Yeni hayat 5 bolum.

285 10 1
                                    

Yeni hayat 5 bolum.

Reyhan sakince ve halsiz bir sekilde karsiya dogru yurumeye baslar. Basi deminkinden fazla donmeye baslamisdi.Kendini su an bayilacak gibi hiss ediyordu. Bu yuzden bir sekilde eve varmaya calisir. Ama o kadar dalgin ve halsizdiki, karsidan araba geldigini farketmiyordu bile. Arabada karanlikda onu fark etmemisdi. Yani aniden son anda cikmisdi karsisina. Sinyale basdiginda Reyhan donup gelen arabaya bakar ve aniden gelen bir sesle Mazhar oldugu yerde donup kalir. Sanki kalbine bir hancer saplamislar gibi hissediyordu o an. Bir kac saniye oyle donup kaldiktan sonra Reyhan.!!!!!!!!!!!!!! Diye seslenerek Reyhani biraktigi yere dogru kosar. Yanina geldigindeyse Reyhani yerde yatarken goruce ne yapacagini bilemez. O tum soyledigi sözler kulaginda cinlamaya baslar. Bir anda Reyhana dogru kosup, ona sarilarak aglamaya baslar. Sanki ikinci kez Mazhari deyismislerdi. Deminki ofkeli yakip yikan o adamdan eser alamet yokdu.

Flashback.

Gittigin yerden Hic donmeseydin ya! Ölum Haberin gelseydi daha iyiydi be!

En cok canini acitanda bu cumleydi. Nede olsa, an itibariyle keske dedigi ve istegi sey gerceklesmek uzreydi. Bunun dusuncesi bile onu korkutmaya yetiyordu. Oysa demin soylemekden bile cekinmemisdi.

Mazhar: Reyhan, Reyhan gitme. Ne olursun gitme. Özur dilerim. Ne olursun birakma beni. Ben sensiz yasiyamam, Reyhan. Ne olursun birakma beni. Ac gozunu ne olursun ac. Der yuzunu oksayarak, ama Reyhandan ses gelmeyince ve hic kipirdamadigini farkedince Reyhana simsiki sarilir.

Mazhar: Reyhan!!!!!

Mazhar: Ne olur gitme. Dayan! Bak kurtulacaksin! Soz veriyorum sana. Dayan ne olursun dayan! Ambulans yokmu ya?! Aramadinizmi?!

X: Aradim beyefendi. Gelirler birazdan. Bu arada özur dilerim. Ben farketmedim. Aniden cikdi karsima.

Mazhar: Ozur dilemesi gereken siz degilsiniz. Benim, ben!!! Der agliyarak ve o an ambulans gelir.

X2: Beyfendi, izin verirseniz hastayi goturmemiz lazim.

Mazhar: Ha? Tabi-tabi. Dikkatli olun.

X2: Bu arada kac aylik hamile?

Mazhar: Sey....bilmiyorumki?

X2: Siz nesi oluyorsunuz?

Mazhar: ..........

X3: Hastanin kanamasi var. Dahasi basindanda darbe almis. Ic kanama riskide ola bilir.

X2: Oyalanmayalim. Hemen gidiyoruz.

Mazhar: Ne? Nasil yani....?

X2: Beyfendi geliyormusunuz, yoksa kaliyormusunuz?

Mazhar: Sey... Ben... Geliyorum tabii.

X: Iyi o halde acele edelim. Vakit kayipediyoruz burda durarak.

Ambulansda.

Mazhar: Durumu cokmu kotu?

X2: Bilmiyorum. Olabilir. Hastaneye varana kadar kesin bir bilgi veremeyiz. Ama su an durumu agir gorunuyor. Ama dedigim gibi kesin bir bilgi veremem. Der ve Mazhar oylece Reyhana odaklanmis bir sekilde ona baka kalir. Kazadan once soyledigi sozleri hatirladikca ve Reyhani o halde gordukce ici sizliyordu resmen. O sirada Reyhanin telefonu calmaya baslar. Ustelik bir defada degil, birkac defa. Mazhar telefonu eline alir once Fahriye sonra sukru sonrada Selma diye birinin aradigini gorur. Telefon calar, fakat Mazhar sokta oldugu icin hicbirine cevap veremez. Ne diyecekdiki zaten. Tum bu olanlardan kendini sucluyordu.

X: Beyfendi telefonu acmiyacakmisiniz? Mazhar hayir dercesine kafasini sallar.

Mazhar: Ben soyliyememki. Nasil soylerim? Der kisik ve uzgun bir ses tonuyla.

Yeni hayat.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin