Uzun zaman sonra bir bölümle karşınıza geldim.Umarım beğenirsiniz benim biricik okurlarım.Bölüm hakkında yorum yaparsanız sevinirim.Yarıyıl tatiliniz umarım iyi geçer. Şuan saat 02:10 ve ben size bölüm yazdım
Hayat ölüme sormuş...
'İnsanlar beni çok severken neden senden nefret ediyorlar?...Ölüm yanıtlamış...
Sen tatlı ve güzel bir yalansın...
Bense acı bir gerçek......
Ayzanın aşermelerinin üzerinden tamı tamına iki ay geçmişti.Altı aylık hamile bir kadına göre fazla zayıftı Ayza.
Kocasına baktı kadın.Hastane odasında kontrollerinin yapılmasını bekliyorlardı."Devrim iyidir dimi bebeğimiz?"diye sordu huzursuzca.
"İyidir tabi güzelim.O nasıl söz?"
"Bilmiyorum devrim bir şey olacakmış gibi hissediyorum."dedi kalbindeki iç sıkıntısıyla.
"Ne olacak güzelim sakin ol bak doktor şimdi bebeğimizin gayet iyi olduğunu çok yakında kucağımıza alabileceğimizi söyleyecek."umarım dedi içinden.
Doktor kapıdan girdiğinde konuşmaya başladı.
"Nasılsınız Ayza hanım?"dedi soruyu Ayzaya yöneltip.
"Aslında iyiyiz..."dedi cümlesinden tam emin olmayıp keserken.
"Bir sorun var gibi."bakışlarındabn anlamıştı bunu.
"Şeyy sancılarım ve ara ara ufak kanamalarım oluyor."
"Peki sizi ultrasona alalım bir bakalım bebeklerinizin durumuna."
Ayza sedyeye uzanıp kontrolün yapılması için beklemeye başladı.Doktor kontrolü yaparken yüzünde garip bir ifade vardı.
Devrim doktorun yüzündeki ifadeyi görünce endişeyle sordu."Bir şey mi oldu?Bir sorun mu var?iyiler değil mi?"dedi telaşla.
"Toparlanın odamda konuşalım isterseniz..."
Daha fazla bir şey sormalarına izin vermeden çıktı odadan.Ayza toparlanıp odaya geçti Devrim'le birlikte.Sıkı sıkı tuttu ellerinden.Korkuyordu hem de deliler gibi ya onlara bir şey olursa ya kucağına alamazsa?
Doktorun karşısındaki koltuğa oturdular.
"Doktor hanım bebeklerim..."devamını getiremedi cümlesinin.Gelmedi geri kalanı cümlenin, eksik kaldı...Söylerse belki de gerçekleşeceğini düşünüyordu.Sessizce fısıldadı.
'Allahım ne olur bebeklerime bir şey olmasın'
"Ayza hanım iki ay önce tek başınıza geldiğiniz kontrolde de bahsetmiştim size,Bir sorun olabileceğinden.İki oğlunuz ve kızın gayet sağlıklı fakat bebeğiniz olacağını öğrendiğiniz zaman bir kaza geçirmiştiniz."dedi hatırlatmak için.Sanki unutmuş gibi mi görünüyorlardı?Çimen gözlüsü ölüme gidiyordu o araçta.O kazada çimen gözlüsü vardı nasıl unutabilirdi ki!
"Yani doktor?"
"Yanisi annenin plesanta sıvısı oldukça azalmış bu doğumu riskli kılar.Hayati tehlikesi var.Bebeklerden birini alarak.Diğer ikisinin yaşamasını sağlamalıyız.Diğer türlü annenin ölüm riski çok yüksek."
"Ne diyorsun sen doktor.Eğer bir sorun varsa daha önce neden söylemedin."dedi sinirle saçlarını karıştırırken.
"Devrim bey kesin değildi hiç bir şey..."
"Alın o zaman doktor bir bebeği karımın hayatını elinden alacaksa o bebek alın!"dedi bağırarak.Hayır!Hayır kaybedemezdi Ayzayı...Olamazdı!