GİZLİ OYUN

5.5K 286 18
                                    

Evet bir süre yazamadım bh yüzden hepinizden Özür diliyorum. Bu arada lütfen Hikayem hakkında yorum yapın düşüncelerinizi paylaşın bende hatalarımı fark edeyim şimdiden teşekkürler :) :) :)

- Cemrenin ağzından -

Bunu ben ecrine nasıl yapabildim. Askimdan gözüm bu kadar mı kör olmuştu. Evet aşıktım hemde Cansunun kardeşi Özkana bu aşkı daha falan içimde tutamayacagimi anladım ve Özkana duygularım dan bahsettim. Oda biraz dusundukten sonra kabul etti. Ama kabul etmeden önce bir şartının olduğunu söyledi bende nedir diye sorduğumda ecrin le savaşı ayrıcaz dedi. Ben Özkana anlamayan gözlerle bakarken bana aklımda süper bir fikir var Dedi. Ben ecrinin Cansu ise savaşın aklını karistiticakti. Ben aşkım için ecrini satmistim. Aslında tam olarak ta satmak denmez . Özkan dedj diye ecrinin arkadaşı olmuştum ama sonra baya yakın arkadaş olduk . Ve su anda bunu ecrine yaptığım için çok pişmanım. Biz bu oyunu uygulayinca ozkan benden uzaklaştı ve ecrine daha yakın davranmaya başladı. Evet bu canımı çok yakıyordu. Ben ecrine bumu yapmasaydim şu anda biz ozkan la ecrinde savaşla çıkıyor olucaktı . Ama şimdi herkes birbirine uzak duruyor. Ve ben bu olayın içinde olmaktan hiçte mutlu değilim . Ama arkadaşlığı mi yoksa aşkı mi secmeliydim. Uzun bir süre dusundukten sonra aşkı bırakıp arkadaşlığı seçmem gerektiğini anlayıp arkadaşlığı seçtim. Ve ben bu oyuna son vericektim.

- Cansu nun ağzından -

Evde otururken ozkan yanıma geldi ve

- savaşla tekrar sevgili olmak istiyormusun

Diye bir soru yöneltti bende

- evet istiyorum

Dedim

- o zaman sen ben ve Cemre bir oyun oynuycazz

- Cemre derken

- beni seviyormus bende benle sevgili olmak istiyorsan ecrin le savaşı ayrıcaz dedim oda tamam dedi ve benim planına ortak oldu

-gerçekten Cemre yi seviyormusun

-hayır sevmiyorum sadece onu kötü amellerime alet edicem

-çok kötüsün ozkan

- sende öyle Cansu

Dedi ve birbirimize pis pis sırıttık.

Biz bu planı uygulayinca savaşı o kadar kötü bir halde görüceğimi tahmin etmiyorum. Onu bu halde görmek benim canımı o kadar çok yaktı ki bu acı benim bir karar vermeni sağladı . Ben artık bu oyuna bir son vericektim sevdiğim erkeği bu halde görmeye dayanamıyorum. Madem ecrin le mutlu olucak tamam artık ayırmaya çalışmak yok. Savaş mutlu olduğu sürece bende mutlu olucam. Ve bu oyuna artık bir son vericem.

Hemen Cemre yi aradım.

- alo Cemre

- selam Cansu benim sana söylemem gereken bişey var

- benimde sana söylemem gereken bişey var

- ben bu oyunu artık sürdürmek istemiyorum

- bende sürdürmek istemiyorum.

- analsmamiza sevindim

- bende de Özkana nasıl soyliycez

- hiçbir fikrim yok

- şey Cemre

-efendim

- ya şey offf... ya ozkan seni sevmiyor o seni kullanıyor

-bunu biliyorum

- nasıl

- Savaş la ecrin i ayirdigimizdan beri benle değil ecrin le ilgilendi bunu anlamak çok da zor olmadı

- tamam o zaman kendini üzme bb

- peki üzmem bb

Okula gidince cennete bu oyunu bozucaktik. Üçümüzün arasındaki gizli oyun pazartesi günü sona erecekti...

Yorum ve VOLTE atmayı unutmayın :)




KOLEJ ZÜBBESİ  #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin