejine gidiyor . acaba ordaki kolej zübbeleriyle baş edebilecek mi yada onlardan birine kalbini teslim mi edicek okuyalım görelim...