Bir kadının alnı
Dudaklarından daha değerlidir
Çünkü dudaklarından
Dökülecek olan
'Seni seviyorum'
Sözü
Önceden alnına yazılmıştır!
Özdemir Asaf****
Genç kıza sarılarak
"Fark etmedim seni de korkuttum."
Devrim pişmandı karısına anlatamadıkları için.Söylemek isteyip de dilinin ucunda biten bir bıçak misali her şeyi bir bir anlatamadığı için.Nereye kadar böyle devam edecekti bilmiyordu.Bilmediği bir şey daha ise bilinmezliklerin başına neler açabileceğiydi.
"Sen yüzmeye mi gidecektin?"
"Evet...Uzun zamandır denize gitmedim.En son İstanbul'da okurken yüzmeye imkanım olmuştu.
Devrim karısının üzerindeki bikiniyi gördükten sonra onda kayışlar kopmuştu.
"Hayatım odaya mı çıksak?"
Beklentiyle söylediği cümleyi karısı öyle bir reddetmişti ki başka bir cevaba lüzum yoktu.
"Hayır Devrim kesinlikle olmaz!"
Bir adım geri atıp Devrimin ona yaklaşmasını engellemişti.
"İyi tamam ya.Az önce sen bu bikiniyi İstanbul'da giydiğini mi söyledin?"
Sakin başlayan cümlesini sinirle sonlandırmıştı.
"Evet ne var bunda?"
"Ben de onu diyorum zaten hiç bir şey yok maşallah.El kadar bikini herşey ortada."
Devrim elini saçlarının arasında gezdirip deli danalar gibi ortada gezmeye başlayınca Ayza daha fazla dayanamamış sinirle söylenmişti.
"Devrim Allah aşkına o zamanlar evli bile değildik."
Devrim ise Ayzanın söylediklerini dinlemeyip dönmeye devam ederken kendi kendine söyleniyordu.
"Yok yok o adamları kayıtlardan bulup teker teker dünya üzerinden silmem lazım...O da yetmez işkenceyle öldürmem lazım."
Adamlar bakmamış olsa bile Devrim için orada bulunmaları yeterliydi.
Ayza daha fazla dinlemeyerek ayağını sert sert vurarak odadan çıkarken söyleniyordu.
"Sen saki evlenmeden önce hiç bakmadın ya kadınlara.Odun ruhlu öküz ne olacak.Ayy dsha fazlasını da yapmıştır o .Şimfi o kadınları bulup saçlarını yolmam lazım.Yok..O da yetmez.Manikürlü tırnaklarını sökmem lazım."
Tabi devrimden daha yaratıcı fikirler bulduğunun farkında bile olmadan olmayan kadınlara saya saya inmişti kumsala.Devrim de kısa bir şaşkınlık anından sonra Ayzaya katılırken gelecek günlerden ve getireceklerinden habersizdiler.